LetterboxMediat

Helsinki saa taas painetun matkailuoppaan

Koronavuosien myötä Helsinki livahti tiettävästi ainoaksi eurooppalaiseksi pääkaupungiksi, jossa ei ollut tarjolla matkailijoita palvelevaa maksutonta matkailuopasta painettuna. LetterboxMedia tuo matkaoppaan takaisin Helsinkiin ja julkaisemalla uuden Travel Helsinki -nimisen turistioppaan Helsinki-päivänä 12.6.2023.

Helsinkiin odotetaan erinomaista matkailukesää. Viime vuonna pelkästään sataman linjaliikenteen matkustajamäärä oli lähes kahdeksan miljoonaa ja kaupungissa kirjattiin lähes neljämiljoonaa hotelliyöpymistä. Välittömäksi matkailutuloksi arvioitiin 1,4 mrd. euroa. Tänä vuonna lukujen odotetaan edelleen kasvavan.

Käsissä pidettävä paperinen Travel Helsinki opas auttaa pääkaupunkiimme saapuvaa hahmottamaan ympäristöä ja etäisyyksiä. Laadukkaasti toteutettuun Travel Helsinki oppaaseen on listattu keskeiset matkailijaa kiinnostavat kohteet, julkiset palvelut ja opaskartta, sekä matkailuvinkkejä.

"Tekemämme ennakkomarkkinointi on osoittautunut paikkaansa pitäväksi. Myös helsinkiläiset, matkailijoille palveluja tarjoavat yritykset ovat kertoneet, että painettua matkailuopasta pääkaupungissamme edelleen tarvitaan. Kysymys printin ja digin kesken ei ole joko tai vaan sekä että", kertoo LetterboxMedian kehitysjohtaja Jukka Kuusanmäki.

Travel Helsinki auttaa matkailijaa tutustumaan pääkaupunkimme palveluihin. Erityisesti moni matkailija etsii Travel Helsinki -oppaasta tietoa siitä, missä on heille sopivia palveluja tarjolla. Kaupat, ravintolat, näyttelyt ja kaikki mielenkiintoinen ja mieluisa tekeminen kiinnostavat.

"On helppoa ymmärtää oppaan tarve miettimällä omaa matkustamistaan. Painetun oppaan avulla saa käsityksen matkansa kohteesta jo ennen kuin älypuhelimen verkkovierailun hinnat ovat selvinneet. Painetulla medialla on tässä selvä etulyöntiasema matkailijan tavoittamisessa. Itselleen vieraaseenkaupunkiin saa helposti otteen tutussa ja turvalliseksi koetussa muodossa."

Englanniksi ja suomeksi toimitettu Travel Helsinki Summer 2023 Edition ilmestyy Helsinki-päivänä 12.6.

Oppaan tekevät LetterboxMedioiden omat toimittajat, vahvistettuna matkailualaan erikoistuneilla avustajilla.

Opas on 35.000 kappaleen painoksena jaossa 150 jakelupisteessä keskeisillä paikoilla pääkaupungissa. Opas painetaan PunaMustan painossa Joensuussa.

Vielä ehdit mukaan Travel Helsingin sivuille

Onpa asiakaskohderyhmäsi täysin kotimainen tai koko matkustavan maailman kokoinen, on Travel Helsinki sinulle toimiva tiedostus- ja tai mainoskanava. Travel Helsinki on rakennettu optimoiden matkailijoiden toiveita ja tarpeita. Oppaan avulla lukijan on helppo tutustua ja ihastua Helsingin monipuoliseen palveluvalikoimaan. Riippumatta toimialasta tai yrityksesi koosta, voit saada runsaasti hyötyjä ilmoittamalla Travel Helsinki -oppaassa.

Toimi näin. Varaa oma näkyvyytesi 31.5.2023 mennessä olemalla yhteydessä:

Jarkko Soini, jarkko.soini@letterbox.fi, puhelin 0451654240

Seppo Lahtinen, seppo.lahtinen@letterbox.fi, puhelin 0443220444

Liisa Nikkanen, liisa.nikkanen@jolian.fi, puhelin 0407353457

www.travelguidehelsinki.fi

LetterboxMedia

LetterboxMedia on riippumaton mediatalo. Julkaisemme pääkaupunkiseudulla painettuna 45 lähilehteä. Tuttuja lehtiämme ovat mm. itis-lehti, Kaivopuisto-lehti, Hellas-lehti, Koillis-Helsingin Lähitieto, Tapiola-Westend -lehti, Myyrmäki-lehti, Tikkurila-lehti, Järvenpää-lehti ja uusi Kirkkonummi-lehti. Myös keskeisillä paikoilla telinejakelussa oleva Puoli kaupunkia -lehti on osa lähimediaperhetyämme. Lähes valtakunnallisia teemalehtiämme ovat Kaasujalka, Suomen Vaihtoautot, VeneMarket ja Caravan kauppa- ja uutiset.

Letterboxkonserniin kuuluu myös pääkaupunkiseudulla lehti- ja tiedotejakelua tekevä LetterboxJakelut. Letterboxin liikevaihto on 1,5 milj. euroa. Yhtiön päämaja sijaitsee Hämeentiellä. www.letterbox.fi

Lisätiedot:

LetterboxMedia, kehitysjohtaja Jukka Kuusanmäki, jukka.kuusanmaki@letterbox.fi Puhelin 0400319780

LetterboxMediat
Hämeentie 103 E

LetterboxMedia

Letterboxkonserniin kuuluu myös pääkaupunkiseudulla lehti- ja tiedotejakelua tekevä LetterboxJakelut. Letterboxin liikevaihto on 1,5 milj. euroa. Yhtiön päämaja sijaitsee Hämeentiellä. www.letterbox.fi

Lisätiedot:

LetterboxMedia, kehitysjohtaja Jukka Kuusanmäki, jukka.kuusanmaki@letterbox.fi Puhelin 0400319780

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta LetterboxMediat

LetterboxMedia on ostanut Koillis-Helsingin Lähitieto -lehden2.5.2022 09:52:36 EEST | Tiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva riippumaton mediatalo LetterboxMedia on ostanut Koillis-Helsingin Lähitieto -lehden. Myyjinä olivat lehden 2013 perustaneet neljä yksityishenkilöä. Koillis-Helsingissä omalle paikallislehdelle syntyi 2013 tilaus, kun Sanoma lakkautti lokakuun lopussa 2012 Vartti-lehdet, ja markkina-alue vapautui. 12.12.2012 ilmestyikin talkoilla jouluksi tehty koelehti, jonka hyvä vastaanotto varmisti uuden lehden tarpeellisuuden. Lähes kymmenen vuoden toiminnan jälkeen viestikapula siirrettiin tehdyllä osakekaupalla useita lähilehtiä pk-seudulla julkaisevalle LB Marketing and Holdings Oy:lle (LetterboxMedia).

Pääkaupunkiseutu sai uuden iltapäivälehden - Iltatorin11.9.2018 10:49:28 EEST | Tiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva riippumaton mediatalo LetterboxMediat aloittaa uuden iltapäivälehtimäisen viikkolehden. Lehti on lukijalleen maksuton. Painetuista iltapäivälehdistä on totuttu maksamaan. Tosin se ei tarkoita, että niistä haluttaisiin maksaa. Iltapäivälehtien lukemista onkin runsaasti siirtynyt nettiin ja kahviloihin. Ilta-Sanomien tai Iltalehden painos- tai kappalemyyntimääriä ei ole kerrottu julkisuuteen enää vuosiin.