FSP Finnish Steel Paintingin julkaisema uusi ostajan opas avaa pintakäsittelyn tilaamista

FSP Finnish Steel Painting Oy julkaisi 8.3.2017 pintakäsittelyn ostajan oppaan, joka on ensimmäinen lajiaan Suomessa. Uusi opas suoristaa pintakäsittelyn hankinnan mutkia ja helpottaa tilaamista. Ilmainen opas on osa FSP:n osaamisen jakamisen toimintatapaa.

Nyt julkaistu pintakäsittelyn hankinnan opas on alansa ensimmäinen teollisen laitoksen tekemä opas Suomessa.

Selkeä opas tarjoaa käytännön neuvoja pintakäsittelyä tarvitseville teollisuuden yrityksille. Kokeneelle tilaajalle opas toimii muistilistana, ensi kertaa pintakäsittelyä tilaavalle se on kullanarvoinen ohjenuora.

Ostajan opas pintakäsittelyn hankintaan on ladattavissa FSP:n kotisivuilta osoitteesta www.fspcorp.com.

Oikealla tilauksella osuvampi tarjous ja toimitus

Oppaan julkaisun tavoitteena parempi suunnittelu ja sen myötä paras mahdollinen lopputulos. Hyvä suunnittelu ja oikeanlainen tarjous vastaavat tarpeisiin sekä vähentää väärinkäsityksiä ja virheitä. Sen myötä saadaan myös kustannussäästöä.

­– Yksinkertaisesti sanoen, oppaan avulla tähdätään parempaan asiakaspalveluun ja yhteistyöhön, sanoo FSP Finnish Steel Painting Oy:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen.

Osaamisen jakaminen eduksi – myös teollisuudessa

Pintakäsittelyyn keskittynyt FSP Finnish Steel Painting on päättänyt jatkossa nojata vahvasti osaamisen jakamiseen.

Teollisuudessa vielä uudenlainen lähestymistapa perustuu näkemykseen, että osaamista jakamalla niin yritys kuin sen asiakkaat pärjäävät paremmin. Molempien osapuolten osaaminen karttuu ja toimintatavat kehittyvät.

Tietotaitoa jokaiselle mantereelle
Teollisuuden pintakäsittelyä ja engineering-ratkaisuja tarjoava FSP Finnish Steel Painting  on alallaan Pohjoismaiden suurin ja Euroopassakin yksi merkittävimmistä toimijoista.

FSP Finnish Steel Paintingilla on projektitoimintaa, pintakäsittelylaitoksia ja henkilökuntaa viidessä Euroopan maassa. Yrityksen ammattilaiset kiertävät ympäri maapalloa asiakkaiden kohteissa tekemässä mittauksia ja tarkastuksia. Tietoa leviää myös sen asiakkaiden mukana jokaiselle mantereelle.Vuonna 1964 perustetun yrityksen liikevaihto oli 23 miljoonaa euroa vuonna 2016.

Pentti Virtanen, Toimitusjohtaja
pentti.virtanen@fspcorp.com

Sanna Parkkonen, Myynti- ja Markkinointijohtaja
sanna.parkkonen@fspcorp.com

FSP ja Zeroten ovat sopineet uusasiakashankinnan ja viestinnän ulkoistuksesta27.5.2021 15:34:25 EEST | Tiedote

FSP Finnish Steel Painting Oy siirtää kaiken sisäisen ja ulkoisen viestinnän sekä uusasiakashankinnan Zeroten Oy:lle. Sopimuksella yritykset vahvistavat olemassa olevaa kumppanuuttaan, sillä Zeroten on jo aikaisemmin vastannut FSP:n markkinoinnista. Liikkeenluovutuksen yhteydessä FSP:n henkilökuntaa siirtyy vakituisesti Zerotenin palvelukseen. Tulevaisuudessa Zeroten rekrytoi tarvittaessa itsenäisesti uutta henkilöstöä FSP:n tarpeisiin.

Suomalainen koronavirukselta suojaava tarrapinnoite valloittaa kuluttajamarkkinat23.4.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Clean Touch Medicalin innovaatio CovidSafe on suomalainen keksintö taistelussa koronavirusta vastaan. Tarrapinnoite lanseerataan kuluttajille kuluvan huhtikuun aikana. CovidSafe on tarrapinnoite, joka eliminoi SARS-CoV-2 viruksen kosketuspinnoilta sekunneissa. Tuote perustuu patentoituun monimetallihybridiseokseen, joka soveltuu käytettäväksi sekä ulkona että sisällä. Tuotteen teho on vahvistettu Helsingin yliopiston laboratoriossa.

Uusi helppokäyttöinen Fustra Seniori -sovellus ikääntyneiden liikuttamisen tueksi22.12.2020 14:52:22 EET | Tiedote

Kuluvan vuoden aikana ikääntynyt väestö on jäänyt liian yksin. Kotimainen liikunta-alan yritys Fustra tuo markkinoille ikäihmisille suunnatun helppokäyttöisen sovelluksen, joka ohjaa harjoittelua turvallisesti etänä. Sovelluksen harjoitukset pohjautuvat UKK-instituutin liikuntasuosituksiin. Suunnittelu on toteutettu yhteistyössä UKK-instituutin erikoistutkija Marjo Rinteen kanssa.

Pilottivaiheen yhteistyöstä hyviä tuloksia - Semat ARM tarjoaa asiakaslähtöistä toimintaa8.12.2020 10:00:00 EET | Tiedote

Projektitalo Sematin uusi palvelu Semat ARM tarjoaa uutta, objektiivista näkökulmaa sekä konkreettisia toimenpiteitä liiketoiminnan kehittämiseen. Palvelun kehittämisvaiheessa kumppaniksi ja pilottiasiakkaaksi valikoitui sähköjärjestelmien valmistaja Milectria. Samalla kun Sematin palvelua hiottiin asiakaslähtöisemmäksi, kehitettiin myös Milectrian omaa toimintaa.