Historiallinen poreallaskatsomo Olympiastadionilla Huuhkajien Slovenia-ottelussa

Huuhkajat ja Crisp järjestävät yhteistyössä neljälle hengelle ainutlaatuisen ja unohtumattoman otteluelämyksen kesäisellä Olympiastadionilla.

Huuhkajien perjantaina 16. kesäkuuta kello 19.00 pelattava EM-karsintaottelu Sloveniaa vastaan on lähes loppuunmyyty, mutta Olympiastadionin parhaat paikat ovat vielä saatavilla. Kenttää kiertävälle juoksuradalle sijoitetaan poreallas, josta neljän hengen ryhmä voi kannustaa Huuhkajia todellisilta eturivin paikoilta.

Huuhkajat ja Sinebrychoffin alkoholiton olut Crisp järjestävät arvonnan, jonka voittava kaveriporukka pääsee seuraamaan ottelua porealtaasta, nauttimaan Crispistä ja samalla myös tekemään historiaa – kyseessä on ensimmäinen kerta, kun vastaava tempaus nähdään Euroopan jalkapalloliitto UEFA:n alaisessa maaottelussa.

Lisäksi Olympiastadionin edustalla järjestettävillä Huuhkajat-etkoilla yleisön käytettävissä on saunarekka, josta voi hakea lämmöt illan otteluun.

– Haluamme aina tuoda uusia toteutuksia ottelutapahtumiemme ympärille. Slovenia-ottelussa toteutettava poreallaskatsomo on hauska konsepti, joka tulee varmasti herättämään huomiota. Kesäilta, loppuunmyyty Olympiastadion, tärkeä karsintapeli ja poreallas. Se tulee olemaan uskomaton kokemus arvonnan voittajille, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen sanoo.

Slovenia-otteluun on myyty jo yli 30 000 lippua. Olympiastadionin kapasiteetti jalkapallo-ottelussa on noin 32 500 katsojaa, joten on hyvin todennäköistä, että Huuhkajat pelaa tärkeistä EM-karsintapisteistä loppuunmyydyn stadionin edessä.

Kuva: Riku Laukkanen / SPL

Valokuvia porealtaasta Olympiastadionilla ladattavissa median käyttöön ottelupäivänä (16.6.) Palloliiton kuvapankista >>

Mikko Laitinen, Markkinointipäällikkö
mikko.laitinen@palloliitto.fi