Hidasta elämää Suomi Oy

Hidasta elämää -hyvinvointibrändin osakkaaksi maailmalla menestynyt yritysjohtaja Niko Nordström

Jaa
Vuonna 2007 Facebookista ampaissut hyvinvointibrändi Hidasta elämää saa vahvistusta omistukseen ja hallitukseen Niko Nordströmistä, joka on tehnyt pitkän uran musiikkibisneksessä levy-yhtiöiden toimitusjohtajana Suomessa ja maailmalla.
Musiikkivaikuttaja Niko Nordström osakkaaksi Hidasta elämää -hyvinvointibrändiin
Musiikkivaikuttaja Niko Nordström osakkaaksi Hidasta elämää -hyvinvointibrändiin

Hidasta elämää on koko sen taipaleensa ajan ollut brändin perustajien Sanna Wikströmin ja Pequ Niemisen omistuksessa. Kaksikko avasi hidastaelamaa.fi -sivuston vuonna 2010 ja taustayhtiö perustettiin 2014. Niko Nordströmin ammatillinen näkemys ja vahva kiinnostus henkistä hyvinvointia kohtaan tulevat vahvistamaan Hidasta elämää Suomi Oy:n toimintaa ja tulevaisuuden näkymiä.

Niko Nordström on viimeiset vuodet toiminut maailman kuudenneksi suurimmalla musiikkimarkkinalla Warner Music Australasian presidenttinä. Palattuaan vuodenvaihteessa takaisin Suomeen Warner Music Finlandin toimitusjohtajaksi, Nordström toi mukanaan henkisen hyvinvoinnin tuulahduksen toiselta puolelta maapalloa.

– Ilman panostusta henkiseen hyvinvointiin on miltei mahdotonta menestyä tai kokea hyvää elämää. Haluan olla mukana vahvistamassa ja laajentamassa henkisen hyvinvoinnin kenttää Suomessa. Hidasta elämää on loistava ja arvostettu brändi sen eteenpäin viemiseen, Nordström sanoo.

Uuden vahvistuneen omistuksen kautta Hidasta elämää jatkaa yhä tarmokkaammin missiotaan parantaa ihmisten kokemusta elämästä.

– Olemme enemmän kuin pelkkä media. Pidämme missiotamme tärkeämpänä ja ohjaavampana tekijänä kuin yhden liiketoiminta-alueen valitsemista: etsimme koko ajan uusia formaatteja ja kumppaneita, joiden kanssa voimme viedä missiotamme eteenpäin, sanoo Hidasta elämää Suomi Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja päätoimittaja Sanna Wikström.

– Olen työskennellyt Nikon kanssa musiikin ja huippuartistien parissa yli 20 vuotta ja arvostan häntä suuresti niin ammattilaisena kuin ystävänä. Nikon mukaan tuleminen kääntää uuden sivun Hidasta elämää -hyvinvointimedian tarinassa. Kiinnostus hyvinvointia kohtaan on lisääntynyt valtavasti ja siihen tarpeeseen pyrimme vastaamaan jatkossakin laadukkailla mediasisällöillä, tuoteperhettä kehittämällä ja uusia yhteistyökumppaneita etsimällä, sanoo Hidasta elämää Suomi Oy:n toimitusjohtaja Pequ Nieminen.

Vuonna 2010 perustettu nettisivusto hidastaelamaa.fi on kasvanut Suomen suurimmaksi hyvinvointikanavaksi. Vuonna 2020 sivustolla vieraili 3,7 miljoonaa kävijää ja sen sosiaalisen median kanavia seuraa yli 400 000 ihmistä. Sivuston taustayhtiö Hidasta elämää Suomi Oy tuottaa verkkosisällön lisäksi omia hyvinvointituotteita sekä kirjoja yhteistyössä Otavan kanssa. Osana yhtiön liiketoimintaa on vahvassa kasvussa oleva verkkokauppa Hidasta elämää -puoti.

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Musiikkivaikuttaja Niko Nordström osakkaaksi Hidasta elämää -hyvinvointibrändiin
Musiikkivaikuttaja Niko Nordström osakkaaksi Hidasta elämää -hyvinvointibrändiin
Lataa
Pequ Nieminen ja Sanna Wikström
Pequ Nieminen ja Sanna Wikström
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Hidasta elämää Suomi Oy
Hidasta elämää Suomi Oy
Sörnäisten rantatie 27 C
00500 HELSINKI

http://www.hidastaelamaa.fi

Vuonna 2010 perustettu nettisivusto hidastaelamaa.fi on kasvanut Suomen pidetyimmäksi hyvinvointikanavaksi. Sivustolla käy viikottain 150 000 eri kävijää ja sen sosiaalisen median kanavia seuraa yli 400 000 ihmistä. Sivuston taustayhtiö Hidasta elämää Suomi Oy tuottaa verkkosisällön lisäksi myös kirjoja, korttipakkoja ja muita hyvinvointituotteita. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Hidasta elämää Suomi Oy

”Kirjailijat ovat kuin artisteja” – Hidasta elämää ja Otava löysivät yhteisen kirjojen menestysreseptin, jonka myötä kirjojen elinkaaret pitenivät ja myynnit saavuttivat yli neljännesmiljoonan21.1.2021 11:00:00 EET | Tiedote

Hidasta elämää -media ja Kustannusosakeyhtiö Otava ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä neljän vuoden ajan: Hyvinvointitaitoja käsittelevät Hidasta elämää -kirjat ja -kalenterit ovat myyneet jo yli neljännesmiljoonan – ja kirjan elinkaari on pidentynyt valtavasti.

Vakava sairaus ja elämänkriisi opettivat Pequlle ja Sannalle, että tärkeintä on elää elämää, joka tuntuu hyvältä ja omalta – Hidasta elämää -hyvinvointisivusto täyttää 10 vuotta 1.10.20201.10.2020 12:00:00 EEST | Tiedote

Kun Pequ Nieminen sairastui ensimmäiseen syöpäänsä, sanapari ”hidasta elämää” alkoi pyöriä hänen mielessään. Kun Sanna Wikström vuosia myöhemmin uupui kovatahtisessa työssään päätoimittajana, Pequ lähetti hänelle kutsun Hidasta elämää -Facebook-ryhmään. Myöhemmin, vuonna 2010, Sannan ja Pequn ideasta sai alkunsa Hidasta elämää -media.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye