Finnkino avaa Jyväskylän teatterinsa 12.5. alkaen – Taru sormusten herrasta -trilogia avausviikonlopun ohjelmistoon

Finnkino avaa Jyväskylän Fantasian elokuvateatterinsa viranomaisten ohjeita noudattaen 12.5.2021 alkaen. Ohjeiden mukaan elokuvanäytöksen sallittu kapasiteetti on toistaiseksi 20 henkilöä, ja saleissa noudatetaan vähintään kahden metrin turvavälejä.
Finnkino Fantasian teatteri Jyväskylässä.

Elokuvanäytösten lipunmyynti Fantasiaan ajalle 12.5.-20.5. käynnistyy 5.5. klo 10. Poikkeusolojen aikana suuren suosion saavuttaneita yksityisiä elokuvanäytöksiä tullaan järjestämään Fantasiassa myös jatkossa mahdollisuuksien mukaan.

”Olen todella iloinen, että pääsemme avaamaan jälleen teatterin ovet ja kutsumaan henkilökunnan takaisin töihin. Haluan kiittää heitä ymmärryksestä ja kärsivällisyydestä, ja toivotamme yhdessä vieraamme lämpimästi takaisin rentouttavien elokuvaelämysten pariin”, Finnkino Fantasian teatteripäällikkö Mikko Vehmas kommentoi.

Teatterin ohjelmistossa nähdään avausviikonloppuna yhteensä 17 Oscarilla palkittu Taru sormusten herrasta -trilogia, jonka lisäksi valkokankaalle saadaan tuoreita Oscar-palkittuja elokuvia, kuten Lupaava nuori nainen, Minari sekä Yhdet vielä. Ohjelmistossa nähdään myös tulevien elokuvien ennakkonäytöksiä sekä toivottuja suosikkielokuvien erikoisnäytöksiä.

Varmistaaksemme elokuvakävijöiden sekä henkilökuntamme turvallisuuden, jatkamme toimintaamme yhtiönlaajuisen Turvallisesti yhdessä -turvaohjeistuksemme mukaisesti. Koko henkilöstömme on ohjeistettu auttamaan ja turvaamaan asiakkaidemme hyvinvointi ohjeistuksen mukaisesti. Tehostettujen käytäntöjen noudattaminen jatkuu siivoukseen ja turvaväleihin liittyen saleissa sekä muissa tiloissamme, ja suosittelemme asiakkaitamme ostamaan liput etukäteen verkosta. Myynnissä tulee olemaan rajoitettu määrä paikkoja, jotta varmistamme seurueiden välissä olevan riittävän etäisyyden. Edellytämme lisäksi kasvomaskin käyttöä myymälöissä ja muissa tiloissa, joissa turvavälien pitäminen ei ole mahdollista.

Kooste ohjeistuksista tehostettuihin turvajärjestelyihin liittyen löytyy nettisivuiltamme osoitteessa finnkino.fi/turvallisuus.

Jatkamme myös leffaeväiden myyntiä teattereissamme avauksen jälkeen. Herkkuvalikoimastamme löytyy perinteisten leffapoppareiden lisäksi monia valmiiksi pakattuja vaihtoehtoja. Ostokset voi maksaa toistaiseksi vain etämaksutavoilla tai herkkusetelillä, sillä emme ota vastaan käteistä hygieniasyistä.

Jotta kaikki sarjalippujamme omistavat asiakkaat pääsevät varmasti hyödyntämään lippunsa, on kaikkien sarjalippujen voimassaoloa jatkettu edelleen kolmella kuukaudella. Muutos on toteutettu automaattisesti aiemmin myytyihin sarjalippupaketteihin eikä vaadi asiakkailtamme toimenpiteitä. Sarjalippujen voimassaoloaikaa pidennettiin myös sarjalipuissa, joissa on jo aikaisemmin pidennetty voimassaoloaika. Lippujen voimassaoloajoista voit lukea tarkemmin verkkosivuiltamme.

Finnkino Fantasian teatteri Jyväskylässä.

Finnkino on Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä. Finnkinolla on Suomessa 16 teatteria 11 paikkakunnalla. Finnkino toimii myös elokuvien maahantuojana ja levittäjänä. Finnkino kuuluu Euroopan suurimpaan elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Groupiin, jonka omistaa amerikkalainen maailman johtava elokuvateatteriketju AMC. Konsernilla on teattereita Suomen, Ruotsin ja Norjan lisäksi seitsemässä eri Euroopan maassa.

RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ JULKAISTAAN MAAILMANLAAJUISESTI 1. JOULUUKUUTA – LIPUT NYT MYYNNISSÄ FINNKINOLLA9.11.2023 14:35:00 EET | Tiedote

RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ, kuvaa tähden kovaa työtä luovana artistina ja tuottajana. Elokuva seuraa Beyoncén matkaa, kun hän rakentaa 56 esitystä ja 39 kaupunkia sisältäneen, ennätyksiä rikkoneen RENAISSANCE WORLD TOUR:in, joka tulee elokuvateattereihin ympäri maailman 1. joulukuuta alkaen. Liput saatavilla Finnkino.fi ja BeyonceFilm.com, 1. joulukuuta alkavaan elokuvaan RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ.

TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -KONSERTTITALTIOINTI SAAPUU ODEON CINEMAS GROUPIN EUROOPAN ELOKUVATEATTEREIHIN JA TEKEE ILMIÖSTÄ GLOBAALIN. LIPUNMYYNTI ON ALKANUT26.9.2023 15:00:00 EEST | Tiedote

Euroopan suurin elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Group, osana AMC companya, tuo Yhdysvalloissa ennätyksiä rikkoneen TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin elokuvateattereihinsa ympäri Eurooppaa perjantaista 13. lokakuuta lähtien. Finnkino kuuluu Odeon Cinemas Groupiin. Lipunmyynti on nyt käynnissä, ja kaikki voivat kokea TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin Finnkinon teattereiden isoilta valkokankailta laadukkaalla äänentoistolla. Taylor Swiftin 1989 albumin ja hänen lempinumeronsa 13 kunniaksi normaalihintaisen aikuistenlipun hinta on 19,89 euroa ja normaalihintaisen lastenlipun hinta 13,13 euroa. TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin ensi-ilta on 13. lokakuuta kello 18. Suuren kysynnän vuoksi taltioinnista on luvassa lukuisia näytöksiä kaikissa Finnkinon elokuvateattereissa torstaista sunnuntaihin usean viikon ajan. TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltiointi esitetään myös IMAX-, iSense-, LUXE- ja Lounge-saleissa. Historiallinen, ennäty