Hanna Kivelä on nimitetty Fujitsu Finlandin toimitusjohtajaksi

Helsinki, joulukuu 17, 2021 ‒ Fujitsu Finland Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty DI, MBA Hanna Kivelä. Hän aloittaa tehtävässään 10. tammikuuta 2022.

Hanna Kivelä on viimeksi työskennellyt Googlella muun muassa myynnin ja digitaalisen transformaation johtotehtävissä Euroopassa. Kaikkiaan hänellä on noin 15 vuoden kokemus kansainvälisistä tehtävistä useilta toimialoilta. Hanna on tuloshakuinen ihmisjohtaja, joka innostaa ja motivoi joukkojaan uudistumaan ja kasvamaan. Hän on toiminut jo vuosia myös hallitusammattilaisena ja sijoittajana.

Fujitsu Finlandin uutta toimitusjohtajaa Hanna Kivelää voi haastatella hänen aloitettuaan tehtävässä. Olethan yhteydessä Fujitsun viestintään ajankohdan sopimiseksi.

Liite: Toimitusjohtaja Hanna Kivelän valokuva

Mediayhteydet

Fujitsu Finland Oy:n viestintä
Satu Pelttari
Puh. 045 7880 9624, satu.pelttari@fujitsu.com

Fujitsu on sitoutunut kestävän kehityksen tavoitteisiin

YK:n vuonna 2015 hyväksymät kestävän kehityksen tavoitteet ovat ihmiskunnan yhteisiä päämääriä, jotka on määrä saavuttaa maailmanlaajuisesti vuoteen 2030 mennessä. Fujitsun tarkoitus on tehdä maailmasta kestävämpi luomalla innovaatioiden avulla luottamusta yhteiskuntaan. Lupaamme rakentaa omalla toiminnallamme parempaa tulevaisuutta kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti.

Fujitsu on johtava japanilainen ict-yhtiö, joka tarjoaa täyden valikoiman teknologiatuotteita sekä ict-ratkaisuja ja -palveluja. Noin 126 000 fujitsulaista palvelee asiakkaita yli sadassa maassa. Hyödynnämme kokemustamme ja ict:n voimaa muokataksemme tulevaisuutta yhdessä asiakkaidemme kanssa.  Fujitsu Limitedin (TSE:6702) liikevaihto oli 3,6 biljoonaa jeniä (34 miljardia USD) 31.3.2021 päättyneellä tilikaudella. Lisää tietoa: www.fujitsu.com/fi

Fujitsun uuden sukupolven näytöt ja kannettavat tehostavat työn joustavuutta ja liikkuvuutta11.1.2022 14:00:00 EET | Tiedote

Fujitsu helpottaa arkea kodeissa ja toimistoissa uutuuksillaan: ultrakevyellä LIFEBOOK U9311A -kannettavalla ja 10. sukupolven Fujitsu-näytöllä. Vastuulliset Fujitsu-näytöt helpottavat oheislaitteiden jakamista Työtilojen jakaminen on arkea toimistoissa ja kouluissa mutta myös kotona, kun perheenjäsenet tekevät töitä ja viihtyvät eri tavoin samoissa tiloissa. Käyttäjät odottavat laitteidensa sopivan hyvin erilaisiin tehtäviin. Videoneuvottelut ovat olennainen osa nykypäivän työtä ja kotielämää, joten näytön täytyy olla ergonominen, toiminnallinen ja suorituskykyinen ansaitakseen paikkansa yhteisellä työpöydällä. Fujitsun 60,5 senttimetrin 10. sukupolven näytöt on suunniteltu paitsi suorituskykyisiksi myös mahdollisimman mukaviksi käyttää. Full HD -näyttö ja sisäänrakennettu kamera takaavat erinomaisen kuvanlaadun neuvottelupuheluissa, ja sinisen valon vähäisyys sekä integroitu automaattinen kirkkausanturi vähentävät käyttäjien silmien rasitusta, kun työpäivä vaatii näytön katsomista us

Fujitsu toimittaa Helsingin kaupungille käyttäjätukipalvelut10.12.2021 11:00:00 EET | Tiedote