Fujitsulta kevyt tehokannettava helpottamaan etätyön arkea

Fujitsu laajentaa tehotyöasemavalikoimaansa kevyellä CELSIUS H5511 -tehokannettavalla. Se on suunniteltu arkkitehdeille, insinööreille, luoville suunnittelijoille, opiskelijoille ja kotona työskenteleville asiantuntijoille, jotka vaativat työasemaltaan suorituskyvyn ja kannettavuuden tasapainoa sekä luokkansa parhaita turvaominaisuuksia.

Kannettava tehotyösema sopii erilaisiin työtilanteisiin, ja sen suorityskyky riittää vaativaankin työkuormaan. CELSIUS H5511 painaa alle 2 kg ja on 20,8 milliä ohut. Uusimmilla 11. sukupolven Intelin Core-suorittimilla (i5 ja i7) ja ammattikäyttöön tarkoitetulla NVIDIAn T500-näytönohjaimella varustettuna se on täydellinen laite 2D-CAD-suunnitteluun, lähtötason 3D-CAD-suunnitteluun, graafiseen suunnitteluun, kuvien ja videoiden editointiin sekä visuaaliseen työhön. Valinnaisissa 15,6 tuuman Full HD -näytöissä (HDR, 500 cd ja 100 % sRGB) tai Full HD -näytöissä (300 cd) on erinomainen kontrasti ja laaja väriavaruus.

Liikkuvia käyttäjiä varten laitteessa on täysikokoiset portit vaivattomia liitäntöjä varten ja lähes 70 Wh:n akku kestää käytössä koko päivän. Akku ladataan käytännöllisesti Intelin Thunderbolt 4 USB-C -porteista.

Tehokannettavassa loistava käyttökokemus yhdistyy vankkoihin tietoturvaominaisuuksiin. Laitteessa on kolme biometristä kirjautumisvaihtoehtoa: käyttäjät voivat käyttää laitetta ja sovelluksia nopeasti ja turvallisesti Windows Hellon (infrapunakameran kasvojentunnistus, sormenjälkitunnistus) tai Fujitsun valinnaisen PalmSecure-kämmentunnistussovelluksen avulla. Yksityisyytensä suojaamiseksi käyttäjät voivat helposti peittää laitteen kameran sisäänrakennetulla fyysisellä Privacy Camera Shutter -sulkimella.

Laite on tilattavissa heti suoraan Fujitsulta tai jälleenmyyjiltä.

Fujitsu Finland, tuotepäällikkö Pertti Vitikainen
pertti.vitikainen@fujitsu.com, p. 050 576 9957

Fujitsu on sitoutunut kestävän kehityksen tavoitteisiin

YK:n vuonna 2015 hyväksymät kestävän kehityksen tavoitteet ovat ihmiskunnan yhteisiä päämääriä, jotka on määrä saavuttaa maailmanlaajuisesti vuoteen 2030 mennessä. Fujitsun tarkoitus on tehdä maailmasta kestävämpi luomalla innovaatioiden avulla luottamusta yhteiskuntaan. Lupaamme rakentaa omalla toiminnallamme parempaa tulevaisuutta kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti.

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yhtiö, joka tarjoaa täyden valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 126 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita yli sadassa maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n voimaa muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa.  Fujitsu Limitedin (TSE:6702) liikevaihto oli 3,6 biljoonaa jeniä (34 miljardia USD) 31.3.2021 päättyneellä tilikaudella. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi

Fujitsu toimittaa Säästöpankkiryhmälle digitaaliset työympäristöpalvelut20.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote

Helsinki 20. tammikuuta 2022 ‒ Fujitsu Finland on solminut Säästöpankkiryhmän kanssa sopimuksen digitaalisista työympäristöpalveluista. Näihin kuuluvat muun muassa työasema-, M365- ja lähitukipalvelut sekä niiden jatkuva kehittäminen yhteistyössä Säästöpankkiryhmän kanssa. ”Toteutimme Fujitsun kanssa loppuvuodesta 2021 digitaalista työasemaympäristöä koskeneen pilotin. Sen myötä vakuutuimme heidän kyvystään tuottaa asettamiemme vaatimusten mukaisia ja tarpeitamme vastaavia palveluita. Etsimme vastuullista kumppania, joka on kanssamme vahvistamassa koko Säästöpankkiryhmän tulevaisuutta ja tarjoaa käyttäjiemme tarpeisiin nykyaikaiset ja tietoturvalliset työvälineet”, sanoo Säästöpankkiryhmän IT-johtaja Pekka Suomalainen. Osa sopimuksen piiriin kuuluvista palveluista on jo käynnistynyt ja loput otetaan käyttöön vaiheittain vuoden 2022 loppuun mennessä. Fujitsu on toimittanut jo aiemmin sovellusympäristöön liittyviä digipalveluja Säästöpankkiryhmään kuuluvalle Sp-Henkivakuutukselle. Uusi j

Fujitsun uuden sukupolven näytöt ja kannettavat tehostavat työn joustavuutta ja liikkuvuutta11.1.2022 14:00:00 EET | Tiedote