Hämeenkylän kartanon rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa Hämeenkylän kartanon rakennus 10:teen rakennusautomaatiourakan. Hämeenkylän kartano on perinteikäs kokous- ja juhlapaikka Vantaan Hämeenkylässä lähellä Helsinki-Vantaan lentokenttää.

Kartano on kulttuurihistoriallisesti erittäin arvokas kohde, jonka juuret johtavat 1500-luvulle. Hämeenkylän kartanon rakennus 10:teen toteutetaan saneeraus, jonka yhteydessä uudistetaan kohteen kaikki rakennusautomaatiojärjestelmät.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.