FSP Finnish Steel Painting Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

Jarno Huttunen on valittu FSP Finnish Steel Painting Oy:n toimitusjohtajaksi 1.7.2019 alkaen. Pentti Virtanen jatkaa FSP:n hallituksessa hallituksen varapuheenjohtajana.

Toimitusjohtaja Pentti Virtanen on ilmoittanut FSP Finnish Steel Painting Oy:n hallitukselle haluavansa luopua toimitusjohtajan tehtävistä. Tämän päivän päätöksessään hallitus on nimittänyt Jarno Huttusen yhtiön toimitusjohtajaksi 1.7.2019 alkaen.

Pentti Virtanen jatkaa yhtiössä hallituksen varapuheenjohtajana.

Hallituksen puheenjohtaja vuorineuvos Stig Gustavson kommentoi päätöstä: ”Olen jo jonkin aikaa ollut tietoinen Pentti Virtasen halusta ”vaihtaa pienemmälle”. Vastaanotin sitä vahvistavan viestin pari viikkoa sitten. Olen iloinen kahdesta asiasta: ensinnäkin saatoimme löytää pätevän jatkajan Pentille talon sisältä, eli liiketoimintajohtaja Jarno Huttusen, joka nyt astuu Pentin isoihin saappaisiin. Toiseksi olen iloinen siitä, että saamme käyttää Pentin palveluksia myös tulevaisuudessa.

Haluan kiittää Pentti Virtasta hänen pitkästä ja menestyksekkäästä toiminnastaan yhtiömme hyväksi. Pentti on toiminut yhtiömme toimitusjohtajana täydet 18 vuotta. Sinä aikana olemme käyneet läpi monta haastavaa vaihetta alallamme. Pentin ansiosta voimme jatkaa luottavaisina ja vahvoina kohtaamaan uusia haasteita. Pentti siirtyy nyt minun avukseni hallitukseen hoitamaan yhtiömme kehittämiseen liittyviä toimeksiantoja.

Samalla toivotan Jarno Huttusen tervetulleeksi uuteen rooliinsa. Odotan innolla jatkoa hyvin alkaneelle yhteistyöllemme.”

Hallituksen puheenjohtaja, vuorineuvos Stig Gustavson

Toimitusjohtaja Jarno Huttunen
+358 50 400 2082
jarno.huttunen@fspcorp.com

Hallituksen varapuheenjohtaja Pentti Virtanen
pentti.virtanen@fspcorp.com

FSP Finnish Steel Painting Oy on Pohjois-Euroopan johtavia pintakäsittelypalveluiden tuottajia. Yrityksen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakennus- ja prosessiteollisuus sekä offshore-teollisuus. FSP palvelee asiakkaitaan pintakäsittely- ja siihen liittyvillä lisäarvopalveluilla tehostaen mm. tuotantoketjun ja logistiikan hallintaa. FSP:n liikevaihto on noin 22 milj. euroa, yrityksellä on noin 250 työntekijää ja noin 20 toimipistettä Suomessa, Virossa ja Puolassa. www.fspcop.com

Espoon Keilaniemen Raaden hampaaseen avautuu Suomen nykyaikaisin kuntosali – Fit Keilaniemi on kuntosalien edelläkävijä15.10.2019 09:17:11 EESTTiedote

Millainen on tulevaisuuden kuntosali? Sen haluaa näyttää loppuvuodesta Espooseen Nesteen vanhaan pääkonttoriin avautuva Fit Keilaniemi, jonka tavoite on olla kuntosalien edelläkävijä. Kuntosalin välineistö ja kokonaisuus ovat osin ainutlaatuisia Suomessa, ja huipputason sali sopii myös aloittelijoille. Fit Keilaniemi on osa Suomen nopeimmin kasvavaa kuntosaliketjua, Ole.Fit-ketjua.

Fit Skatta avattiin – hyvinvointiin erikoistunut premium-kuntosali on myyty jo lähes täyteen3.9.2019 09:13:30 EESTTiedote

Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju Ole.Fit laajenee tänä syksynä kahdeksalla toimipisteellä. Fit Skatta avasi ovensa 3.9.2019. Treenaamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä premium-tason kuntosali herätti jo etukäteen niin paljon kiinnostusta, että lähes kaikki sen jäsenyydet myytiin ennen kuntosalin avausta. Fit Global Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja Ole.Fit-ketjun perustaja Tomi Peltonen kertoo, että monipuoliseen kuntosaliketjuun mahtuu erilaisia kuntosalikonsepteja.