Helppoa kuin verkkokaupassa käynti: S-market Jukolaan avautuu ruoan verkkokaupan noutopiste

S-market Jukolaan avautuu ruoan verkkokaupan noutopiste perjantaina 24.2.2023. Ruoan verkkokaupassa omat ostokset tilataan ja maksetaan verkossa, ja ne noudetaan valmiiksi pakattuna S-market Jukolan noutopisteeltä. Verkkokauppa auttaa arjessa ja lisää ripauksen luksusta elämään sekä vapauttaa kaupassakäyntiaikaa muuhun tekemiseen.
Ruoan verkkokaupassa kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille sekä pakasteille on omat tilansa myymälän varastoissa.

S-market Jukolan ruoan verkkokaupassa ruokaostokset klikataan ostoskoriin verkossa ja noudetaan valittuna ajankohtana Jukolan noutopisteeltä. Ruoan verkkokaupasta saa tilattua lähes koko S-marketin ruokavalikoiman.

– Ruoan verkkokauppa on odotettu palvelu asiakkaillemme Jukolan alueella. Verkkokaupassa asiakas voi tehdä ostokset vaikka illan viimeisinä tunteina kotisohvalta käsin. Uusi palvelumme mahdollistaa entistä laajemman mahdollisuuden asioida meillä Jukolassa. Ruoan verkkokauppa on yksi osa ruokakauppaa tänä päivänä, toteaa Hämeenmaan ruoan verkkokaupan projektipäällikkö Tero Vehko.

S-market Jukolan ruoan verkkokauppa toimii osana s-kaupat.fi -palvelua. Verkosta tilatut tuotteet ovat saman hintaisia kuin S-marketin hyllyssä ja Bonusta kertyy koko tilauksesta. Tuotteiden keräilystä syntyviä kuluja katetaan 7,90 euron suuruisella keräilymaksulla. Ostokset noudetaan asiakkaan itse määrittelemän, tunnin pituisen aikaikkunan puitteissa. Noutoaikoja on saatavilla joustavasti.

– Asiakas valitsee verkossa haluamansa tuotteet ostoskoriinsa ja noutaa ne valittuna ajankohtana S-market Jukolan lastauslaiturilla sijaitsevalta noutopisteeltä. Lastauslaiturilta asiakkaan tarvitsee vain soittaa myymälän numeroon ja henkilökunta tuo tilauksen lastauslaiturille. Isommat ostokset on helppo noutaa suoraan autoon, sillä auton saa ajettua noutopisteelle, kertoo Vehko.

– Kerätyt tuotteet valitaan tarkasti ja niissä kiinnitetään erityistä huomiota laatuun ja tuoreuteen. Tuotteet säilytetään asianmukaisesti ja viileässä säilytettäville tuotteille sekä pakasteille on omat tilansa myymälän varastoissa, hän täsmentää.

Uutta palvelua pääsee käyttämään 21.2.2023 alkaen osoitteessa s-kaupat.fi, ja ensimmäiset tilaukset ovat mahdollista noutaa perjantaina 24.2.2023.

Yhä monipuolisempaa palvelua

Uusi palvelu tuo mukanaan myös monipuolisemman työnkuvan S-marketin henkilökunnalle.

– Henkilökuntamme lähtee hyvillä mielin kohti uusia työtehtäviä. Onhan se hienoa päästä kehittymään ja oppimaan uutta, marketpäällikkö Sini Paajanen hymyilee.

Tero Vehko kertoo, että Hämeenmaalla kaikille halukkaille pyritään tarjoamaan mahdollisuus uuden oppimiseen silloin, kun myymälään tuodaan uusia palveluja.

– Tuemme henkilökuntaa huolellisella perehdytyksellä uusiin tehtäviin, ja odotamme heiltä vain rohkeaa kokeilunhalua sekä positiivista asennetta. On ollut ilo huomata, että sitä löytyy Hämeenmaalta paljon, hän iloitsee.

Jukolassa onkin odotettu riemulla verkkokaupan rantautumista myymälään.

– Koko henkilökuntamme on odottanut kovasti verkkokaupan avautumista, ja suosittelemme lämpimästi kokeilemaan uutta palvelua. Kehitämme palveluitamme aina asiakkaitamme varten, Sini täydentää.

S-kaupat.fi kokoaa alleen kaikki S-ryhmän yli 1000 päivittäistavarakaupan toimipaikkaa, joista tällä hetkellä yli 200 tarjoaa ruoan verkkokaupan palveluita. S-kaupat.fi-palveluun voi tutustua osoitteessa www.s-kaupat.fi tai S-kaupat-sovelluksen voi ladata älypuhelimeen omasta sovelluskaupasta.

Lisätietoja:

Osuuskauppa Hämeenmaa, projektipäällikkö Tero Vehko, 050 363 6480