Hidasta elämää -hyvinvointikanava laajenee tuoteperheeksi

Jaa
Suosittu hidastaelamaa.fi -verkkomedia saa brändinäkyvyyttä useiden tuotelanseerausten myötä. Myyntiin tulevat mm. kirja, ravintolisä sekä korttisarja.

”Aikoinaan sivustoa perustettaessa haaveemme oli rakentaa niin vahva lifestyle-brändi, että se voisi kasvaa verkosta myös fyysiseen olomuotoon”, sanoo sivustoa pyörittävän Hidasta elämää Suomi Oy:n toimitusjohtaja Pequ Nieminen. Tuoteperheen ensimmäisiä askeleita otettiin viime viikolla, kun ensimmäinen Hidasta elämää -kirja saapui kauppoihin. Hyvän elämän reseptit -kirjan on kirjoittanut sivuston toinen perustaja Sanna Wikström, ja sen on kustantanut Bonnier-konserniin kuuluva Readme.fi.

Viime viikolla kirjakauppoihin, tavarataloihin ja marketteihin saapuivat myös Hidasta elämää -postikortit, jotka perustuvat sivuston some-kanavissa, Instagramissa ja Facebookissa julkaistuihin voimauttaviin kuviin ja mietelmiin. Postikorttien jakelun hoitaa tuhansia myyntipaikkoja hallinnoiva jyväskyläläinen Karto. 

Brändituotteista innovatiivisin on lähipäivinä luontaistuotekauppoihin saapuva Hidasta elämää -ravintolisä, Tyyni – rentouttava juomajauhe. Kanadalaisen lääkärin ja tutkijan Craig Hudsonin kehittämä tuote tuodaan markkinoille yhdessä terveystuotealan pioneerin Biomedin kanssa. Luomusertifioidun Tyynin vaikutus perustuu kurpitsansiementen sisältämään tryptofaaniin, josta syntyvä serotoniini parantaa päiväsaikaan mielialaa ja muuntuu pimeänaikaan unta parantavaksi melatoniiniksi. Patentoidun tuotantomenetelmän ja luonnollisen raaka-aineen vuoksi tuotteen vaikutus on huomattavasti tehokkaampi kuin synteettisen tryptofaanin. Rentouttava juomajauhe on maailmanlaajuisesti saanut kiitosta unettomuudesta ja ahdistusta kärsiviltä, etenkin Saksassa ja Tanskassa tuote on ollut valtavassa suosiossa.

Hidasta elämää -sivusto on vuonna 2010 perustettu hyvinvointimedia, jonka sisällöntuottajina toimivat asiantuntijat ja bloggarit. Hyvinvointikanavan ydintoimintaa ovat myös hyvinvointia lisäävät verkkokurssit sekä Hidasta elämää -verkkopuoti. Hidasta elämää on ollut pitkään Suomen vahvin lifestyle-media sosiaalisessa media (Someindex.com). Sillä on 116 000 tykkääjää Facebookissa ja 25 000 seuraajaa Instagramissa. Nettisivustolla käy viikottain 150 000 uniikkia vierailijaa. Hidasta elämää Suomi Oy:n omistavat Pekka Nieminen ja Sanna Wikström.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Hidasta elämää Suomi Oy
Hidasta elämää Suomi Oy
Sörnäisten rantatie 27 C
00500 HELSINKI

http://www.hidastaelamaa.fi

Vuonna 2010 perustettu nettisivusto hidastaelamaa.fi on kasvanut Suomen pidetyimmäksi hyvinvointikanavaksi. Sivustolla käy viikottain 150 000 eri kävijää ja sen sosiaalisen median kanavia seuraa yli 400 000 ihmistä. Sivuston taustayhtiö Hidasta elämää Suomi Oy tuottaa verkkosisällön lisäksi myös kirjoja, korttipakkoja ja muita hyvinvointituotteita. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Hidasta elämää Suomi Oy

”Kirjailijat ovat kuin artisteja” – Hidasta elämää ja Otava löysivät yhteisen kirjojen menestysreseptin, jonka myötä kirjojen elinkaaret pitenivät ja myynnit saavuttivat yli neljännesmiljoonan21.1.2021 11:00:00 EET | Tiedote

Hidasta elämää -media ja Kustannusosakeyhtiö Otava ovat tehneet menestyksekästä yhteistyötä neljän vuoden ajan: Hyvinvointitaitoja käsittelevät Hidasta elämää -kirjat ja -kalenterit ovat myyneet jo yli neljännesmiljoonan – ja kirjan elinkaari on pidentynyt valtavasti.

Vakava sairaus ja elämänkriisi opettivat Pequlle ja Sannalle, että tärkeintä on elää elämää, joka tuntuu hyvältä ja omalta – Hidasta elämää -hyvinvointisivusto täyttää 10 vuotta 1.10.20201.10.2020 12:00:00 EEST | Tiedote

Kun Pequ Nieminen sairastui ensimmäiseen syöpäänsä, sanapari ”hidasta elämää” alkoi pyöriä hänen mielessään. Kun Sanna Wikström vuosia myöhemmin uupui kovatahtisessa työssään päätoimittajana, Pequ lähetti hänelle kutsun Hidasta elämää -Facebook-ryhmään. Myöhemmin, vuonna 2010, Sannan ja Pequn ideasta sai alkunsa Hidasta elämää -media.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye