Finnpanel: TV-vuositilaisuus 2020
Tervetuloa kuulemaan, miten televisiota katsottiin Suomessa 2019 ja brändit saavat parhaan mahdollisen hyödyn televisiosta.
Aika: tiistaina 21.1.2020 klo 9.00–11.00
Aamukahvi on tarjolla yläkerran lämpiössä klo 8.30.
Paikka: Tennispalatsi, INSENSE, Salomonkatu 15, Helsinki
OHJELMA
Avauspuheenvuoro
TV-mittaritutkimuksen ohjausryhmän puheenjohtaja Kati Alijoki, Sanoma
Television katselu Suomessa vuonna 2019
Toimitusjohtaja Lena Brun, Finnpanel
Update from Thinkbox Research
Sam Olive, Thinkbox*
Why the Future of TV will save brands
Justin Lebbon, Mediatel Events**
*) Sam Olive toimiiPlanning Controllerina Thinkboxissa. Thinkbox on kaupallisen TV:n tutkimukseen ja markkinointiin keskittyvä toimija Isossa-Britanniassa. Thinkbox auttaa brändejä saamaan parhaan mahdollisen hyödyn nykypäivän televisiosta.
**) Justin Lebbon perusti Hubble Median, joka on maailmankuulun tv-mainonnan strategiakonferenssin Future TV Advertising Forumin takana. Hubble Median markkinointijohtajana Justin Lebbon vastasi myös Connected TV World Summit -tapahtumasta ja Videonetista, joka julkaisee tv-alan uutisia ja strategiaraportteja. Nykyisin Justin Lebbon on Mediatel Eventsin johtaja. Yritys tarjoaa verkostoitumista ja tiedon jakamista TV-, radio-, media-, digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan aloille ympäri maailmaa.
ILMOITTAUTUMINEN
Ole hyvä ja ilmoittaudu 20.1.2020 mennessä jarmo.holopainen(a)avidlyagency.com
Median edustajilla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä tilaisuuden jälkeen. Jos mahdollista, kerro haastattelutoiveestasi jo ilmoittautumisen yhteydessä.
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Finnpanel
Radio kuuluu suomalaisten arkeen9.2.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Vuonna 2022 Ylen Puhelinlangat laulaa -ohjelma täytti 50 vuotta, Järviradio 35 vuotta, Radio Nova ja Radio Dei 25 vuotta, Radio Rock 15 vuotta, Radio Suomipopin Aamulypsy 17 vuotta ja Radio Novan Retroperjantai on soinut yli 10 vuotta. Lisäksi radiossa kuultiin ensimmäiset mainokset tasan sata vuotta sitten. Ohjelmien ja kanavien pitkät iät kuvaavat hyvin radion asemaa suomalaisissa kodeissa. Radio kuuluu suomalaisten arkeen ja suosikkiohjelmia kuunnellaan viikoittain, joskus jopa joka arkipäivä.
Kutsu Finnpanelin Radiovuosi 2023 -webinaariin31.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa käydään läpi radion kuuntelu vuonna 2022. Mukana alansa huippunimi, Neuroconsulting Australian Shannon Bosshard, joka valottaa brändien rakentumista neurotieteen näkökulmasta.
44 prosenttia koko väestöstä näki suorana miesten MM-jääkiekon loppuottelun26.1.2023 07:00:00 EET | Tiedote
Television suosituimmat ohjelmat vuonna 2022 olivat miesten jääkiekon MM-loppuottelu sekä itsenäisyyspäivän uutislähetys ja Linnan juhlat. Suomalaiset viettävät televisioruudun ääressä 3 tuntia 37 minuuttia vuorokaudessa.
Finnpanelin TV-vuosi 2023 -webinaari12.1.2023 08:20:00 EET | Kutsu
Tervetuloa TV-vuosi 2023 -webinaariin kuulemaan, mitä televisiosta katsottiin Suomessa vuonna 2022 sekä näkemyksiä pohjoismaisesta tv-markkinasta ja sisällön merkityksestä monikanavaisessa mediassa.
Radiota kuuntelee 4,4 miljoonaa suomalaista viikoittain10.2.2022 07:00:00 EET | Tiedote
Viime vuonna suomalaiset kuuntelivat radiota lähes 2,5 tuntia päivässä. Suomen kuunnelluin kanava oli Yle Radio Suomi. Kaupallisista kanavista suosituimpia olivat Radio Nova ja Radio Suomipop. Eniten radiota kuuntelivat yli 55-vuotiaat.