Hae meille töihin!

Polaria Oy on suomalainen kylpyhuonekalustevalmistaja, joka valmistaa tuotteensa teräksestä. Tehtaamme sijaitsee Mäntyharjulla, Etelä-Savossa. Meillä on monenlaista työtä tarjolla.

Etsimme vaihtelevan mittaisiin työsuhteisiin oma-aloitteisia ja reippaita työntekijöitä. Työ pitää sisällään esimerkiksi kylpyhuonekalusteiden kokoonpanotehtäviä. Työ voi alkaa pikaisellakin aikataululla.

Kerro vapaamuotoisessa hakemuksessasi itsestäsi ja mahdollisesta aiemmasta työkokemuksestasi. Voit lisätä mukaan myös CV-tiedoston. Haluaisimme myös kuulla, miksi haluat juuri meille töihin?

Hae meille töihin!

Polaria Oy:n yritysvideo

Viisikymmenvuotias Polaria Oy kehittää, valmistaa ja markkinoi metallisia kylpyhuonekalusteita. Teräksestä valmistetut tuotteet ovat kestäviä ja pitkäikäisiä – sekä lopulta myös kierrätettäviä. Polarian tehdas sijaitsee Mäntyharjulla, Etelä-Savossa ja työllistää yli 50 henkilöä. Polarialla on vuodesta 1997 asti ollut Avainlippu!

#Feelthesteel