Hanna Marttilasta Hartelan Pirkanmaan tytäryhtiön uusi toimitusjohtaja

Tamperelainen Hanna Marttila on nimitetty vuodenvaihteessa perustettavan Hartela Pirkanmaa Oy:n toimitusjohtajaksi. Marttila aloittaa Hartela-konsernin tytäryhtiönä toimivan Pirkanmaa Oy:n toimitusjohtajana vuoden lopulla 27.12.2021. Hän siirtyy Hartelalle Arkta Rakennus Oy:n toimitusjohtajan roolista.

Hanna Marttila on  Hartela Pirkanmaa Oy:n tuleva toimitusjohtaja.
Hanna Marttila on Hartela Pirkanmaa Oy:n tuleva toimitusjohtaja.

”Meillä on voimakas kasvutavoite Tampereella ja ympäristökunnissa nimenomaan asuntorakentamisen sekä kumppanuusrakentamisen osalta. Hannalla on hyvät valmiudet hakemamme kasvun rakentamiseen,” kertoo Hartela-yhtiöt Oy toimitusjohtaja Juha Korkiamäki.

DI Hanna Marttila on valmistunut vuonna 2003 Teknillisestä Korkeakoulusta (nyk. Aalto-yliopisto), ja työskennellyt ennen Arkta Rakennuksen toimea NCC:llä liiketoiminnan kehityksessä ja Bonavalla yksikönjohtajana. Hän näkee Pirkanmaan alueella paljon potentiaalia kehittyvänä Suomen kakkoskeskuksena.

”On innostavaa päästä kasvattamaan Hartelan toimintaa Pirkanmaalla. Hartelan strategiset painopisteet antavat hyvät eväät toimia kasvavalla ja kehittyvällä Tampereen seudulla", kertoo Hanna Marttila.

Elisa Tuomisto toimii Pirkanmaan aluejohtajana siihen asti kunnes Hanna Marttila aloittaa tehtävässään. Tämän jälkeen hän jatkaa edelleen yrityksen palveluksessa.

Toimitusjohtaja Juha Korkiamäki
juha.korkiamaki@hartela.fi

Hanna Marttila on  Hartela Pirkanmaa Oy:n tuleva toimitusjohtaja.
Hanna Marttila on Hartela Pirkanmaa Oy:n tuleva toimitusjohtaja.

Hartela on kotimainen perheyhtiö, joka työllistää noin 520 rakentamisen ammattilaista. Olemme rakentaneet koteja, toimitiloja ja alueita vuodesta 1942. Toimipisteemme sijaitsevat Helsingissä, Lahdessa, Turussa, Tampereella, Raumalla ja Oulussa.

Hartelan Grün in der Mitte ehdolla Helsingin kaupungin Vähähiilisen viherkorttelin laatukilpailun voittajaksi24.9.2021 08:59:49 EEST | Tiedote

Vähähiilisen viherkorttelin tontinluovutuskilpailu on Helsingissä ensimmäinen, jossa arvioitiin arkkitehtuurin lisäksi myös hiilijalanjälkeä, energiatehokkuutta ja viherkerrointa. Voittajaksi ehdotettu Hartelan Grün in der Mitte tuo Verkkosaareen elämyksellisen ja muuntojoustavan terassoituvan kaupunkikorttelin, jonka erityispiirre on monikerroksinen viherrakenne.