Hae sparraajaksi ja vaikuta aidosti yhteiskuntaan

Kasvu Open -sparraajayhteisöön haetaan uusia sparraajia. Sparraajat tekevät vapaaehtoistyötä suomalaisten yritysten parissa.
Järjestämme loppuvuoden aikana sparraajille suunnattuja tapahtumia Jyväskylässä, Tampereella ja Helsingissä. Kannustan kaikkia sparrauksesta kiinnostuneita ilmoittautumaan itselle sopivaan tapahtumaan, sanoo Kasvu Open -sparraajien yhteisömanageri Inka-Sofia Hokkanen

Sparraajat ovat osaajia ja asiantuntijoita, jotka haastavat ja kannustavat yrittäjiä kahdenkeskisissä tapaamisissa Kasvu Openin sparrausohjelmissa ja -tapahtumapäivissä.

– Joukkoon haetaan erityisesti yrityselämän kokemusasiantuntijoita kuten sarjayrittäjiä, myynnin, tuotannon ja logistiikan taitajia sekä vastuullisuus-teeman osaajia vastuullisuuden eri kulmista, sanoo Kasvu Open -sparraajien yhteisömanageri Inka-Sofia Hokkanen.

HAE MUKAAN YHTEISÖÖN

Kasvu Openin sparraajayhteisössä on lähes 1500 sparraajaa. He tekevät luottamuksellista vapaaehtoistyötä vahvalla tahdolla laittaa hyvä kiertämään. Sparraajat ovat taustoiltaan esimerkiksi myynnin ja markkinoinnin osaajia, strategian sparraajia, yrittäjiä ja kokemusjohtajia. Katso sparraajat

Sparraajat voivat vaikuttaa vapaaehtoistyöhön joustavasti. He esimerkiksi antavat aikaansa yritysten kohtaamiseen itse valitsemansa määrän.

–  Kannustan kaikkia sparrauksesta kiinnostuneita hakemaan sparraajaksi tai ilmoittautumaan kaikille avoimiin sparraajien aamukahvitilaisuuksiin. Järjestämme loppuvuoden aikana sparraajille suunnattuja tapahtumia Jyväskylässä, Tampereella ja Helsingissä.

KOKEMUS SPARRAAJA SAMI KETTUSELTA

Sparraus on yhteiskunnallista vaikuttamista kädet savessa. Vuodesta 2015 yrityksiä Kasvu Openissa sparrannut Sami Kettunen tiivistää sparrauksen tavoitteen: elinvoimainen yhteiskunta, jonka perusta ovat yritykset.

– Sparraajana haluan, että Suomesta tehdään entistä parempi yritysyhteiskunta, joka nojaa kasvuyritysten menestykseen, sanoo Kettunen Kasvu Openin haastattelussa: Sparraaja saa kasvuyritysten menestystarinoista ideoita kehittää myös omaa tekemistä

HAE SPARRAAJAKSI

Inka-Sofia Hokkanen
inka-sofia.hokkanen@kasvuopen.fi

Sami Kettunen oli ensimmäistä kertaa sparraajana Kasvu Openin sparrauksohjelmissa vuonna 2015. Kettusen mielestä jokainen sparrauskokemus on ollut hänelle äärettömän antoisa.
Sparraaja Leena Salo (vas.) on StaffPoint Executive -tiimin talousjohtamisen ammattilainen. Salolla on vahva talous- ja rahoitusjohtamistausta kansainvälisestä perheyhtiöstä sekä pääomasijoittajien omistamista yhtiöistä.

Kasvu Open tarjoaa palveluja kasvuhaluisille yrityksille. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openilla on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen Yritys -merkki.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Keski-Suomen Liitto, KPMG, KPY, Staffpoint Executive, Technopolis, Varma ja Yksityisyrittäjän säätiö.