Finnkino avaa Jyväskylän teatterinsa 12.5. alkaen – Taru sormusten herrasta -trilogia avausviikonlopun ohjelmistoon

Finnkino avaa Jyväskylän Fantasian elokuvateatterinsa viranomaisten ohjeita noudattaen 12.5.2021 alkaen. Ohjeiden mukaan elokuvanäytöksen sallittu kapasiteetti on toistaiseksi 20 henkilöä, ja saleissa noudatetaan vähintään kahden metrin turvavälejä.

Finnkino Fantasian teatteri Jyväskylässä.

Elokuvanäytösten lipunmyynti Fantasiaan ajalle 12.5.-20.5. käynnistyy 5.5. klo 10. Poikkeusolojen aikana suuren suosion saavuttaneita yksityisiä elokuvanäytöksiä tullaan järjestämään Fantasiassa myös jatkossa mahdollisuuksien mukaan.

”Olen todella iloinen, että pääsemme avaamaan jälleen teatterin ovet ja kutsumaan henkilökunnan takaisin töihin. Haluan kiittää heitä ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä, ja toivotamme yhdessä vieraamme lämpimästi takaisin rentouttavien elokuvaelämysten pariin”, Finnkino Fantasian teatteripäällikkö Mikko Vehmas kommentoi.

Teatterin ohjelmistossa nähdään avausviikonloppuna yhteensä 17 Oscarilla palkittu Taru sormusten herrasta -trilogia, jonka lisäksi valkokankaalle saadaan tuoreita Oscar-palkittuja elokuvia, kuten Lupaava nuori nainen, Minari sekä Yhdet vielä. Ohjelmistossa nähdään myös tulevien elokuvien ennakkonäytöksiä sekä toivottuja suosikkielokuvien erikoisnäytöksiä.

Varmistaaksemme elokuvakävijöiden sekä henkilökuntamme turvallisuuden, jatkamme toimintaamme yhtiönlaajuisen Turvallisesti yhdessä -turvaohjeistuksemme mukaisesti. Koko henkilöstömme on ohjeistettu auttamaan ja turvaamaan asiakkaidemme hyvinvointi ohjeistuksen mukaisesti. Tehostettujen käytäntöjen noudattaminen jatkuu siivoukseen ja turvaväleihin liittyen saleissa sekä muissa tiloissamme, ja suosittelemme asiakkaitamme ostamaan liput etukäteen verkosta. Myynnissä tulee olemaan rajoitettu määrä paikkoja, jotta varmistamme seurueiden välissä olevan riittävän etäisyyden. Edellytämme lisäksi kasvomaskin käyttöä myymälöissä ja muissa tiloissa, joissa turvavälien pitäminen ei ole mahdollista.

Kooste ohjeistuksista tehostettuihin turvajärjestelyihin liittyen löytyy nettisivuiltamme osoitteessa finnkino.fi/turvallisuus.

Jatkamme myös leffaeväiden myyntiä teattereissamme avauksen jälkeen. Herkkuvalikoimastamme löytyy perinteisten leffapoppareiden lisäksi monia valmiiksi pakattuja vaihtoehtoja. Ostokset voi maksaa toistaiseksi vain etämaksutavoilla tai herkkusetelillä, sillä emme ota vastaan käteistä hygieniasyistä.

Jotta kaikki sarjalippujamme omistavat asiakkaat pääsevät varmasti hyödyntämään lippunsa, on kaikkien sarjalippujen voimassaoloa jatkettu edelleen kolmella kuukaudella. Muutos on toteutettu automaattisesti aiemmin myytyihin sarjalippupaketteihin eikä vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä. Sarjalippujen voimassaoloaikaa pidennettiin myös sarjalipuissa, joissa on jo aikaisemmin pidennetty voimassaoloaika. Lippujen voimassaoloajoista voit lukea tarkemmin verkkosivuiltamme.

Finnkino Fantasian teatteri Jyväskylässä.

Finnkino on Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä. Finnkinolla on Suomessa 16 teatteria 11 paikkakunnalla. Finnkino toimii myös elokuvien maahantuojana ja levittäjänä. Finnkino kuuluu Euroopan suurimpaan elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Groupiin, jonka omistaa amerikkalainen maailman johtava elokuvateatteriketju AMC. Konsernilla on teattereita Suomen, Ruotsin ja Norjan lisäksi seitsemässä eri Euroopan maassa.

Finnkino avaa loput teatterinsa pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Lahdessa 11.6. alkaen – Taru sormusten herrasta -trilogia avausviikonlopun ohjelmistoon4.6.2021 11:30:00 EEST | Tiedote

Finnkino avaa loput teatterinsa pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Lahdessa viranomaisten ohjeita noudattaen 11.6.2021 alkaen. Tällöin avattavat teatterit ovat Helsingissä Tennispalatsi ja Itis, Espoossa Omena, Vantaalla Flamingo, Turussa Kinopalatsi ja Lahdessa Kuvapalatsi. Ohjeiden mukaan elokuvanäytöksen sallittu kapasiteetti on toistaiseksi 10 henkilöä näytöstä kohden ja saleissa noudatetaan voimassa olevia turvavälejä.