Hanna Porkka nimitetty S-Pankin varatoimitusjohtajaksi ja toimitusjohtajan sijaiseksi

S-Pankin hallitus on nimittänyt Varallisuudenhoitoliiketoiminnasta vastaavan johtajan Hanna Porkan konsernin varatoimitusjohtajaksi ja toimitusjohtajan sijaiseksi 2.2.2021 alkaen.

Hanna Porkka

S-Pankin Varallisuudenhoitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hanna Porkka aloittaa S-Pankin toimitusjohtajan sijaisena.

Porkka on johtanut S-Pankin Varallisuudenhoitoliiketoimintaa vuodesta 2018 lähtien. Ennen S-Pankkiin siirtymistään Porkka toimi rahastojohtajana Nordeassa.

”S-Pankista on kasvanut täyden palvelun pankki S-ryhmän asiakasomistajille ja viime vuosina olemme panostaneet voimakkaasti Varallisuudenhoitoliiketoimintaamme. Hanna on kehittänyt liiketoimintaa menestyksekkäästi ja olen iloinen, että hän jatkaa samassa tehtävässä ja ottaa samalla hoitaakseen myös toimitusjohtajan sijaisen tehtävät”, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula sanoo.

Hanna Porkka kertoo olevansa innoissaan uusista vastuistaan.

”Johtajana tavoitteeni on saada tiimini onnistumaan ja loistamaan. Jatkamme määrätietoista työtä säästämisen ja sijoittamisen parissa. Tavoitteenamme on, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen”, Porkka sanoo.

”Varallisuudenhoitoliiketoimintamme on järjestetty siten, että jo sadattuhannet suomalaiset hyötyvät rahastojen välityksellä institutionaalisille sijoittajille ja Private Banking -asiakkaille tarjoamastamme sijoitusammattilaistemme osaamisesta. Uusin aluevaltauksemme on kiinteistövarainhoito, jossa olemme tätä nykyä yksi Suomen merkittävimmistä toimijoista.”

Hanna Porkka