Hesburger jälleen arvostetuin ja luotettavin pikaruokabrändi

Hesburger valittiin jo toisen kerran peräkkäin Suomen arvostetuimmaksi pikaruokabrändiksi Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa. Tutkimuksessa tarkasteltiin yhteensä 612 eri brändiä. Pikaruokakategoriassa oli mukana 11 brändiä.
Nettikyselynä tehdyn tutkimuksen mukaan Hesburgerin tuntee 99 prosenttia 15–79 -vuotiaista suomalaisista. Hesburgerin arvostusindeksi nousi 60 sijaa viime vuodesta. Erityisesti tutkimuksen vastaajat kertoivat arvostavansa Hesburgerin suomalaisuutta, hyviä ja laadukkaita tuotteita sekä ekologisia arvoja.
Yli 100 000 asiakasta päivittäin
Suomen Hesburger-ravintoloissa asioi joka päivä yli 100 000 ihmistä ja niissä työskentelee noin 5 400 ihmistä.
– Suomalaiset tuntevat Hesburgerin tarinan hyvin ja arvostavat kotimaisen perheyrityksen toimintaa. Lähes jokaisella suomalaisella on omakohtainen kokemus ja side Hesburgeriin, joko asiakkaana tai jopa työntekijänämme, sanoo viestintäpäällikkö Heini Santos Hesburgerilta.
– Henkilökuntamme ravintoloissa ja niiden taustalla tekee päivittäin erinomaista työtä, joka on johtanut asiakkaiden arvostukseen.
Kivijalkana luottamus ketjuun ja sen tuotteisiin
Aikakauslehti Valitut Palat tutkii vuosittain, mitkä ovat Suomen luotetuimpia tuotemerkkejä. Hesburger nappasi Luotetuin Merkki 2019 -tutkimuksessa ykkössijan pikaruokaravintolaketjujen sarjassa jo neljättä kertaa peräkkäin.
Luotetuin Merkki -tutkimus toteutettiin niin ikään nettikyselynä ja vastaajia oli 2 040. Tutkimuksessa arvioitavia ominaisuuksia olivat laatu, hinta-laatusuhde, vahva tuotekuva, kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja eettinen vastuullisuus.
– Asiakassuhteidemme kivijalka on vankka luottamus ketjuun ja sen tuotteisiin. Haluamme olla jokaisella asiointikerralla luottamuksen arvoisia. Tämä tutkimustulos kielii onnistumisesta tässä tavoitteessa ja olemme luonnollisesti siitä hyvin iloisia, Santos iloitsee.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heini SantosViestintäpäällikkö
Puh:+358 50 310 3054heini.santos@hesburger.fiKuvat




Tietoja julkaisijasta
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Ketjun ravintoloissa työskentelee yli 7 000 henkilöä. Vuoden 2018 verollinen myynti Suomessa oli 227 miljoonaa euroa ja ulkomailla 98 miljoonaa euroa.
www.hesburger.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hesburger
Hesburger luopuu Lastenateriasta1.7.2025 09:09:02 EEST | Tiedote
Hesburgerin Lastenaterian myynti lopetetaan keväästä 2026 alkaen. Päätöksen taustalla ovat ketjun vastuullisuustyö, muuttuneet kuluttajaodotukset ja uudet markkinointisuositukset.
Hesburger istuttaa metsää17.6.2025 08:55:46 EEST | Tiedote
Pikaruokaketju Hesburger istuttaa uutta metsää yhteistyössä Carboreal Oy:n kanssa. Pohjois-Savon Rautalammille on istutettu tänä vuonna yli 10 000 taimea, ja Pohjois-Pohjanmaan Reisjärven alueelle istutettiin yli 15 000 taimea vuonna 2023.
Tampereen Tesoman koulu Hese-kisojen voittoon21.5.2025 11:16:02 EEST | Tiedote
Tampereella Pyynikin stadionilla järjestettiin eilen (20.5.25) Hesburgerin ja Suomen Urheiluliiton (SUL) Hese-kisojen finaali, jossa koululaiset kilpailivat sukkula- ja kierrosviestissä, pituushypyssä ja junnukeihäässä.
Hesburger uudistaa henkilöstön koulutusta ja ravintola-arkea tekoälyn ja pelillisen oppimisen avulla – investoi yli 760 000 euroa9.4.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Hesburgerin henkilöstö saa tänä vuonna käyttöönsä tekoälybotin ja pelillisen oppimisympäristön. Viime vuonna koulutukseen suunnattiin yli 760 000 euroa.
Hesburgerin myynti kasvoi Suomessa lähes 4 %, ulkomailla 12 % – uudet ravintolat ja digitalisaatio vauhdittavat kasvua5.3.2025 09:12:55 EET | Tiedote
Hesburger-ketjun ravintolat kasvattivat vuonna 2024 myyntiään 6,3 % vuoteen 2023 verrattuna. Suomessa myynti kasvoi 3,61 % ja ulkomailla 12 %. Koko ketjun verollinen myynti oli 488,6 miljoonaa euroa, josta Suomen ravintoloiden osuus oli 295 miljoonaa euroa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme