Hesburger jälleen arvostetuin ja luotettavin pikaruokabrändi

Hesburger valittiin jo toisen kerran peräkkäin Suomen arvostetuimmaksi pikaruokabrändiksi Taloustutkimuksen ja Markkinointi & Mainonta -lehden tekemässä Brändien arvostus 2019 -tutkimuksessa. Tutkimuksessa tarkasteltiin yhteensä 612 eri brändiä. Pikaruokakategoriassa oli mukana 11 brändiä.
Nettikyselynä tehdyn tutkimuksen mukaan Hesburgerin tuntee 99 prosenttia 15–79 -vuotiaista suomalaisista. Hesburgerin arvostusindeksi nousi 60 sijaa viime vuodesta. Erityisesti tutkimuksen vastaajat kertoivat arvostavansa Hesburgerin suomalaisuutta, hyviä ja laadukkaita tuotteita sekä ekologisia arvoja.
Yli 100 000 asiakasta päivittäin
Suomen Hesburger-ravintoloissa asioi joka päivä yli 100 000 ihmistä ja niissä työskentelee noin 5 400 ihmistä.
– Suomalaiset tuntevat Hesburgerin tarinan hyvin ja arvostavat kotimaisen perheyrityksen toimintaa. Lähes jokaisella suomalaisella on omakohtainen kokemus ja side Hesburgeriin, joko asiakkaana tai jopa työntekijänämme, sanoo viestintäpäällikkö Heini Santos Hesburgerilta.
– Henkilökuntamme ravintoloissa ja niiden taustalla tekee päivittäin erinomaista työtä, joka on johtanut asiakkaiden arvostukseen.
Kivijalkana luottamus ketjuun ja sen tuotteisiin
Aikakauslehti Valitut Palat tutkii vuosittain, mitkä ovat Suomen luotetuimpia tuotemerkkejä. Hesburger nappasi Luotetuin Merkki 2019 -tutkimuksessa ykkössijan pikaruokaravintolaketjujen sarjassa jo neljättä kertaa peräkkäin.
Luotetuin Merkki -tutkimus toteutettiin niin ikään nettikyselynä ja vastaajia oli 2 040. Tutkimuksessa arvioitavia ominaisuuksia olivat laatu, hinta-laatusuhde, vahva tuotekuva, kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja eettinen vastuullisuus.
– Asiakassuhteidemme kivijalka on vankka luottamus ketjuun ja sen tuotteisiin. Haluamme olla jokaisella asiointikerralla luottamuksen arvoisia. Tämä tutkimustulos kielii onnistumisesta tässä tavoitteessa ja olemme luonnollisesti siitä hyvin iloisia, Santos iloitsee.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heini SantosViestintäpäällikkö
Puh:+358 50 310 3054heini.santos@hesburger.fiKuvat




Tietoja julkaisijasta
Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo yhdeksästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta, Ukrainasta, Bulgariasta ja Valko-Venäjältä. Ketjun ravintoloissa työskentelee yli 7 000 henkilöä. Vuoden 2018 verollinen myynti Suomessa oli 227 miljoonaa euroa ja ulkomailla 98 miljoonaa euroa.
www.hesburger.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hesburger
Hesburger asetti kovan tavoitteen – Nyt noin joka seitsemäs myyty tuote on kasvipohjainen1.9.2025 14:15:00 EEST | Tiedote
Hesburgerin tähtäimessä on, että vuoteen 2030 mennessä puolet myydyistä tuotteista olisi kasvipohjaisia. Tavoitteen saavuttaminen edellyttää kuitenkin loppukiriä, johon kannustimena toimii tuotteiden matalampi hinta.
Hesburgerilla ennätysvilkas kesärekrytointi – hakijoita yli kaksinkertainen määrä26.8.2025 09:45:30 EEST | Tiedote
Hesburgerin kesärekrytointi rikkoi tänä vuonna ennätyksiä sekä hakijoiden että uusien työntekijöiden määrässä. Lisäksi ketju sai tänä kesänä yli tuhat hakemusta koululaisten Tutustu työelämään ja tienaa -harjoitteluun.
Keljon kauppakeskuksen uudistettu Hesburger avataan tänään – kattava remontti parantaa asiakaskokemusta9.7.2025 10:48:47 EEST | Tiedote
Jyväskylän Keljon kauppakeskuksessa sijaitseva Hesburger on avannut ovensa asiakkaille täysin uudistettuna tänään keskiviikkona 9. heinäkuuta 2025. Ravintola on saanut lähes 600 000 euroa maksaneessa remontissa uuden, aiempaa viihtyisämmän ilmeen, entistä suuremman lasten leikkipaikan ja neljä itsepalvelukassaa.
Hesburger luopuu Lastenateriasta1.7.2025 09:09:02 EEST | Tiedote
Hesburgerin Lastenaterian myynti lopetetaan keväästä 2026 alkaen. Päätöksen taustalla ovat ketjun vastuullisuustyö, muuttuneet kuluttajaodotukset ja uudet markkinointisuositukset.
Hesburger istuttaa metsää17.6.2025 08:55:46 EEST | Tiedote
Pikaruokaketju Hesburger istuttaa uutta metsää yhteistyössä Carboreal Oy:n kanssa. Pohjois-Savon Rautalammille on istutettu tänä vuonna yli 10 000 taimea, ja Pohjois-Pohjanmaan Reisjärven alueelle istutettiin yli 15 000 taimea vuonna 2023.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme