Henkilöstöpalvelualan nopein orgaaninen kasvaja Bolt tekee ensimmäisen liiketoimintakauppansa

Henkilöstöpalvelualan nopein orgaaninen kasvaja Bolt.Works tekee ensimmäinen liiketoimintakauppansa - ja ostaa Suomen suurimman torninostureiden välittäjän Trenoxin. Vuonna 2014 perustettu Trenox on panostanut kuljettajien laatuun ja on kuskien lukumäärällä mitattuna valtakunnan suurin toimija alallaan. Trenoxin liikevaihto oli vuonna 2020 n. 5,2 miljoonaa euroa.
Kuvassa Boltin toimitusjohtaja Ville Herva kuvattuna Bolt Areenalla.

Liiketoimintakaupalla Bolt vahvistaa merkittävästi tarjoomaansa ja on liikevaihdolla mitattuna rakennusalan suurin henkilöstön toimittaja koko Suomen alueella. Bolt arvioi kuluvana vuonna 2021 liikevaihtonsa olevan noin 70miljoonaa euroa (vuonna 2020 n. 40milj.e). Raskaiden alojen henkilöstövuokraajaksi profiloituneen Boltin toimialat ovat rakennus, teollisuus, logistiikka, kiinteistöhuolto ja HoReCa.

Trenox jatkaa omalla brändillään

”Trenoxilla on rakennusalalla erittäin hyvä maine ja emme aio muuttaa toiminnassa mitään äkkinäisesti”, kertoo Boltin toimitusjohtaja Ville Herva. ”Meillä on 18 konttoria aina Rovaniemelle asti, joten jatkossa pystymme palvelemaan asiakkaitamme torninosturikuljettajien osalta kaikkialla Suomessa”. Trenox-kaupan myötä näemme kirjaimellisesti uudet rakennustyömaat alusta loppuun haukankatseella ylhäältä nosturista käsin- ja voimme työmaalla avata keskustelun myös muista henkilöstötarpeista.

”Trenoxin osaamiseen luotamme vahvasti ja kaupassa meille siirtyvät avainhenkilöt jatkavat avainrooleissa toiminnan kehittämisessä jatkossakin”, Herva taustoittaa. Haluamme, että Trenox on torninostureiden kuljettajille alan paras työpaikka ja vaalia heidän osaamistaan ja ammattitaitoaan.

”Boltin kasvustrategia on jatkossakin vahvasti orgaaniseen kasvuun painottuva, mutta emme kategorisesti sulje pois yrityskauppojakaan, jos saamme jotakin aivan erityistä vahvistusta näin hankittua”, Herva paaluttaa Boltin tulevaisuudesta.

Trenoxin perustajalle Jussi Tuomolalle kauppa on mieluinen. ”Pitkissä keskusteluissa Boltin johdon kanssa minulle syntyi vahva kuva, että kuljettajaliiketoimintamme saa Boltista hyvän ja sitoutuneen omistajan ja kuljettajamme pystyvät jatkamaan itselleen tärkeän Trenoxin brändin alla”, Tuomola kertoo.

Lisätietoja kaupasta antavat:

Ville Herva
ville.herva@bolt.works

Jussi Tuomola
jussi@trenox.fi
Trenox Oy

ETSITKÖ TÖITÄ TAI TEKIJÄÄ?

Bolt on henkilöstöpalveluyritys, joka yhdistää työt ja tekijät uudella tavalla. Sekä työntekijät että työn tilaajat voivat arvioida ja suositella toisiaan. Hyville tekijöille maksetaan parempaa palkkaa ja asiakkaat saavat parempia työntekijöitä.

Olemme vahva työllistäjä rakentamisen, teollisuuden, logistiikan ja kiinteistöhuollon toimialoilla sekä hotelli-, ravintola- ja catering-alalla. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä, Hämenlinnassa, Hyvinkäällä, Jyväskylässä, Joensuussa, Lahdessa, Kajaanissa, Kemissä, Kokkolassa, Kouvolassa, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Raahessa, Rovaniemellä, Seinäjoella, Tampereella, Turussa ja Vaasassa, mutta palvelemme juuri siellä missä asiakkaamme ovat.

Boltissa on jo yli 7500 rekisteröitynyttä asiakasta ja yli 50 000 työntekijää.

Käytä Bolt-palvelua mobiililaitteella tai tietokoneella osoitteessa app.bolt.works tai lataa se sovelluskaupastasi.

Trenox Oy

Suomen suurin torninosturien kuljettajien välittäjä.
Yli 60 kuskia listoilla. Kokeneimmat ammattilaiset
Alamiespalvelut. Työmaalogistiikka. Henkilöstöpalvelut tarpeen mukaan.

Lisätietoja kaupasta antavat:

Ville Herva
ville.herva@bolt.works

Jussi Tuomola
jussi@trenox.fi
Trenox Oy

Kuvassa Boltin toimitusjohtaja Ville Herva kuvattuna Bolt Areenalla.
Näkymä Trenoxin torninosturista.

Höyläämötie 14

ETSITKÖ TÖITÄ TAI TEKIJÄÄ?

Olemme vahva työllistäjä rakentamisen, teollisuuden, logistiikan ja kiinteistöhuollon toimialoilla sekä hotelli-, ravintola- ja catering-alalla. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä, Hyvinkäällä, Jyväskylässä, Joensuussa, Kajaanissa, Kokkolassa, Kouvolassa, Kuopiossa, Lahdessa, Oulussa, Raahessa, Rovaniemellä, Seinäjoella, Tampereella, Turussa ja Vaasassa, mutta palvelemme juuri siellä missä asiakkaamme ovat.

Boltissa on jo yli 7500 rekisteröitynyttä asiakasta ja yli 50 000 työntekijää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi