Grail 2020 Turku -pelifestivaali Turun Messukeskuksessa lokakuussa

Suomen suurimmaksi pelitapahtumaksi tähtäävä Grail 2020 Turku siirtyy Turun Messukeskukseen. Pelaamisen festivaali valtaa messukeskuksen 23.-25.10. ja se on avoinna kaikille, niin pelaajille kuin yritysmaailmallekin.

Kuva: Grail Quest, Aino Sippola

−Turun Messukeskus tarjoaa voimakkaasti laajenevalle pelitapahtumalle monipuoliset tilat ja valtakunnallisesti tunnetun tapahtuma-areenan. Olemme innolla mukana tapahtuman toteuttamisessa, kuvailee tunnelmia Turun Messukeskuksen toimitusjohtaja Marja Pekkanen.

−Olemme erittäin innoissamme kumppanuudesta, sillä Turun Messukeskuksella on aito kiinnostus viedä tapahtuma seuraavalle tasolle. GG:n perustaja Kalle Koskela jatkaa:

−Iso tapahtumapaikka tarjoaa mahtavat puitteet koukuttaville sisällöille ja mahdollistaa uusien kävijäryhmien tuomisen paikalle.

Grail 2020 Turku esittelee syksyn tapahtumassa näyttävästi pelaamisen koko kirjon eikä keskity vain yhden pelaamisen osa-alueen esittelyyn. Tapahtuman kumppanuuksiakin haetaan avoimin mielin.

Peliala työllistää jo Suomessakin yli 3000 tekijää. Turku puolestaan on profiloitunut merkittäväksi pelaamisen vahvaksi osaamiskeskukseksi, jossa tarjolla on mm. alan koulutusta, menestyneitä pelinkehittäjätiimejä sekä useita kilpapelaamisen yrityksiä.

Grail Group Oy
Kalle Koskela
kalle@grail.gg

Marja Pekkanen
puh.040 545 7766
marja.pekkanen@turunmessukeskus.fi

Kuva: Grail Quest, Aino Sippola

Kesäkuun keskiviikot viihteellä ja heinäkuussa elokuviin. Turun Messukeskuksessa avautuvat ainutlaatuiset drive in -liveshow’t26.5.2020 11:13:15 EESTTiedote

Turun Messukeskuksen pihalle avautuvat kesäkuussa keskiviikkoiset drive in -livenäytökset vaihtuvin kulttuurisin teemoin. Heinäkuussa suvi-iltoja vietetään puolestaan elokuvien parissa, kun paikalle tulee Kinotourin drive in -elokuvateatteri. Koronaviruksen vuoksi järjestämiskieltolistalla ovat edelleen suuret tapahtumat, jonka vuoksi on nyt haettu toisenlaisia tapoja tarjota viihdettä ja kohtaamisia yleisölle – terveysturvallisuus, etäisyydet ja hygienia tiukasti huomioiden.