Bella-Veneet Oy

FLIPPER - VENEET HUOMIOITU EUROOPAN LAAJUISESTI

Kuopiolaisen Bella-Veneet Oy:n Flipper - venemallisto on herättänyt venemaailman kiinnostuksen. Valmistajan Flipper - tuoteperheen 600 DC -malli kilpailee parhaan moottoriveneen tittelistä European Powerboat of the Year 2015 - kilpailussa. Vene osallistuu kilpailun viiden finalistin joukkoon alle 25 - jalkaisten veneiden sarjassa. Voittaja julkistetaan Düsseldorffin venemessujen aikana 17.1.2015.
Flipper 600 DC_nominated2015

Lisäksi Flipperin toinen venemalli 600 SC on nimetty kilpailemaan uudesta Best of Boats 2014 - palkinnosta. BoB:n kilpailussa Flipper 600 SC kilpailee viiden parhaan huviveneen (Best for Fun) - sarjassa. Kilpailun voittaja julkistetaan 27.11.2014 Berliinin venemessuilla.

Maailman talouden tämänhetkisessä tilanteessa ja Suomen talouselämän ja ulkomaankaupan suhdannetilanteessa on merkittävää, että kotimainen teollisuus ja tuotteet saavat kansainvälistä huomiota. Tästä syystä Bella-Veneet Oy:n tuotteiden, kuten Flipperin huomiointi kansainvälisissä kilpailuissa luo venealalle ja kotimaiselle ulkomaankaupalle valonpilkahduksia, ja kasvattaa suomalaisen tuotannon tunnettavuutta.

Bella-Veneet Oy on toiminut yli 40 vuotta. Yhtiöllä on kolme tuotemerkkiä: Bella, Flipper ja Aquador. Tuotannosta myydään vientiin n. 75 %.

Lisätietoja:

Bella-Veneet Oy/Raimo Sonninen p. 0400-672 414

www.bellaboats.com

www.flipperboats.fi

Flipper 600 DC_nominated2015
Flipper 600 SC_nominated2014

Bella-Veneet Oy
Väliköntie 10
70700 Kuopio

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Bella-Veneet Oy

Bella-Veneet Oy has been sold to Nimbus Boats Sweden AB4.12.2018 09:30:00 EET | Press release

Embargoed until 4 December 2018 at 9:30 a.m. Swedish boat builder Nimbus Boats Sweden AB has acquired all of the shares in Bella-Veneet Oy on 28 November 2018. The production plant properties are not included in the transaction. Bella-Veneet Oy’s founder Raimo Sonninen will purchase the properties and lease them to Bella-Veneet Oy under a long-term lease. The boat business of Flipper Marin AB, which was acquired by Bella-Veneet Oy previously, will also be transferred to Nimbus Boats Sweden AB. Bella-Veneet Oy’s employees will transfer as old employees into the service of the new owner.

Bella-Veneet Oy myyty Nimbus Boats Sweden AB:lle4.12.2018 09:30:00 EET | Tiedote

Julkaisuvapaa 4.12.2018 klo 9.30. Ruotsalainen venevalmistaja Nimbus Boats Sweden AB on ostanut 28.11.2018 Bella-Veneet Oy:n koko osakekannan. Venetehtaan kiinteistöt, joissa tuotanto tapahtuu, eivät sisälly kauppaan. Bella-Veneet Oy:n perustaja Raimo Sonninen ostaa kiinteistöt ja vuokraa ne pitkällä vuokrasopimuksella Bella-Veneet Oy:lle. Jo aiemmin Bella-Veneet Oy:n omistukseen siirtyneen Flipper Marin AB:n veneliiketoiminta siirtyy myös Nimbus Boats Sweden AB:lle. Bella-Veneet Oy:n työntekijät jatkavat vanhoina työntekijöinä uuden omistajan palveluksessa.