HALIssa uusia kasvoja: Maira Kettunen viestintäjohtajaksi ja Mari Rusila lakimieheksi

Valtiotieteiden maisteri Maira Kettunen on nimitetty Hyvinvointiala HALI ry:n viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.11.2020. Kettusella on pitkä kokemus viestinnän tehtävistä muun muassa eduskunnasta, Fennovoimasta ja Kuntaliitosta. HALIin Kettunen siirtyy Helen Oy:n edunvalvontatehtävästä.
Kuntaliitto/Junnu Lusa

- HALIn jäsenet edustavat yhteiskunnallisesti merkittäviä yrityksiä ja järjestöjä, jotka toimivat elämän kaikilla sektoreilla - vauvasta vaariin. Olen innoissani mahdollisuudesta päästä kehittämään Halin viestintää ja yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa, Kettunen toteaa.

- Olen iloinen, että saamme kokeneen ja vahvan osaajan tiimiimme. Viestintä on edunvalvontajärjestössä keskeisessä asemassa ja uskon, että Mairan avulla saamme äänemme entistä paremmin kuuluviin, sanoo toimitusjohtaja Ulla-Maija Rajakangas.

HALIn työmarkkinatiimistä lakimies Riikka Pirinen jää ennen vuodenvaihdetta äitiys- ja vanhempainvapaalle marraskuuhun 2021 asti. Hänen sijaisekseen työsuhdeneuvontaan tulee 11.1.2021 alkaen oikeustieteen maisteri Mari Rusila. Hänellä on usean vuoden työkokemus eri työmarkkinajärjestöissä.

Kuntaliitto/Junnu Lusa