Hämeenmaan Kannustajat -ohjelma keräsi jälleen upean äänimäärän paikallisten lasten ja nuorten hyväksi

Osuuskauppa Hämeenmaan vuosittaisessa Kannustajat-ohjelmassa jaetaan 60 000 euroa Kannustajat-tukea paikallisille lasten ja nuorten harrastamista ja hyvinvointia edistäville toimijoille.
Hämeenmaan asiakasomistajat äänestivät Kannustajat -tuen jakautumisesta.

Hämeenmaan asiakasomistajat päättivät maaliskuun 2022 aikana Kannustajat-tuen jakautumisesta 40 ohjelmaan mukaan valitun toimijan kesken sähköpostiäänestyksellä. Ääniä kertyi yhteensä upeat 10 982 kappaletta.

- Haluamme kiittää jälleen hienosta äänestysaktiivisuudesta asiakasomistajatalouksiemme jäseniä, äänestysmäärä nousi tänä vuonna upeasti lähes 11 000 ääneen. Niin merkittävimmät alueelliset toimijat kuin paikallisesti tärkeät pienemmätkin tahot saivat aktivoitua hienosti kannattajajoukkojaan tukemaan lasten -ja nuorten harrastustoimintaa, toteaa Hämeenmaan asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä.

Kannustajien 60 000 euron tuki jaetaan suhteessa toimijoiden keräämiin ääniin. Tasapuolisuuden vuoksi jokainen äänestyksessä mukana ollut toimija saa vähintään 300 euroa ja enimmillään 3 000 euroa tukea.

Tänä vuonna maksimituen eli 3 000 euroa saivat Mannerheimin lastensuojeluliitto, Lahden yhdistys, huikealla 999 äänisaaliillaan, Valopilkku, kiusaamisasioiden tuki- ja neuvontakeskus, Lahti, joka keräsi hienot 886 ääntä, Lasten Liikunnan Tuki, Hämeenlinna, 761 ääntä sekä Junior Pelicans, Lahti, 511 ääntä.

– Eniten ääniä asiakasomistajiltamme keräsi tällä kertaa Mannerheimin lastensuojeluliitto, Lahden yhdistys, jossa tuki käytetään muun muassa lasten kesäleiritoimintaan. Haluan välittää heille onnitteluni tästä upeasta äänimäärästä ja kiittää arvokkaasta työstä, Jaana Järvenselkä onnittelee.

Katso kaikki äänestystulokset Hämeenmaan nettisivuilta.

Lisätietoja:

Osuuskauppa Hämeenmaa, asiakkuusjohtaja Jaana Järvenselkä, 050 542 3811

Hämeenmaan asiakasomistajat äänestivät Kannustajat -tuen jakautumisesta.

Hämeenmaa – 170 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 170 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.