Helpotusta joulukiireeseen: Osuuskauppa Arina tarjoaa omistajilleen laajimmat aukioloajat

Loppuvuoden juhlakausi on monelle vuoden stressaavinta aikaa. Osuuskauppa Arina helpottaa asiakkaidensa jouluhulinaa laajentamalla Limingantullin, Linnanmaan ja Rovaniemen Prismojen aukiolon ympärivuorokautiseksi jouluviikolla.

Osuuskaupan myymälät palvelevat asiakkaitaan laajoilla aukioloilla ennen joulua. Keskiviikosta 19.12. alkaen kolme Prismoista palvelee myös vuorokauden ympäri - Limingantullin, Linnanmaan ja Rovaniemen Prismat ovat avoinna yhtäjaksoisesti yli 100 tuntia.

– Viime jouluna saimme paljon hyvää palautetta aukioloajoista. Ne vapauttavat ihmiset käymään kaupassa silloin, kun se heidän aikatauluunsa sopii, kertoo toimialajohtaja Mikko Polso Osuuskauppa Arinasta.

– Joustavat aukioloajat tarjoavat tänäkin jouluna työtä monelle kausityöläiselle. Meillä on koko osuuskaupassa joulukiirettä helpottamassa noin sata kausiapulaista. Koko osuuskaupan porukka onkin taas virittäytynyt joulutunnelmaan ja valmiina helpottamaan asiakkaiden joulua.

Jouluostoksia aattoon asti – tärpit väljempään kauppareissuun

Joulu tarjoaa tänä vuonna monelle erityisen pitkät vapaat.

– Jouluostoksille on nyt erityisen paljon aikaa vielä viikonloppuna juuri aaton alla. Odotamme, että kaupoissamme on kova vilske päällä koko jouluviikon ja erityisesti aattoa edeltävänä viikonloppuna, Polso uskoo.

Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta.

Kaikkien osuuskaupan myymälöiden aukioloajat voi tarkistaa S-kanavalta.

Liite: Kaikkien Osuuskauppa Arinan markettien aukioloajat jouluviikolla sekä joulun pyhinä. Excel on vapaasti käytettävissä ja julkaistavissa.

Toimialajohtaja Mikko Polso
mikko.polso@sok.fi