Hemsö yhteistyöhön Newsecin kanssa

Hemsön kiinteistökanta on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Kasvu on luonut uusia tarpeita kiinteistöjen johtamiselle ja sen mittaamiselle.

Yhteiskuntakiinteistöihin erikoistunut kiinteistösijoitusyhtiö Hemsö on solminut valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Newsec Property Asset Management Finland Oy:n kanssa. Newsec toimii jatkossa kiinteistöjohtamisen kumppanina Hemsön nykyisissä ja tulevissa kiinteistöissä Suomessa. Sopimus kattaa operatiivisen kiinteistöjohtamisen, yhtiöhallinnon sekä asuntovuokrauksen.

Newsec aloittaa Hemsön kiinteistökohteiden haltuunoton 1. heinäkuuta ja varsinaisen asiakasvastuullisen työn 1. elokuuta.

”Odotamme innolla yhteistyön alkamista ja kiinteistöjemme johtamisen kehittämistä. Kumppanuus Newsecin kanssa vahvistaa Hemsön asiakaslähtöistä ja sujuvaa kiinteistönhoitoa. Panostuksia teemme myös entistä enemmän kiinteistöjen terveellisyyteen ja turvallisuuteen”, kertoo Hemsön tekninen johtaja Mika Kvist.

Newsecin liiketoimintajohtaja Niklas Jalonen iloitsee yhteistyön alkamisesta Hemsön kanssa.

”Toimistoverkkomme on valtakunnallinen, ja sen ansiosta pystymme tukemaan Hemsön kasvua Suomessa sekä varmistamaan, että Hemsön vuokralaiset saavat nopeaa ja paikallista palvelua”, Jalonen sanoo.

Hemsön kiinteistökanta on viime vuosina kasvanut merkittävästi ja tarpeet ovat muuttuneet. Newsec valikoitui uudeksi kumppaniksi laadukkaiden palvelu- ja tuoteratkaisujensa ansiosta.

“Sopimusneuvottelujen aikana meitä yhdisti vahva tahto kehittää toimintaa. Se on Hemsölle erittäin tärkeä arvo ja ohjaa niin omaa kuin kumppaniemmekin työtä. Seuraamme ja mittaamme kiinteistöjohtamisen keskeisiä tavoitteita säännöllisesti”, Kvist täsmentää.

Hemsö kertoo uusista yhteystiedoista ja muista muutoksista asiakkaille ja yhteistyökumppaneille erillisellä tiedotteella kesän aikana. Uudet kiinteistöpäälliköt kiertävät kohteissa lähiviikkoina. Samassa yhteydessä Hemsö ottaa muutamien kohteidensa kiinteistöjohtamisen omaan hoitoonsa.

Mika Kvist, Head of Technical Management, Hemsö
p. 050 307 2943, mika.kvist@hemso.se

Niklas Jalonen, Head of Commercial Properties Management, Newsec
p. 045 319 0710, niklas.jalonen@newsec.fi