Henkilöasiakkaiden luottokortteihin uusi lisäominaisuus: Maksuton Ostoturvavakuutus

Mikä voisi olla kurjempaa kuin upouuden kännykän putoaminen ja rikkoontuminen? Tai kahvikupin kaatuminen tietokoneen päälle sitä vaurioittaen? Ei huolta, Oma Säästöpankin henkilöasiakkaan luottokorttiin sisältyy jatkossa uutena lisäominaisuutena maksuton Ostoturvavakuutus*!

Oma Säästöpankki (OmaSp) on lisännyt kaikkien henkilöasiakkaiden luottokortteihin Ostoturvakuutuksen. Asiakkaan ostaessa esimerkiksi uuden huonekalun tai puhelimen kortin luotto-ominaisuudella, saa hän ostamalleen yli 50 euroa maksavalle tuotteelleen automaattisesti vakuutuksen 120 päivän ajaksi. Vakuutus korvaa tuotteen vahingoittumisen tai varkauden vakuutusehtojen mukaisesti 2 500 euroon asti ilman omavastuuta. Vuosittainen enimmäiskorvaus Oma Säästöpankin luottokorttia kohti on 2 500 euroa.

"Olen ollut korttien tuotepäällikkönä kaksi kuukautta ja on hienoa päästä jo näin pian lanseeraamaan uutta luottokorttiominaisuutta. Asiakkaidemme onkin hyvä muistaa, että vakuutuksesta on hyötyä myös silloin, kun heillä on laaja kotivakuutus: Vakuutuksesta voi hakea korvausta kotivakuutuksen omavastuuosuudesta, vaikka kotivakuutus olisikin jo korvannut vahingon, mutta omavastuuosuus olisi jäänyt asiakkaan maksettavaksi", kertoo Oma Säästöpankin korttien tuotepäällikkö Kirsi Niskanen innoissaan.

"Asiakkaamme ovat toivoneet Ostoturva-ominaisuutta luottokortteihimme. Vakuutus kattaa jokapäiväisen elämän vahinkoja ja antaa lisäturvaa asiakkaidemme arkeen. Meille pankkina on ensiarvoisen tärkeää, että kuuntelemme asiakkaidemme toiveita ja kehitämme tuote- ja palvelutarjontaamme asiakaslähtöisesti", sanoo Oma Säästöpankin asiakasliiketoiminnan johtaja Pasi Turtio.

Ostoturvavakuutus on suunniteltu kattamaan vahinkoja, joita meille kaikille tapahtuu päivittäisessä elämässämme:

• Matkapuhelin joutuu pesukoneeseen farkkujen taskussa. Puhelin saadaan korjattua toimintakuntoiseksi → Vakuutus korvaa matkapuhelimen korjauksen.

• Äkkijarrutuksen seurauksena kaupasta juuri ostettu uusi valaisin menee kotimatkalla auton takakontissa rikki → Vakuutus korvaa valaisimen.

• Kannettava tietokone on varastettu murron yhteydessä ja murrosta on ilmoitettu poliisille. Kotivakuutus korvaa varkauden, mutta 250 euron omavastuu jää korvaamatta. → Oma Säästöpankin Ostoturvavakuutus korvaa omavastuun määrän.

• Koira pureskelee olohuoneen uuden tuolin jalan ja repii sohvan päällisen rikki → Vakuutus korvaa tuolin ja sohvan uudelleenverhoilun.

• Uuden taulutelevision asennusyritys epäonnistuu, kun vanhan television seinäkiinnitysteline putoaa uuden television päälle. Uusi televisio menee rikki eikä sitä voida korjata → Vakuutus korvaa television.

Tarkempi sisältö sekä Ostoturvavakuutuksen ehdot löytyvät verkkosivultamme https://www.omasp.fi/fi/ostoturvavakuutus

*Ostoturvavakuutuksen myöntää AIG Europe S.A. sivuliike, Kasarmikatu 44, 00130 Helsinki.

Pasi Turtio, asiakasliiketoiminnan johtaja, puh +358 40 484 5559, pasi.turtio@omasp.fi
Kirsi Niskanen, korttien tuotepäällikkö, puh. +358 40 676 5021, kirsi.niskanen@omasp.fi

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on yli 3,8 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

Jaossa 100 000 euroa nuorten ja lasten joukkueurheiluun Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä2.9.2020 09:26:22 EESTTiedote

Kolme OmaSp Säätiötä yhdistävät voimansa ja jakavat yhteensä 100 000 euroa avustusta toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöt haluavat tehdä hyvää ja edistävät muun muassa lasten ja nuorten hyvinvointia mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustusta joukkueet voivat hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.

Oma Säästöpankki julkaisee puolivuosikatsauksen ja kutsuu tiedotustilaisuuteen 10.8.202030.7.2020 08:51:29 EESTKutsu

OmaSp julkaisee vuoden 2020 puolivuosikatsauksen maanantaina 10.8.2020 arviolta klo 9. Tiedote on luettavissa julkistuksen jälkeen yhtiön internetsivuilla www.omasp.fi/sijoittajat. Yhtiö järjestää tiedotustilaisuuden analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja medialle maanantaina 10.8. klo 10.30 OmaSp:n Helsingin konttorissa, osoitteessa Kluuvikatu 3, 7.krs, Helsinki. Tiedotustilaisuutta voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä 10.8.2020 klo 10.30 alkaen osoitteessa www.omasp.fi/sijoittajat ja myöhemmin tallenteena www.omasp.fi/sijoittajat. Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan alkuvuoden tulokseemme ja loppuvuoden näkymiin.

OmaSp tukee yrittäjyyttä käynnistämällä valtakunnallisen yhteistyön Suomen Uusyrityskeskuksen kanssa12.6.2020 09:04:53 EESTTiedote

Elinkeinoelämän tuki uusyrityskeskustoiminnalle on ensiarvoisen tärkeää. OmaSp liittyi jäseneksi, koska yrittäjyys on keskeinen arvo myös omassa toiminnassamme. Suomen 30 Uusyrityskeskusta neuvoo maksutta alkavia yrittäjiä ja yrittäjyyttä suunnittelevia. Koronakeväästä huolimatta, ja toisaalta juuri sen takia, perustamisneuvonnalle riittää kysyntää eri puolilla Suomea.