Hanna Kivelä on nimitetty Fujitsu Finlandin toimitusjohtajaksi

Helsinki, joulukuu 17, 2021 ‒ Fujitsu Finland Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty DI, MBA Hanna Kivelä. Hän aloittaa tehtävässään 10. tammikuuta 2022.

Hanna Kivelä on viimeksi työskennellyt Googlella muun muassa myynnin ja digitaalisen transformaation johtotehtävissä Euroopassa. Kaikkiaan hänellä on noin 15 vuoden kokemus kansainvälisistä tehtävistä useilta toimialoilta. Hanna on tuloshakuinen ihmisjohtaja, joka innostaa ja motivoi joukkojaan uudistumaan ja kasvamaan. Hän on toiminut jo vuosia myös hallitusammattilaisena ja sijoittajana.

Fujitsu Finlandin uutta toimitusjohtajaa Hanna Kivelää voi haastatella hänen aloitettuaan tehtävässä. Olethan yhteydessä Fujitsun viestintään ajankohdan sopimiseksi.

Liite: Toimitusjohtaja Hanna Kivelän valokuva

Mediayhteydet

Fujitsu Finland Oy:n viestintä
Satu Pelttari