FSP Finnish Steel Paintingin julkaisema uusi ostajan opas avaa pintakäsittelyn tilaamista

FSP Finnish Steel Painting Oy julkaisi 8.3.2017 pintakäsittelyn ostajan oppaan, joka on ensimmäinen lajiaan Suomessa. Uusi opas suoristaa pintakäsittelyn hankinnan mutkia ja helpottaa tilaamista. Ilmainen opas on osa FSP:n osaamisen jakamisen toimintatapaa.

Nyt julkaistu pintakäsittelyn hankinnan opas on alansa ensimmäinen teollisen laitoksen tekemä opas Suomessa.

Selkeä opas tarjoaa käytännön neuvoja pintakäsittelyä tarvitseville teollisuuden yrityksille. Kokeneelle tilaajalle opas toimii muistilistana, ensi kertaa pintakäsittelyä tilaavalle se on kullanarvoinen ohjenuora.

Ostajan opas pintakäsittelyn hankintaan on ladattavissa FSP:n kotisivuilta osoitteesta www.fspcorp.com.

Oikealla tilauksella osuvampi tarjous ja toimitus

Oppaan julkaisun tavoitteena parempi suunnittelu ja sen myötä paras mahdollinen lopputulos. Hyvä suunnittelu ja oikeanlainen tarjous vastaavat tarpeisiin sekä vähentää väärinkäsityksiä ja virheitä. Sen myötä saadaan myös kustannussäästöä.

­– Yksinkertaisesti sanoen, oppaan avulla tähdätään parempaan asiakaspalveluun ja yhteistyöhön, sanoo FSP Finnish Steel Painting Oy:n toimitusjohtaja Pentti Virtanen.

Osaamisen jakaminen eduksi – myös teollisuudessa

Pintakäsittelyyn keskittynyt FSP Finnish Steel Painting on päättänyt jatkossa nojata vahvasti osaamisen jakamiseen.

Teollisuudessa vielä uudenlainen lähestymistapa perustuu näkemykseen, että osaamista jakamalla niin yritys kuin sen asiakkaat pärjäävät paremmin. Molempien osapuolten osaaminen karttuu ja toimintatavat kehittyvät.

Tietotaitoa jokaiselle mantereelle
Teollisuuden pintakäsittelyä ja engineering-ratkaisuja tarjoava FSP Finnish Steel Painting  on alallaan Pohjoismaiden suurin ja Euroopassakin yksi merkittävimmistä toimijoista.

FSP Finnish Steel Paintingilla on projektitoimintaa, pintakäsittelylaitoksia ja henkilökuntaa viidessä Euroopan maassa. Yrityksen ammattilaiset kiertävät ympäri maapalloa asiakkaiden kohteissa tekemässä mittauksia ja tarkastuksia. Tietoa leviää myös sen asiakkaiden mukana jokaiselle mantereelle.Vuonna 1964 perustetun yrityksen liikevaihto oli 23 miljoonaa euroa vuonna 2016.

Pentti Virtanen, Toimitusjohtaja
pentti.virtanen@fspcorp.com

Sanna Parkkonen, Myynti- ja Markkinointijohtaja
sanna.parkkonen@fspcorp.com

Energiajuomien markkinoille uusia brändejä ja tekijöitä12.6.2017 09:57Tiedote

Pivox Oy on tuonut markkinoille uudet Belief- ja State-juomat, jotka haastavat perinteiset energiajuomat raikkaudellaan ja Belief myös sokerittomuudellaan. Tuore maahantuontiyritys uskoo hyvinvoinnin trendin vauhdittavan terveellisten virkistysvesien kysyntää. Kuluttajatutkimusten mukaan ihmiset kaipaavat terveellisempiä vaihtoehtoja perinteisten energiajuomien ja kahvin sijaan. Uudet juomat onkin kehitetty aikuiseen makuun vastaamaan sekä urheilijoiden että normaalien kuluttajien tarpeita.