Gisela Knuts valittiin Veritaksen hallituksen puheenjohtajaksi

Veritas Eläkevakuutuksen hallitus valitsi kokouksessaan 24.1.2023 puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuodelle 2023. Puheenjohtajaksi valittiin välitystuomari Gisela Knuts ja varapuheenjohtajaksi STTK:n yhteiskuntavaikuttamisen johtaja Taina Vallander.

Knuts seuraa tehtävässä Kaj-Gustaf Berghiä, joka jäi pois Veritaksen hallituksesta vuodenvaihteessa.

”Työeläkeyhtiöillä on tärkeä yhteiskunnallinen rooli. On suuri kunnia olla mukana työssä, joka tukee hyvinvointivaltion tulevaisuutta”, Knuts sanoo.

Kokouksessa valittiin myös hallituksen valiokuntien jäsenet. Nimitys- ja palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajana toimii Gisela Knuts. Antti Tanskanen jatkaa valiokunnan jäsenenä ja uusia jäseniä ovat Henrik Karlsson ja Taina Vallander.

Tarkastusvaliokunnassa jatkavat Stefan Kaptens (puheenjohtaja), Andreas Remmer ja Taina Vallander. Uudeksi jäseneksi valittiin Panu Routila.

Sijoitus- ja riskivaliokunnassa jatkaa Lasse Svens (puheenjohtaja). Uusiksi jäseniksi valittiin Gisela Knuts, Martin Paasi ja Björn Teir.

Veritaksen hallitus