Fitbitin uusi älykello Fitbit Versa sopii kaikille

Fitbitin kevyimmän älykellon tyylikäs muotoilu sekä terveys- ja kuntoiluominaisuudet vastaavat yksilöllisiin tarpeisiin, yhdellä latauksella jopa neljän päivän ajan (ii) – kohtuulliseen hintaan. Fitbit OS 2.0 -käyttöjärjestelmä mahdollistaa uudenlaisen henkilökohtaisten terveystietojen tarkastelun, Android-käyttäijlle viestien pikavastaukset älykellosta, vanhemmuutta tukevan Fitbit Labsin kehittämän sovelluksen ja Deezerin maailmanlaajuisen offline-musiikkipalvelun Fitbit Versan ja Fitbit Ionicin käyttäjille. Fitbit julkaisee naisten terveyden seurantaan sovelluksen, joka auttaa naisia ymmärtämään yhteyksiä esimerkiksi kuukautisten, kierron hedelmällisten päivien, kokonaisterveyden ja hyvinvoinnin välillä.
Fitbitin kevyimmän älykellon tyylikäs muotoilu sekä terveys- ja kuntoiluominaisuudet vastaavat yksilöllisiin tarpeisiin.

SAN FRANCISCO – 13. maaliskuuta, 2018 – Fitbit (NYSE: FIT), johtava puettavan teknologian valmistaja, julkistaa tänään edistyksellisen ja maltillisesti hinnoitellun Fitbit Versa™-älykellon. Fitbitin kevyimmän älykellon muotoilu on mukava ja uudenlainen näkymä tuo kätevästi tarkasteltavaksi henkilökohtaisen terveys- ja kuntoiludatan[i]. Laite tarjoaa kehittyneet terveys- ja kuntoiluominaisuudet, kuten 24/7 sykeseurannan, älykellon näytöltä ohjatut harjoitukset ja automaattisen univaiheiden seurannan, älykkäät ominaisuudet kuten pikavastaukset Androidille (iii), Fitbit Pay -maksumahdollisuuden Fitbit Versa Special Editionissa sekä musiikin kuuntelun älykellon avulla. Nämä kaikki toimivat jopa neljän päivän akunkestolla.[v] Versa on nyt hankittavissa ennakkomyynnissä hintaan 299 euroa. Huhtikuussa 2018 Versa saapuu jälleenmyyjäliikkeisiin maailmanlaajuisesti.

Fitbit julkistaa nyt myös uuden naisten terveyden seurantaan tarkoitetun palvelun, joka auttaa naisia tarkastelemaan kuukautiskiertoaan ja seuraamaan terveystietojaan yhdessä paikassa sekä näkemään niiden yhteydet terveydentilaansa kokonaisvaltaisesti. Female health -seuranta on käytettävissä Fitbit Versa ja Fitbit Ionic™ -älykelloissa ja se tulee Fitbit-sovelluksen käyttäjien ulottuville keväällä 2018.

”Puettavan teknologian käyttö jatkaa kasvuaan. Fitbit Versa täyttää markkinoilla olevan suuren tarpeen kauniisti muotoillulle täyden palvelun älykellolle, joka on helppo käyttää ja hinnaltaan kilpailukykyinen”, sanoo James Park. Hän on Fitbitin toimitusjohtaja ja yksi perustajista.

”Fitbit Versa tuo käyttäjilleen kehittyneet terveys- ja kuntoiluominaisuudet, joista Fitbit tunnetaan. Se on yhteensopiva eri mobiilialustojen kanssa ja siinä on yli neljän päivän akunkesto. Versa tarjoaa käyttäjilleen yhä paremman kokonaiskuvan terveydestä. Se erottuu edukseen kaikista nykyisistä älykelloista.”[ii]

Oma terveys-, kuntoilu- ja hyvinvointikumppani ympäri vuorokauden

Versa-älykello julkistetaan samaan aikaan Fitbitin älykellojen Fitbit OS 2.0 -käyttöjärjestelmän kanssa. Järjestelmä pitää sisällään uudenlaisen henkilökohtaisen näkymän, joka tarjoaa yhä helppokäyttöisemmän, edistyksellisen ja kokonaisvaltaisen katsauksen käyttäjän terveys- ja kuntoiludataan. Uusi käyttöjärjestelmä tuo mobiilisovelluksen parhaat puolet ranteeseen, muun muassa:

• Tilastot yhdellä silmäyksellä: Älykellosta voi tarkistaa päivittäisen ja viikoittaisen terveys- ja kuntoiludatan, tiedot aiemmasta aktiivisuudesta, sykeseurantatiedon ja yhteenvedot harjoituksista. Älykello tuo ranteeseen myös motivoivat ja aktiivisuuteen kannustavat viestit, vinkit ja ideat sekä päivittäisen ohjauksen.
  • Jatkossa vieläkin henkilökohtaisempi: Muistutukset, saavutukset, treeni- ja ravitsemustietojen kirjaaminen, henkilökohtaiseen dataan perustuvat kohdennetut hyvinvointivinkit, unikoosteet ja ryhmähaasteet sekä kehotukset tulevat Fitbit-älykelloihin myöhemmin vuoden 2018 aikana.

Versa tarjoaa kaikki Fitbit-käyttäjille mieluisimmat terveys- ja hyvinvointiominaisuudet, yli neljän päivän akunkestollaii:

• Henkilökohtainen kuntoilun ohjaus: Parannettu 24/7 PurePulse® -sykeseurantaFitbit Coach -valmennuspalvelun henkilökohtaiset harjoitukset älykellon ruudulta [vii], yli 15 erilaista valmista harjoitustilaa, GPS:n käyttö älypuhelimen kautta, uinnin seuranta ja vesitiiviys 50 metrin syvyyteen saakka, automaattinen aktiivisuuden ja harjoitusten seuranta.
  • Huolenpito terveydestä ja hyvinvoinnista: Sleep Stages and Insights -unen vaiheiden seuranta auttaa arvioimaan, kuinka käyttäjä nukkuu. Itselleen voi laatia riittävän levon takaavan nukkumisaikataulun. Cardio Fitness Level -lukema kertoo arvion  kestävyyskunnon tasosta. Reminders to Move -muistutukset auttavat liikkumaan enemmän koko päivän ajan. Veren suhteellisen happipitoisuuden sensori voi mahdollistaa tulevaisuudessa terveysindikaattoreiden hyödyntämisen terveyden ja hyvinvoinnin edistämisessä, esimerkiksi uniapnean tunnistamisen.
  • Lue lisää Versasta tästä linkistä.

Naisten terveysseurannalla mahdollisimman hyvä kunto ja terveys sekä kuukautiskierron vaiheiden tuntemus

Fitbit esittelee nyt naisten terveyden edistämiseen ja kehon toiminnan parempaan ymmärrykseen kehitetyn seurannan. Se auttaa ymmärtämään, kuinka kuukautiskierto liittyy naisen kokonaisvaltaiseen terveyteen ja hyvinvointiin[viii]. Fitbitin tuoreen tutkimuksen mukaan 80 prosenttia naisista ei tiennyt, kuinka monta vaihetta kuukautiskiertoon kuuluu, ja yli 70 prosenttia arvioi väärin keskimääräisen kierron pituuden. Tämä osoittaa tarpeen lisätä naisten terveyttään koskevaa tietämystä [ix].

Naisten terveyden seuranta -palvelu on kehitetty kaikille Fitbit-sovelluksen käyttäjille, ja siitä on hyötyä Fitbitiä käyttäville naisille [10], jotka haluavat:

• Tuntea kuukautiskiertonsa: Sovellukseen on helppo merkitä tiedot kierrosta ja siihen liittyvistä oireista, kuten päänsärystä, aknesta tai kivuista; kirjattu tieto auttaa tiedostamaan paremmin oman terveyden ja voinnin sekä suunnittelemaan elämää. Se on hyödyllistä myös lääkärin vastaanotolla ja auttaa hoidon suunnittelussa.
  • Arvioida tulevaa vointia: Fitbitin kehittämä algoritmi auttaa ennakoimaan kuukautiskierron seuraavia vaiheita ja seuraavien kuukautisten alkamisen ajankohtaa. Mitä enemmän ja pidempään käyttäjä kirjaa tietoja, sitä älykkäämmin ja tarkemmin algoritmi pystyy ennakoimaan hänen kiertoaan. Tämän tiedon näkee yhdellä silmäyksellä ranteesta [x].
  • Keskittää terveys- ja kuntoiludatan yhteen paikkaan: Kattava data yhdessä paikassa auttaa huomaamaan yhteyksiä kuukautiskierron ja muiden Fitbit-sovelluksen keräämien tietojen, kuten aktiivisuuden, unen ja painon kehityksen välillä. Se auttaa esimerkiksi parempaan uneen ja aktiivisuuteen kierron eri vaiheissa.
  • Tietoa kuukautiskierrosta: Fitbitin blogin ja Fitbit-sovelluksen opastavat sisällöt tarjoavat mahdollisuuden oppia lisää kuukautiskierrosta, ovulaatiosta, hedelmällisyydestä ja yleisimmistä niitä koskevista väärinkäsityksistä.
  • Keskustella naisten kesken: Fitbit-sovelluksen Community-välilehden ryhmissä keskustellaan muun muassa kuukautisista, raskauden ehkäisystä, raskaaksi tulemisesta, odotuksesta, esivaihdevuosista ja varsinaisista vaihdevuosista.
  • Vinkkejä ja ideoita omasta datasta: Tulevaisuudessa, kun naisten terveyttä koskevan tiedon määrä kasvaa, Fitbit pystyy tarjoamaan sen avulla entistä parempia ja osuvampia vinkkejä ja ideoita. Hyödyllistä on esimerkiksi tieto siitä, kuinka kierron eri vaiheet vaikuttavat aktiivisuustasoon, uneen, painoon ja ravintoon – ja vastaavasti niiden mahdollisiin vaikutuksiin kuukautiskiertoon.
  • Lue lisää Fitbitin tarjoamasta naisten terveyden seurannasta tästä linkistä.

”Naisten terveyden seuranta voimaannuttaa tarjoamalla parempaa ymmärrystä kuukautiskierrosta ja sen yhteyksistä fyysiseen ja psyykkiseen terveyteen. Ajan mittaan naiset alkavat sen avulla tunnistaa kehonsa normaaleja kiertoon liittyviä oireita ja toisaalta sen, mistä kannattaa keskustella lääkärin kanssa”, sanoo Fitbitin asiantuntija, lääkäri (MD MPH) Katharine White, joka toimii synnytys- ja naistentautiopin apulaisprofessorina Boston University School of Medicine -yliopistossa.

”Kuukautiskierron yksityiskohtia ei ole tutkittu yhtä laaja-alaisesti väestön keskuudessa kuin monia muita lääketieteen osa-alueita. Fitbitin kehitystyö saattaa auttaa luomaan maailmanlaajuisesti yhden  laajimmista tietokannoista tästä aiheesta. Se voi tarjota terveydenhuollon ja tutkimuksen käyttöön ennennäkemättömän mahdollisuuden tutkia kuukautiskiertoa ja naisten terveyttä todelliseen kokemukseen perustuvasta datasta.”

Kevyttä ja modernia muotoilua jokaiseen päivään

Fitbitin kevyin metallista valmistettu älykello on yhä useamman saavutettavissa. Versa on mukava, kestävä ja monipuolinen. Se soveltuu ympärivuorokautiseen käyttöön. Versan anodisoidusta alumiinista valmistettu kellokotelo on ultraohut ja sen muotoilu sopii niin pieniin kuin isompiin ranteisiin. Kevyesti pyöristetyn kellotaulun kirkas kosketusnäyttö, jopa 1000 nitsin kirkkaudella, on ihanteellinen datan tarkasteluun ranteesta.

Versan tyylikkäät lisävarusteet mahdollistavat älykellon tyylinvaihdon monenlaiseen pukeutumiseen ja aktiviteettiin sopivaksi:

• Klassiset lisävarusteet: Rannekkeet on valmistettu uudesta likaa hylkivästä sileäpintaisesta materiaalista. Ne saa persikanvärisenä, harmaana, mustana, talvionsinisenä ja valkoisena.
  • Horween-nahkaiset lisävarusteet: Arvostetun nahkatehtaan Horween-nahkaiset käsityönä tehdyt rannekkeet ovat tyylikkään rennot. Ne ovat tarjolla konjakinsävyisenä, yönsinisenä ja laventelinsinisenä, artesaanien innoittamin tikkauksin.
  • Teräksestä valmistetut lisävarusteet: Ruostumattomasta teräksestä tai metallisilmukoista valmistetut teräsrannekkeet viimeistelevät  tyyliin. Ruostumattomasta teräksestä valmistetut rannekkeet voi hankkia mustana, hopean tai kiillotetun hopean värisinä. Metallisilmukoista valmistetut rannekkeet ovat tarjolla mustana ja hopeanvärisenä.[xiii]
  • Fitbit Versa Special Edition: Kaksi tyyliä yhdessä, suunniteltu liikunnallisen vapaa-ajan innostamana. Toinen kudotusta materiaalista valmistettu laventelinsininen ranneke ruusukullan värisellä kellokotelolla tai hiilenharmaa ranneke grafiitinvärisellä alumiinisella kellokotelolla. Tähän pakettiin kuuluu lisäksi musta klassinen ranneke.

Älykkäät ominaisuudet auttavat yksinkertaistamaan elämää

Versa tarjoaa lukuisia älykkäitä ominaisuuksia, jotka auttavat hallitsemaan arkea ja tarjoavat tietoa nopeasti silloin kun sitä eniten tarvitsee:

●     Muistutukset ja pikavastaukset: Selaa puhelimesi sovelluksia, puheluita, viestejä, kalenteria ja tekstimuotoisia muistutuksia ranteestasi. Anrdoid-puhelinten käyttäjät voivat lähettää myös pikavastauksia tekstiviesteihin ja messenger-sovelluksen viesteihin (tulossa lähiaikoina).[xv]

●     Musiikkia älykellosta: Kuuntele musiikkia missä liikutkin, ilman puhelinta bluetooth-kuulokkeilla, esimerkiksi Fitbit Flyer™-kuulokkeilla. Nyt musiikkivalikoimaan kuuluu oman musiikkisi tai soittolistojesi lisäksi musiikkia Deezerin Flow -soittolistalta ja yli 300 itse valitsemaasi kappaletta.

●    Maksa älykellollasi: Jätä lompakko kotiin ja maksa ostoksesi helposti liikkeissä, joissa Fitbit Pay -lähimaksu on käytettävissä. Fitbit Pay toimii Fitbit Versa -älykellossa. Sitä voi  käyttää lähes 40 eri pankissa 14 eri maassa, Suomi mukaan lukien. Fitbit Pay:n käytön mahdollistavia pankkeja on tulossa lisää vuoden 2018 aikana.

●    Sovelluksia ja kellotauluja moneen makuun: Älykellosta voi tehdä omannäköisensä  valitsemalla sovellukset ja kellotaulun Fitbitin sovellusgalleriasta. Kellotaulujen valikoima on laaja. Sovellusten valikoimassa ovat Fitbit- ja Fitbit Labs sekä suosittuja brändejä  kuten Flipboard, Hue Lights, Nest, Strava, Surfline, United Airlines, Weather and Yelp. Fitbitin sovellusgalleriassa on tarjolla yli 550 sovellusta ja kellotaulua, joista suuri osa sopii lähiaikoina myös Versa-älykelloon.

• Fitbit Labs: Viime vuonna perustettu tutkimus- ja kehitystiimi keskittyi innovoimaan uutta ja edistämään  muutoksia käyttäytymisessä. Nyt Fitbit Labs esittelee New Parent -sovelluksen vauvaperheiden vanhemmille. Sovellus auttaa vanhempia pysymään paremmin lapsen tahdissa. He voivat kirjata lapsen ruokailujen ajankohdat, vaipanvaihdot ja unet sekä omia tuntemuksiaan. Ranteesta vilkaisemalla vanhemmat voivat ymmärtää paremmin yhteyksiä omien tuntemustensa ja unen välillä. Ajan mittaan tämä tieto auttaa luomaan hyvinvointia lisääviä tottumuksia itselle ja lapselle.[iv]
  • Yhteensopivuus: Versa on yhteensopiva Android-, iOS- ja Windows-käyttöjärjestelmien eli useimpien älypuhelimien kanssa.

”Koemme innostavana sen, että voimme tarjota Fitbitin maailmanlaajuiselle älykelloja käyttävälle yhteisölle miellyttävän ja helpon pääsyn musiikkiin, joka motivoi heitä kuntoillessa”, sanoo Deezerin laiteyhteistyöstä vastaava johtaja Raid Hawa.

”Tämän kumppanuuden avulla Fitbit-älykellojen käyttäjät saavat uusinta ja heille sopivaa musiikkia ranteesta Flow-palvelun personoidulla soittolistalla sekä laajalla valikoimalla muita soittolistoja. Niitä kaikkia voi kuunnella ilman, että puhelinta tarvitsee kantaa mukana kuntoillessa”.

Versan uudet sovellusominaisuudet ovat osa viimeisintä Fitbit älykellojen Fitbit OS -käyttöjärjestelmän päivitystä. Tämä sovelluspäivitys on myös Fitbit Ionic -älykellon käyttäjien saatavilla.

Uusia välineitä kehittäjille

Fitbit OS -sovellusten kehittämisestä kiinnostuneille Fitbit julkaisee nyt ensimmäisen online simulator -testiympäristön. Se mahdollistaa helpon sovellusten kehittämisen ja lisäämisen sekä kellotaulujen luomisen Ionic- ja Versa-älykelloihin ilman, että kehittäjä tarvitsee siihen omia laitteita. Sovelluksen näkyvyys Fitbitin maailmanlaajuisessa terveys- ja kuntoiluyhteisössä on suurempaa silloin, kun kehitetty sovellus sopii useisiin laitteisiin.

Fitbit Versa on ennakkomyynnissä tänään Fitbit.com -verkkokaupassa ja valituilla verkkojälleenmyyjillä hintaan 199 euroa mustalla rannekkeella ja mustalla alumiinisella kellokotelolla, harmaalla rannekkeella ja hopeanvärisellä alumiinisella kellokotelolla tai persikanvärisellä rannekkeella ja ruusukullan värisellä alumiinisella kellokotelolla. Versa tulee maailmanlaajuisesti jälleenmyyjäliikkeisiin huhtikuun alussa. Suomessa Versan jälleenmyyjiä ovat Gigantti, XXL ja Power.

Versan julkistuksella Fitbit laajentaa älykellojen valikoimaansa ja tarjoaa kuluttajille entistä laajemman valikoiman aktiivisuusrannekkeita ja älykelloja. Versan julkistaminen asemoi Fitbitiä yrityksenä yhä vahvemmaksi puettavan teknologian toimittajaksi. IDC ennustaa, että maailmanlaajuinen puettavan teknologian markkina kaksinkertaistuu vuoteen 2021 mennessä. Älykellojen ennustetaan johtavan kasvua pitkällä aikajänteellä.

Tänään Fitbit on julkistanut myös yli 8-vuotiaille lapsille suunnatun Fitbit Ace™-älyrannekkeen, joka motivoi heitä liikkumaan ja pysymään aktiivisina yhdessä perheenjäsentensä kanssa. Kaikki Fitbitin englanninkieliset tiedotteet ja kuvamateriaali ovat käytettävissä osoitteessa www.fitbit.com/press. Kaikki suomenkieliset Fitbit-tiedotteet ja niihin liittyviä kuvia löytyvät STT-infosta hakusanalla Fitbit.

This press release contains forward-looking statements, within the meaning of the safe harbor provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, that involve risks and uncertainties including, among other things, statements regarding the future retail availability of Fitbit Versa and the availability of other product features described in this release. These forward-looking statements are only predictions and may differ materially from actual results due to a variety of factors, including the effects of the highly competitive market in which we operate, including competition from much larger technology companies; any inability to successfully develop and introduce new products, features, and services or enhance existing products and services; product liability issues, security breaches or other defects; and other factors discussed under the heading “Risk Factors” in our most recent report on Form 10-K filed with the Securities and Exchange Commission. All forward-looking statements contained herein are based on information available to us as of the date hereof and we do not assume any obligation to update these statements as a result of new information or future events.

[i] Based upon leading smartwatch published weights with metal case construction, as of March 2018.

ii] Battery life use varies with use and other factors.

[iii] Quick replies for Android users will be available Spring 2018.

[iv] Because Fitbit Labs content is experimental in nature, users may experience minor issues, and the time period for which apps and clock faces are available may be limited.

[v] Battery life varies with use and other factors; 7+ hours playing playback or using Connected GPS.

[vi] Fitbit OS 2.0 will also be available on Fitbit Ionic devices in Spring 2018.

[vii] Additional content available with a subscription to Fitbit Coach.

[viii] Female health tracking will be available Spring 2018.

[ix] Fitbit Primary Research Study, February 2018

[x] At a glance view on wrist available to Fitbit Versa and Fitbit Ionic users starting in May 2018.

[xi] Periwinkle classic bands sold exclusively at Fitbit.com.

[xii] Leather accessories are made of Horween leather and other leather materials. Lavender and saddle with tan stitching sold exclusively at Fitbit.com.

[xiii] Stainless steel metal link bands and stainless steel metal mesh silver bands sold exclusively at Fitbit.com.

[xiv]Fitbit Pay is available with Fitbit Versa Special Edition in North America and is available with all in-box devices in APAC and EMEA.

[xv] Quick replies for Android users will be available Spring 2018.

[xvi] Requires Pandora Plus or Premium subscription, available in the U.S. only.

[xvii] Requires Deezer subscription, which is available free to Fitbit users for three months; available globally.

[xviii] American Express network only available in in the U.S.

[xix] See list of compatible devices atFitbit.com/devices.

[xx]  IDC,https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=prUS42818517

[10] Female health tracking is available to adults 13 and over in the U.S.; ages may vary by country.

Lisätietoja: Reetta Mikkola, p. 050 439 2761, reetta.mikkola@medita.fi

Fitbit Versan ominaisuuksiin kuuluvat muun muassa automaattinen aktiivisuuden ja harjoitusten seuranta, parannettu 24/7 PurePulse® -sykeseuranta ja Fitbit Coach -valmennuspalvelun henkilökohtaiset harjoitukset älykellon ruudulta.
Fitbit Versa -älykello auttaa pitämään huolta hyvinvoinnista ja terveydestä.
Fitbit Versa -älykello tarjoaa kehittyneet terveys- ja kuntoiluominaisuudet, kuten 24/7 sykeseurannan, älykellon näytöltä ohjatut harjoitukset ja automaattisen univaiheiden seurannan.
Fitbit Versa on Fitbitin kevyin älykello. Mikä on sinun tyylisi?
Fitbit Versa on Fitbitin kevyin älykello. Se opastaa liikunnassa.
Fitbit Versa on Fitbitin kevyin älykello.
Fitbit Versa on Fitbitin kevyin älykello. Se on ohut ja sopii käytettäväksi ympäri vuorokauden.
Fitbit esittelee nyt naisten terveyden edistämiseen ja kehon toiminnan parempaan ymmärrykseen kehitetyn seurannan. Se auttaa ymmärtämään, kuinka kuukautiskierto liittyy naisen kokonaisvaltaiseen terveyteen ja hyvinvointiin.

Fitbit auttaa ihmisiä aktiivisemman elämän ja hyvinvoinnin tavoittelussa tuottamalla seurantatietoa, inspiraatiota ja ohjausta. Johtavana brändinä Fitbit suunnittelee tuotteita ja kokemuksia, joilla seurataan jokapäiväistä hyvinvointia ja kuntoa. Fitbitin monipuolisiin, palkittuihin tuotteisiin kuuluvat aktiivisuutta mittaavat Fitbit Surge™, Fitbit Blaze™, Fitbit Charge 2™, Fitbit Alta HR™, Fitbit Alta™, Fitbit Ace™,, Fitbit Flex 2™, Fitbit One® ja Fitbit Zip®, älykellot Fitbit Ionic™ ja itbit Versa™ sekä langattomat Fitbit Flyer™-kuulokkeet sekä älyvaa´at  Fitbit Aria® ja Fitbit Aria 2™. Fitbitin tuotteita myydään maailmanlaajuisesti yli 45 000 myyntipisteessä ja 86 maassa. Fitbit-sovellusalusta perustuu yhteen maailman suurimmista sosiaalisista kuntoiluyhteisöistä sekä terveys- ja kuntoilutietokantaan. Se tarjoaa yksilöllisiä kokemuksia, vinkkejä ja ohjausta, jotka perustuvat maailman laajimpaan kuntoiluaiheiseen sosiaaliseen verkostoon, terveys- ja kuntotietokantaan sekä vuorovaikutteisiin välineisiin, kuten Fitbit- ja Fitbit Coach -sovelluksiin, Guided Health -ohjattuihin terveysohjelmiin ja älykellojen Fitbit OS -käyttöjärjestelmään. Fitbit Health Solutions kehittää terveys-, kuntoilu- ja hyvinvointisovelluksia, jotka lisäävät suotuisia terveysvaikutuksia henkilöstölle ja sitoutumista hyvinvoinnin kehittämiseen sekä tuottavat etua työnantajille, terveyssuunnitelmille ja -järjestelmille.