HammasOskari Oy

HammasOskari voittaa Foliomagin Momentum-palkinnon

Foliomag on julkaisualan lehti, joka palkitsee vuosittain alan merkittävimpiä sisältöjä ja tekijöitä Ozzie and Eddia Awardseissa. Keväällä 2020 HammasOskari Oy toi Isodent Oy:n kanssa markkinoille suuveden (Isodent - vastaanoton suuvesi), jota käytetään suun terveydenhuollon henkilöstön suojaamiseen korona-aikana. Tätä nykyä myös THL suosittelee vetyperoksidipohjaisen suuveden käyttämiseen preoperatiivisesti suun terveydenhuollossa yhtenä menetelmänä henkilökunnan suojaamiseksi.

HammasOskari Oy:n tuottama sisältö "Isodent - vastaanoton suuvesi" on voittanut Ozzie and Eddie Awardseissa -Overall Excellence-kategoriassa- Momentum-palkinnon. Tuote lanseerattiin oikea-aikaisesti, ja on linjassa HammasOskarin arvojen kanssa, joihin kuuluvat edelläkävijyys, turvallisuus sekä laatu.

Foliomag:n palkinnon lisäksi tuotteeseen liittyvä sisältö on johtanut palkintoon myös Hermes Creative Awardseissa, CSR Excellence Awardseissa sekä päässyt shortlistille parhaan sisältömarkkinoinnin kategoriassa Semrush Nordic Awardseissa.

Ville-Pekka Paalasmaa
vppaalas@gmail.com