OFRD OyOFRD Oy

Helsinki Drink Festival 2022 - Pohjoismaiden suurin cocktail-tapahtuma avaa tapahtumakevään!

Neljättä kertaa järjestettävä Helsinki Drink Festival kerää kaupungin parhaat cocktailbaarit, maahantuojat ja tyylikkäimmät alkoholilliset sekä alkoholittomat juomasekoitukset Pikku-Finlandiaan. Tänä vuonna livemusiikilla on entistä suurempi rooli, kun trendaavat kotimaiset artistit, kuten Kauriinmetsästäjät, F, Elias Gould ja Leo Stillman nostavat cocktail-tapahtuman tunnelman huippuunsa.

Tapahtuma on suunnattu kaikille, jotka nauttivat juomasekoituksista, vasta etsivät suosikkijuomaansa tai haluavat vain olla osa kevään värikkäintä tapahtumaa. Näillä festareilla vapautuu pitkään odotettu tarve pitää hauskaa, tavata ihmisiä ja juhlia Helsingin yössä.

Helsinki Drink Festival on juhla kaikille maistuvista juomista, tyylikkäästä tunnelmasta tai maukkaasta ruuasta nauttiville: valtava juomatarjonta ja maltilliset annoskoot kannustavat kokeilemaan uutta ja asettamaan huulet rajojen ulkopuolelle. Nälkäisten iloksi, HDF on myös entistä vahvemmin ruoka-tapahtuma. Festariruokaa tarjoavat The Bull & The Firm, Yeastie Boi ja Paisano.

Kaikille kotibaarimestareille löytyy Home Bar, jossa vieraat pääsevät oppimaan uutta ja tekemään tunnettuja cocktaileja ammattilaisten opastuksella. Valitse mieleinen workshop, ja opi tuunaamaan vaikkapa drinkkibaari-tason Old Fashioned tai Pontikka sour. Aikaisemmista vuosista oppineena, suosittelemme varaamaan näihin paikat etukäteen!

HDF:ssä on myös tunnetusti juhlavuutta ja glamouria. Helsinki Drink Festivalin parasta cocktailia on mukana valitsemassa kuluttajista koostuva arvovaltainen maistelutuomaristo.

Ennakkoliput ovat tulleet myyntiin Helsinki Drink Festivalin nettisivuille. Mikäli haluaa varmistaa paikan kevään maukkaimmassa tapahtumassa, kannattaa hankkia lippu etukäteen.

Mitä: Helsinki Drink Festival 2022, K18
Missä: Töölönlahden puolella, Karamzininranta 4
Kuluttajatapahtuma: Perjantaina 18.3. klo 16.00 – 23.30, lauantai 19.8. klo 15 – 23.30
Ammattilaistapahtuma: Perjantaina 18.3. Klo 14.00 - 16.00

Liput: Ennakkoon yhden päivän lippu 20€ tapahtuman lippukaupasta,

Lisätiedot:

www.helsinkidrinkfestival.fi

Cocktailit: 5€
Workshopit: 10€

Kysymykset ja haastattelupyynnöt:

Jeremias Sarvela
Helsinki Drink Festival
jere@halfnhalfevents.com
040 357 1145

Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Helsinki Drink Festival is backSiirry videokanavalle

OFRD Oy
Eerikinkatu 10 B 39
00100 Helsinki

Half and Half events Oy on ravintola-alalle keskittynyt tapahtumatuottaja. Helsinki Drink Festival  konsepti on järjestetty Helsingissä menestyksekkäästi kolmena vuotena (2018-2020) peräkkäin. Vuoden 2019 tapahtuma voitti “IMPROVER OF THE BAR INDUSTRY IN FINLAND” palkinnon.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta OFRD Oy