Hämeenkylän kartanon rakennusautomaatiourakka Assemblinille

Assemblin toteuttaa Hämeenkylän kartanon rakennus 10:teen rakennusautomaatiourakan. Hämeenkylän kartano on perinteikäs kokous- ja juhlapaikka Vantaan Hämeenkylässä lähellä Helsinki-Vantaan lentokenttää.

Kartano on kulttuurihistoriallisesti erittäin arvokas kohde, jonka juuret johtavat 1500-luvulle. Hämeenkylän kartanon rakennus 10:teen toteutetaan saneeraus, jonka yhteydessä uudistetaan kohteen kaikki rakennusautomaatiojärjestelmät.

Rakennusautomaatiourakointi
Etelä-Suomi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?