Fujitsu huolehtii Nokas-yhtiön 1 400 pankkiautomaatista Pohjoismaissa

Helsinki, 14.3.2018 – Fujitsu on solminut norjalaisen Nokaksen kanssa palvelusopimuksen, jonka mukaan Fujitsu vastaa yli 1 400 pankkiautomaatin tuki- ja kenttähuoltopalveluista Suomessa, Norjassa ja Ruotsissa. Sopimus on kolmivuotinen ja sisältää option kahden vuoden jatkosta.

Nokas on norjalainen turvaratkaisujen ja käteisnostopalvelujen toimittaja.

Toimittajan valinnan ratkaisi Fujitsun vankka kokemus pankkiautomaattien ylläpidosta ja laadunvarmistuksesta.

”Nokas tarvitsee juuri Fujitsun kaltaisia palvelutoimittajia, joilla on erittäin kehittynyt kenttäpalveluverkosto. Huoltotoiminnan palvelutaso ja laatu olivat avaintekijöitä valinnassamme", sanoo strategiasta ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaava johtaja Andreas Schei Nokaksesta.

"Olemme erittäin iloisia siitä, että Nokas valitsi meidät. Fujitsulla on pitkä kokemus alalta ja olemme ylpeitä siitä, että näin varmistamme osaltamme yhteiskunnan toiminnan kannalta tärkeää palvelua", sanoo Fujitsu Ruotsin ja Skandinavian johtaja Karin Schreil

-         Kuvapankki: http://mediaportal.ts.fujitsu.com/pages/portal.php
-         Fujitsu-uutishuone: http://www.fujitsu.com/fi/about/resources/
-         Blogi: http://blogi.fujitsu.fi