Haku Seed Village -ohjelmiin on auki

Syksyn 2022 Seed Village -ohjelmat: Data terveysbisneksessä ja Biokuidut teollisuudessa, sopiva kasvuhaluisille yrityksille, joilla on tarve tutkimusyhteistyölle tai tuotteen/palvelun validoinnille.

Ohjelmat ovat yrityksille ainutlaatuinen mahdollisuus henkilökohtaisiin tapaamisiin oman toimialan asiantuntijoiden, sparraajien, muiden yrittäjien ja TKI-toimijoiden kanssa. Yrittäjille maksuttomien ohjelmien idea on laajentaa yritysten verkostoja ja kiihdyttää yritysten innovaatioiden kehitystä tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnan (TKI) avulla.

SEED VILLAGE -OHJELMAT

1 TERVEYS, HYVINVOINTI JA LIIKUNTA – DATA TERVEYSBISNEKSESSÄ

Ohjelma on terveys-, hyvinvointi- ja liikunta-alan yrityksille, jotka haluavat tehdä dataturvallista terveysbisnestä. Lue lisää

2 UUDISTUVA TEOLLISUUS – BIOKUIDUT TEOLLISUUDESSA

Ohjelma on suunnattu kaikille teollisuusalan yrityksille, joilla on halua uudistaa teollisuuden toimintamalleja. Lue lisää

HAKUAIKA & AIKATAULU

Hakuaika Seed Village -ohjelmiin on 5.9.-2.10.2022. Hakeminen ohjelmiin tapahtuu verkossa. Katso ohjelmat ja hae mukaan!

Syksyn 2022 Seed Village -ohjelmat toteuttavat Kasvu Open, Business JyväskyläJyväskylän yliopisto JYU ja Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK.

LISÄTIEDOT

Teo Tarri
teo.tarri@kasvuopen.fi

Kasvu Open tarjoaa palveluja kasvuhaluisille yrityksille. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Keski-Suomen Liitto, KPMG, KPY, Staffpoint Executive, Technopolis, Varma ja Yksityisyrittäjän säätiö.