Hangon Itäsatamaan avataan kesäkuussa uusi äyriäisravintola Oysters & Fish merenelävien ja hyvän viinin ystäville

Oysters & Fish:n rentoon ja rustiikkiseen äyriäisravintolaan olet tervetullut nauttimaan merellisistä mauista ja huolella valituista eurooppalaisista viineistä yksin tai yhdessä ystävien kanssa, ihan vain pistäytymään tai pidemmän kaavan kautta.

Oysters & Fish -konseptin logon on suunnitellut graafikko ja valokuvaaja Anssi Rastivo ja muusta graafisesta suunnittelusta vastaa taiteilija Rasmus Tikkanen. Sisustussuunnittelu on Pinta Interiorsin käsialaa.

Ravintolan taustalla on Peruna & Co. Oy, joka on tunnettu Skiffer- ja G.O.A.T. ravintoloistaan. Yhtiö on perustettu vuonna 2010 ja se operoi tällä hetkellä seitsemää ravintolaa. Yhtiöllä on entuudestaan Hangossa yksi Skiffer -ravintola.

Oysters and Fish
Satamakatu 13
10900 Hanko
(Skifferin yläkerta)

www.oystersandfish.fi

Lisätietoja:

Outi Gummerus
Liiketoimintajohtaja
outi.gummerus@peruna.fi

Peruna & Co. Oy
Henry Fordin katu 6

Vuonna 2010 perustettu yksityinen ravintolayhtiö Peruna & Co. Oy haluaa tarjota asiakkailleen uusia ja yllätyksellisiä makuelämyksiä sekä erinomaista palvelua viihtyisässä ympäristössä. Yrityksen nykyisiä ravintoloita ovat Skiffer Erottaja, Viiskulma, Kallio, Töölö, Liuskaluoto sekä Hanko ja The Old Skiffer.