Fujitsu ja Husqvarna laajentavat sopimustaan loppukäyttäjien it-palveluihin

Husqvarna-konserni uusi sopimuksensa Fujitsun kanssa liiketoimintakriittisten palvelujen toimittamisesta. Uusi sopimus on kolmevuotinen. Fujitsu vastaa Husqvarnan globaalista käyttäjätuesta, lähituesta, työasemapalveluista, sovellushallinnasta ja ServiceNow Application Management -palvelusta.

Sopimus uusittiin nyt kolmannen kerran, sillä Fujitsun ja Husqvarna-konsernin yhteistyö alkoi jo vuonna 2010. Fujitsu toimittaa palveluja yli 8 500 työntekijälle yli 40 maassa kahdeksalla kielellä. Viime vuonna Fujitsu hoiti yli 40 000 tukipuhelua, aloitti Windows 10 -käyttöjärjestelmän käyttöönoton sekä käynnisti uuden chat-toiminnon käyttäjätuessa tarjotakseen uuden kanavan yhteydenottoihin.

“Husqvarna näkee it:n mahdollistavan ja edistävän strategista muutosta. Siksi ulkoistuskumppanimme valinta on ratkaisevan tärkeää liiketoimintamme tulevan menestyksemme kannalta. Olemme tehneet yhteistyötä Fujitsun kanssa vuodesta 2010, ja heidän tulostensa ansiosta jatkamme sopimustamme kolmella vuodella. Fujitsu on osoittanut keskittyvänsä jatkuvaan parantamiseen kuluvalla sopimuskaudella”, sanoo Husqvarna-konsernin tietohallintojohtaja Hillevi Agranius.

“Fujitsu ymmärtää ulkoistuskumppanuuden vaativan suurta luottamusta kumppaniin. Sopimuksen uusiminen jo kolmannen kerran osoittaa, että työskentelemme kovasti rakentaaksemme ja ylläpitääksemme tätä luottamusta. Samalla pidämme aina mielessä jatkuvan uudistumisen tarpeen, jotta voimme tuoda asiakkaillemme digitaalisen teknologian hyötyjä. Olemme jo päässeet hyviin tyytyväisyyslukuihin Husqvarnassa, ja nyt uudella sopimuskaudella pyrimme tuomaan käytäntöön entistä joustavampia ja tuottavampia työtapoja sekä parantamaan asiakastukea jatkuvasti ottamalla käyttöön entistä tehokkaampia, automatisoituja prosesseja”, sanoo Fujitsun EMEIA-alueen johtaja Duncan Tait.

Puh. 045 7880 9624, satu.pelttari@fi.fujitsu.com

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yritys, joka tarjoaa laajan valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 140 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita yli sadassa maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n mahdollisuuksia muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa. Fujitsun liikevaihto oli 4,1 triljoonaa jeniä (39 miljardia USD) 31.3.2018 päättyneellä tilikaudella. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi

Fujitsun ETERNUS LT140 -nauhakirjasto: viimeinen puolustuslinja kiristyshaittaohjelmia vastaan18.1.2019 10:45Tiedote

Fujitsu on julkistanut uuden nauhakirjaston, joka toimii organisaatioiden viimeisenä puolustuslinjana kiristyshaittaohjelmia vastaan. Fujitsu ETERNUS LT140 yksinkertaistaa varmuuskopioiden tekemistä ja hallintaa sekä datan arkistointia. Jos kiristyshaittaohjelma pääsee iskemään yritykseen, verkon ulkopuolella turvallisesti säilytetyiltä varmuuskopioilta voidaan palauttaa hyökkäyshetkeä edeltävä tilanne ja kaikki data siihen hetkeen saakka. “Kiristysohjelmat ja muut haittaohjelmat voivat aiheuttaa vakavaa vahinkoa organisaation maineelle sekä merkittäviä kuluja, kun tavanomaisen toiminta seisahtuu. Salattujen varmuuskopioiden säilyttäminen verkkoyhteyksien ulkopuolella nauhakirjastossa on helppo tapa pitää liiketoimintakriittinen data aina käytettävissä. Se auttaa organisaatioita palauttamaan toimintansa ennalleen mahdollisimman nopeasti. Korkean kapasiteetin nauhakirjastojemme pitäisi olla olennainen osa kaikkia 3-2-1-datansuojausstrategioita: säilytä vähintään kolme kopiota datasta, k