Magical Pond

Formarin tuo markkinoille pyöreän - ja pyörivän pöydän

Käytännöllisyys ja kauneus voivat olla samassa tuotteessa. Silloin saadaan toimiva tuote. Nyt syksyllä 2017 on se hetki, kun täysin uudenlainen YHDESSÄ pöytä näkee päivänvalon. YHDESSÄ on Suomessa suunniteltu ja myös valmistettu pyöreä pöytä, joka tekee yhdessä tekemisestä helppoa ja sujuvaa. Pyörivä pöytä, jonka keskiosa pyörii kevyesti ja hiljaisesti laadukkaan laakeroinnin ansiosta ja kestää painaviakin kuormia. Nyt kaikki ylettyvät pienimmästä isompaan. Kaikki on lähellä, kaikki on käden ulottuvilla. Kaikki ovat YHDESSÄ.

JOHANNA MARIN KERTOO IDEAN SYNTYNEEN PERHEEN YHTEISELLÄ PÄIVÄLLISELLÄ ANOPPILASSA: ”Minulla oli unelma saada suomalaisiin koteihin, päiväkoteihin ja ravintoloihin jotakin täysin uutta ja arjessa toimivaa. Se on pyöreä pöytä, jossa keskiosa pyörii. Pyörivä pöytä. Se on pöytä, jonka ympärille kaikki kokoontuvat ja myös viihtyvät. Siksi pöydän nimi on YHDESSÄ. Olen ylpeä tästä pöydästä. Ollaan yhdessä ja nautitaan jostain aivan uudesta!”

Tarkemmat tuotetiedot löydät osoitteesta: https://www.formarin.fi/tuotteet/

Lisäkuvat löydät kuvapankistamme. Kuvat ovat painolaatuisia ja vapaassa käytössä kaikkiin medioihin. https://www.formarin.fi/kuvapankki/

Kauniita hetkiä syksyysi toivottaa,

Johanna

Kuvauslainat ja muut tiedustelut

Johanna Marin, suunnittelija
Johanna.marin@formarin.fi
p. 050 352 2019
www.formarin.fi

FORMARIN

Formarin on vuonna 2017 perustettu suomalainen yritys, jonka tavoitteena on luoda laadukkaita ja kestäviä kalusteita suomalaisiin koteihin ja julkisiin tiloihin. YHDESSÄ pöytä on Formarinin esikoistuote, joka syntyi rakkaudesta koteihin ja arjen käytännöllisiin ratkaisuihin. Pöytä on mallisuojattu.