Isobar

Henri Alénista Mutti-kastikkeen lähettiläs Suomessa

Jaa
Italialainen tomaattikastikebrändi Mutti ja huippukokki Henri Alén ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka jatkuu ainakin vuoden 2017 loppuun. Sopimuksen myötä Henri Alénista tulee Muttin virallinen lähettiläs Suomessa. Yhteistyön kehittäjät ovat luovan suunnittelun ja sisältömarkkinoinnin toimisto Isobar Finland ja mediatoimisto Vizeum.

Kotikokkaajat muistavat hyvin parin vuoden takaisen Mutti-huuman, joka sai alkunsa Henri Alénin Twitter-tililtä ja tyhjensi ruokakauppojen hyllyt italialaisesta Mutti-tomaattikastikkeesta. Kaikki lähti yhdestä twiitistä, jossa Alén jakoi yksinkertaisen tomaattikastikkeen reseptin.

Tomaattiteema sai jatkoa viime syksynä, kun Mutti käynnisti Isobar Finlandin ja Vizeumin kanssa Soosi 2.0 -kampanjan, jonka päätähtenä oli Alén apunaan monet eturivin suomalaiset ruokabloggaajat. Blogien lisäksi kampanja pyöri Instagramissa ja Twitterissä.

Mainiosti sujuneen syksyn jälkeen yhteistyötä päätettiin syventää ja 28.2.2017 käynnistyi kampanjan seuraava osa, jossa Henri testaa bloggaajien uusia reseptejä.

- Kuka uskoisi, että yhdestä twiitistä alkaa tämän tason yhteistyö, kommentoi Alén

Alén on alkanut jo suunnitella uusia Mutti-reseptejä.

- Pää pursuaa jo ideoita. Esimerkiksi näin talvella Mutti on huomattavasti kasvihuonetomaatteja parempi ratkaisu useiden kastikkeiden ja soosien pohjaksi.

Muttille tämän kaltainen yhteistyö huippukokin kanssa Suomessa on uusi aluevaltaus.

- Meille oli tärkeää, että Henri oli aidosti Muttin tuotteiden fani ja käyttää niitä omassa arjessaan jatkuvasti. Se myös todistaa tuotteemme laadusta, toteaa Muttin markkinoinnista Suomessa vastaava tuotepäällikkö Zsuzsa Gosztola.

Myös Isobarissa ollaan tyytyväisiä yhteistyöhön.

- On ollut poikkeuksellisen helppoa ideoida ja tehdä sisältöjä ketterästi suoraan kansainvälisen asiakkaan ja erittäin ammattitaitoisen vaikuttajan eli Henrin kanssa. Mutti ja Henri innostuivat helposti toisistaan, Isobarin Head of Content Team Niku Hooli kertoo.

Isobar ja Vizeum ovat osa globaalia markkinointialan konsernia Dentsu Aegis Networkia. Suomessa konserniin kuuluvat myös tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG ja mediatoimisto Carat.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kati Riikonen
Managing Director, Isobar
kati.riikonen@isobar.com
+358 40 688 5466


Jarmo Juhala
Producer, Isobar
jarmo.juhala@isobar.com
+358 40 757 8523

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Isobar
Isobar
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

020 1230 530http://www.isobar.com/fi/en/

Isobar on luova digitoimisto joka toimii globaalisti yli 4 500 asiantuntijan voimin 45 maassa.

Isobar on osa markkinointialan konsernia Dentsu Aegis Networkia. Yhtiö oimii 145 maassa yli 35 000 asiantuntijan voimin. Suomessa laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 175 osaajaa seitsemässä eri toimistossa, joita ovat Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Isobar

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye