Franssi ja Danielsson ulkona Helmareiden kokoonpanosta Saksaa vastaan

Launtaina vahvistui, että Sanni Franssi ja Jenny Danielsson ovat ulkona Helmareiden kokoonpanosta Saksaa vastaan.

Franssin huonovointisuus perjantaina enteili sairastumista. Franssin koronanäyte antoi positiivisen tuloksen lauantaiaamuna, ja hän ei siis ole mukana otteluvahvuudessa Saksaa vastaan.

Myöskään Danielsson ei ole käytettävissä illan ottelussa harjoituksissa ilmenneen lihasvamman vuoksi.

Lisäksi Anna Westerlund, Tinja-Riikka Korpela ja Tuija Hyyrynen eivät pelaa Suomen EM-päätösottelussa koronatartunnan vuoksi.

Suomen ja Saksan välinen EM-lohkovaiheen päätöskamppailu käynnistyy Stadium MK:lla launtaina Suomen aikaa kello 22.00. Yle näyttää kaikki EM-ottelut suorina kanavillaan.

Lisätietoja:

NAISTEN A-MAAJOUKKUE