Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy

HKL:n johtokunnan päätökset 16.12.2021

HKL:n johtokunnan päätöstiedote on julkaistu HKL:n internetsivulla osoitteessa

Elina Norrena
viestintäpäällikkö
p. 050 412 1941

Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy
00099 Helsingin kaupunki

(09) 310 1071https://kaupunkiliikenne.fi/

Lue lisää julkaisijalta Pääkaupunkiseudun Kaupunkiliikenne Oy

Metro täyttää neljäkymmentä vuotta tiistaina 2.8.1.8.2022 11:13:38 EEST | Tiedote

Metro on kuljettanut pääkaupunkiseudun matkustajia jo 40 vuotta. Maan alla kulkeva liikenneväline herätti suunnitteluvaiheessaan paljon epäilyjä ja vastustusta. Metro kuitenkin vakiinnutti muutamassa vuodessa paikkansa matkustajille mieluisimpana joukkoliikennevälineenä ja tuo paikka sillä on edelleen. Juhlajuna Metro 40 v ajaa sunnuntaina 7.8. Itäkeskuksen ja Ruoholahden välillä kolme kertaa. Kyytiin voi nousta kaikilta asemilta Itäkeskus – Ruoholahti välillä.