Business Wire

Golden Euro -pelaaja voitti ennätyksellisen 3 miljoonan euron jättipotin

Jaa

samppanja on virrannut ja juhlat ovat olleet käynnissä Golden Euro -kasinolla sen jälkeen, kun onnekas pelaaja voitti jackpotin ja sai jättimäisen 3 746 291 € voiton.

Pelaajan voitto irtosi Realtime Gamingin valtavan suositusta Aztec Millions -kolikkopelistä, ja se on suurin koskaan progressiivisesta jättipottipelistä ja Golden Euro -kasinolta voitettu voitto.

Peli-istuntonsa alussa 49-vuotias pelaaja teki 27 € luottokorttitalletuksen ja lunasti Golden Euron rakastetun 50 % talletusbonuksen, joten hänellä oli pelikassassaan 54 €.

Voiton toi pieni 5 € yksittäispanos, jonka hän asetti älypuhelimellaan. Kun rullat pysähtyivät ja jättipotti käynnistyi, panos teki pelaajasta välittömästi monimiljonäärin.

Golden Euro -kasinon Adrian Berger sanoi: ”Olemme niin iloisia, että yksi pelaajistamme on saanut suurimman jättipottivoiton koskaan Realtime Gamingin Aztec Millions -pelistä.

Puhuin pelaajan kanssa pian hänen voittonsa vahvistamisen jälkeen, ja hän oli todella innoissaan, vaikkei hän vielä olekaan oikein ymmärtänyt olevansa nyt monimiljonääri.

Nämä voitot ovat se, mistä Golden Eurossa on kyse – haluamme tarjota pelaajillemme hauskan ja viihdyttävän nettikasinokokemuksen, jossa on elämän mullistavia voittoja vain yhden pyöräytyksen päässä.

Haluan onnitella onnekasta pelaajaamme vielä kerran, ja odotan innolla voivani tulevina kuukausina ilmoittaa lisää isojen voittojen ja jättipottien voitoista Golden Eurolla.”

Aztec Millions -jättipotti on jälleen jaossa, ja se on jo kasvanut yli miljoonaan euroon, joten kokeile onneasi ja katso, oletko seuraava Golden Euro -miljonääri.

Jättipotti kasvaa nopeasti, koska se on verkottunut ja progressiivinen. Tämä tarkoittaa, että kaikki pelaajat, jotka pelaavat peliä millä tahansa kasinolla, jolta peli löytyy, osallistuvat jättipotin kokonaissumman kasvattamiseen.

Aztec Millions -peliä voi pelata Golden Eurolla lataamalla sen, pikapelinä ja mobiiliselaimella.

Golden Euro -kasino perustettiin vuonna 2012, ja sen upean pelivalikoiman, runsaiden bonusten ja ystävällisen asiakaspalvelun ansiosta siitä on tullut eräs suosituimmista sivustoista.

PÄÄTTYY

Toimittajan huomiot:

Tietoja Golden Euro -kasinosta:

https://www.goldeneuro.com/en/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä cts.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Contact information

Yhteystiedot medialle:
Sarah Blackburn
GameOn
T: 0034628499459

Tietoja julkaisijasta

For more than 50 years, Business Wire has been the global leader in press release distribution and regulatory disclosure.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Business Wire

AI Takes Out the Trash: Largest U.S. Recycling Project to Extend Landfill Life for Virginia Residents21.11.2025 14:30:00 EET | Press release

The Southeastern Public Service Authority of Virginia (“SPSA”), the regional waste authority for South Hampton Roads, has signed a 20-year contract with Commonwealth Sortation LLC, an affiliate of AMP Robotics Corporation (together, “AMP”), to provide solid waste processing services for SPSA’s eight member communities and their 1.2 million residents. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251120330758/en/ Building on a nearly two-year pilot project in Portsmouth—which featured an AMP ONE™ system capable of processing up to 150 tons of locally sourced municipal solid waste (“MSW”) per day—AMP will now scale its technology region-wide. Under this long-term partnership, which will facilitate the largest recycling project in the country, AMP will deploy additional MSW sortation lines and an organics management system capable of processing 540,000 tons annually to divert half of the waste SPSA brings to AMP facilities. AM

RSA Recognized for the Second Consecutive Year in the 2025 Gartner® Magic Quadrant™ for Access Management21.11.2025 14:00:00 EET | Press release

RSA, the security-first identity leader, today announced that RSA® ID Plus has been recognized for the second year in a row in the Gartner® Magic Quadrant™ for Access Management. “The RSA Access Management strategy has never been about being everything to everyone,” said Greg Nelson, RSA CEO. “We specialize in protecting organizations where risk tolerance is at its lowest and security requirements are at their highest. Our focus is intentional: providing security-first access management that supports compliance, ensures resilience, and delivers confidence at scale.” “RSA specializes in the workforce access management use cases where security, compliance, and operational resilience are non-negotiables,” said Jim Taylor, RSA President, Chief Product and Strategy Officer. “Our product development strategy will continue to emphasize the key qualities that highly regulated industries prioritize, including user experience, strong support for workforce management, and intelligent posture mana

NIQ and Amazon Marketing Cloud (AMC) Collaborate to Measure Reach and Impact of Cross-Platform Ad Campaigns in Italy21.11.2025 10:00:00 EET | Press release

NIQ and Amazon Marketing Cloud (AMC) have announced a new collaboration to study the effectiveness of cross-platform advertising across linear TV and Amazon Ads inventory in Italy. Through the collaboration advertisers and agencies will gain actionable insights into the relative performance of ad placements across digital, linear TV and streaming environments, including how each contributes to incremental reach and influences product purchases on Amazon’s ecommerce platforms. The insights are made possible by using high-quality data from Sinottica®—a well-established single-source consumer panel in Italy owned by NIQ—with data from Amazon Marketing Cloud. Specifically, the research will leverage Sinottica’s linear TV data alongside several Amazon inventory sources, including Amazon DSP, Sponsored Ads (Products, Brands, Display), and Streaming TV (Prime Video, Twitch, Fire TV). This approach will enable a deeper understanding of how ad exposure across digital and TV channels translates

Ahead of Holiday Season, Visa Identifies Five Transformative Forces Reshaping Global Payment Security20.11.2025 20:50:00 EET | Press release

To celebrate International Fraud Awareness Week, Visa (NYSE: V) today released its Fall 2025 Biannual Threats Report, revealing five forces that are transforming the global payments security landscape. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251120412198/en/ The report, produced by Visa's Payment Ecosystem Risk and Control (PERC) team, draws on intelligence from Visa's global network to identify how criminal operations are evolving with unprecedented speed, scale, and sophistication. "The payments ecosystem is experiencing a paradigm shift in how fraud operates," said Paul Fabara, Chief Risk and Client Services Officer at Visa. "Criminals are no longer working as opportunistic individuals-- they're operating like tech startups, building reusable infrastructure and deploying systematic, industrial-scale operations that challenge conventional defenses. Understanding these evolving forces is critical for the entire ecosy

Suzano Forms Partnership with Tencent and Ecofuturo Institute at COP30 for AI-Powered Conservation and Nature Education20.11.2025 19:25:00 EET | Press release

The world’s largest pulp supplier, Suzano, today announces the signing of a Memorandum of Understanding (MoU) with the multinational technology business Tencent and the Brazilian non-profit Ecofuturo Institute, to pioneer new digital approaches to drive public engagement in conservation. The collaboration will leverage Suzano’s expertise in sustainable forestry, Tencent’s cutting-edge digital technology, and Ecofuturo’s expertise in environmental education, to pilot joint initiatives in both Brazil and China. These include enhancing ecological awareness, accelerating biodiversity solutions, and leveraging digital platforms to foster public engagement in conservation. The partnership will result in a pilot project where advanced AI tools for species recognition developed by Tencent’s Sustainable Social Value organization will be used to identify and monitor native species at Neblinas Park and other conservation areas managed by Ecofuturo. Further initiatives include the development of i

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye