Finnpanelin TV-vuosi 2023 -webinaari

Tervetuloa TV-vuosi 2023 -webinaariin kuulemaan, mitä televisiosta katsottiin Suomessa vuonna 2022 sekä näkemyksiä pohjoismaisesta tv-markkinasta ja sisällön merkityksestä monikanavaisessa mediassa.

Aika: torstai 26.1.2023 klo 10.00–11.30

Ilmoittaudu tästä!

Ohjelma:

Avauspuheenvuoro
Auli Uusi-Uitto, tutkimuspäällikkö, Warner Bros. Discovery

TV-sisältöjen katselu Suomessa 2022
Lena Brun, toimitusjohtaja, Finnpanel

Insights on the Nordic TV Market: Maturity calling for advertising in addition to pay?Marie Nilsson, CEO, Mediavision

Power of great content - Engaging the multiplatform consumer
Pil Brandstrup, Head of Content & Planning Nordics, Warner Bros. Discovery Nordics

Lisätietoja vierailevista puhujista:

Marie Nilsson is the CEO of Mediavision. Mediavision is market leading in data driven analysis of the Nordic media and telecom industry. Since 1996, Mediavision has helped the major players in the market to navigate in the rapidly evolving Nordic media landscape.

Pil Gundelach Brandstrup is the Head of Content & Planning Nordics at Warner Bros. Discovery. Before coming to Discovery as VP of Content & Programming Denmark in January 2020, she was heading up Danish DR1, DR3, and DRs children's channels, and prior to that she has worked as program director for both TV2 Norway and the Danish TV3 channels.

Ilmoittaudu mukaan!

Finnpanel Oy on Kantar TNS:n ja AGB Nielsen Media Researchin puoliksi omistama tutkimusyritys, joka mittaa Suomessa television katselua sekä radion kuuntelua. Toimeksiantajina ovat mm. Yleisradio Oy, MTV Oy, Nelonen Media, RadioMedia sekä Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry.