Hämeenmaa pilotoi uutta pizzakonseptia ABC-toimialallaan

Lahtelaisen ABC Renkomäen uutuus, ABC PizzaPöytä, tarjoaa uunituoreita rapeapohjaisia pizzoja joka päivä iltamyöhään asti. ABC PizzaPöytää ei löydy vielä muilta Suomen ABC-asemilta.

Liikennemyymälän kokit valmistavat rapeapohjaiset pizzat omaa reseptiikkaa hyödyntäen. ABC PizzaPöydän tuoreet lätyt taipuvat vaivattomasti myös take away -herkuiksi.

Osuuskauppa Hämeenmaa pilotoi pizzakonseptia yhdessä ABC-ketjuohjauksen kanssa, eli ABC PizzaPöytiä nähtäneen tulevaisuudessa myös ketjun muissa liikennemyymälöissä.

– Pizzat täydentävät ABC Noutopöydän valikoimaa. Asiakkaamme saavat nauttia tuoretta pizzaa niin paljon kuin heidän mielensä tekee, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen sanoo.

– Tarjolla olevan valikoiman lisäksi keittiömme kokit valmistavat pizzoja toiveiden mukaan, hän lisää.

Ryhmäpäällikön omasta lempipizzasta löytyy klassinen yhdistelmä: kinkku-ananas-aurajuusto. Samoja mutta myös monia muita makuja voi bongata uudesta pizzapöydästäkin.

Käsintehtyjen pizzojen lisäksi ABC Renkomäen noutopöytään on katettu raikkaita salaatteja, lämpimiä ruokia sekä kylmiä ja kuumia juomia. Liikennemyymälän kaikissa ruoissa käytettävä liha on 100-prosenttisesti kotimaista.

Pizzoja saa nauttia vielä useamman tunnin ajan noutopöytälounaan päättymisen jälkeen, joka päivä aina iltayhdeksään saakka.

Uunituoretta omasta keittiöstä

Renkomäen ABC PizzaPöytä lanseerattiin viime viikon loppupuolella. Uutuudelle oli kysyntää heti ensimmäisistä päivistä lähtien.

– Pizzapöytä on ollut positiivinen yllätys asiakkaillemme. Jotkut heistä ovat hämmästelleet, kuuluvatko pizzat todella noutopöytävalikoimaamme, Kovanen kertoo.

Hänen mukaansa Renkomäen ABC:n herkullinen pizzatarjonta on herättänyt kiinnostusta. Uusi konsepti on myös saanut asiakkailta spontaania positiivista palautetta paikan päällä.

– Meiltä on puuttunut aiemmin tällainen tuotetarjonta. ABC PizzaPöydän ansiosta pystyimme tuomaan noutopöytäämme jotakin aivan uutta, ja asiakasmäärät ovat yllättäneet meidät täysin jo nyt!

Tutun liikennemyymälän kokit valmistavat rapeapohjaiset pizzat omaa reseptiikkaa hyödyntäen. Pizzapöydän makukirjo on laaja, ja sitä on mahdollista tuunata entisestään asiakkaiden toiveiden mukaan. Paikan päällä valmistettavat pizzat taipuvat vaivattomasti take away -herkuiksi.

– Kun tien päällä on kiire tai haluaa vaikkapa viettää mukavan illan kavereiden kanssa kotona, paistamme tilaajalle räätälöidyn pizzan mukaan otettavaksi, Sami Kovanen mainitsee.

Uutta pizzakonseptia pilotoidaan Renkomäen ABC:llä toukokuun loppuun saakka.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Hämeenmaa – 166 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 900 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 166 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Hämeenmaalla vahva vuosi – henkilöstölle merkittävä koronabonus4.2.2021 12:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Hämeenmaan viime vuosi sujui poikkeusolosuhteista huolimatta vahvasti. Myynti pysyi ennallaan, ja tulos koheni edellisvuodesta. Asiakasomistajille maksettiin Bonusta 29,7 miljoonaa euroa. Henkilöstömäärä väheni hieman, mutta omia työntekijöitä on pystytty työllistämään poikkeusaikana yli toimialarajojen. Kanta- ja Päijät-Hämeeseen tehtiin investointeja 62,6 miljoonalla eurolla.

Osuuskauppa Hämeenmaan edustajistovaalien ehdokasasettelu on alkanut25.1.2021 09:49:31 EETTiedote

Laaja palveluvalikoima ja toimipaikkaverkosto Kanta- ja Päijät-Hämeessä sekä monipuoliset edut yli 166 000 asiakasomistajalle - Osuuskauppa Hämeenmaa näkyy monella tavalla jäsentensä arjessa. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan ja mikä rooli osuuskaupalla voisi olla toimialueensa kehityksessä? Näihin kysymyksiin haetaan vastauksia Osuuskauppa Hämeenmaan pian alkavissa edustajiston vaaleissa.