HOK-Elanto avaa uuden Alepan Espoon Matinkylään torstaina 28.1.

Alepa-ketju laajenee jälleen, kun Espoon Matinkylään avataan täysin uusi Alepa torstaina 28.1.2021. Uusi myymälä sijaitsee asuinkerrostalon katutasossa, osoitteessa Matinkatu 22, Matinkylän vanhan ostoskeskuksen paikalla.

- Alepa on tutkitusti nopein ruokakauppa, ja nyt asukkaiden asiointinopeus nousee aivan uudelle tasolle. Ja kannattaa meille poiketa vähän kauempaakin, olemme avoinna joka päivä klo 23:een, myymäläpäällikkö Jammo Ronkonen hehkuttaa.

Ronkonen oli noin kaksi vuotta sitten sulkemassa Matinkylän ostarin Alepaa ja palaa nyt siis takaisin kulmille. Matinkatu on myymälän avautuessa vielä remontissa ja osa asuintaloista viimeistelyä vailla.

- Kiva nähdä vanhoja tuttuja asiakkaita ja uudisrakennusten myötä sitten aivan uuttakin asiakaskuntaa.  “Korttelitoiveita” otetaan innolla vastaan, jotta valikoima saadaan vastaamaan asiakkaiden toiveita, Ronkonen toteaa.

Alepa Matinkylä on kooltaan noin 320 m2 ja se työllistää 8-9 henkilöä. Uuden Alepan valikoimaan kuuluu muun muassa mehukone, kukkakaluste, paistopiste ja pikakassa.

HOK-Elannon omistamaan Alepa-ketjuun kuuluu yli 120 myymälää Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Nurmijärvellä, Tuusulassa, Keravalla, Järvenpäässä ja Hyvinkäällä.

Alepa Matinkylä
Matinkatu 22, 02230 Espoo

Avoinna
ma-la 6.30–23
su 9–23

Anniina KorpelaViestintäpäällikkö / Head of Corporate CommunicationsHOK-Elanto

Autan mielelläni kaikissa HOK-Elantoon liittyvissä haastattelu- ja kuvapyynnöissä.

Puh:+358 (0) 10 7660 593anniina.korpela@sok.fi

HOK-Elannon vuosi 2020: ennätysbonukset asiakasomistajille, työtyytyväisyys huipussaan18.2.2021 12:00:00 EETTiedote

HOK-Elannon asiakasomistajille maksettiin vuonna 2020 historian suurimmat Bonukset. Bonuksia maksettiin kaikkiaan yli 73 miljoonalla eurolla – yli 8,6 miljoonaa euroa enemmän kuin vuonna 2019. HOK-Elanto jatkoi myös suuria ja pitkäjänteisiä investointejaan palveluverkostonsa kehittämiseksi sekä keskittyi turvaamaan koko henkilöstölleen työpaikat toimialasta riippumatta. Henkilöstön työtyytyväisyys nousi sekin historiallisen korkeaksi – vaikka koronavuosi oli monin tavoin poikkeuksellinen. Koronakriisi kasvatti HOK-Elannossa päivittäis- ja käyttötavarakaupan myyntiä, mutta ravintolat sekä Helsingin kantakaupungissa sijaitsevat liiketoiminnot kärsivät koronatilanteesta.

Päivitys aiempaan tiedotteeseen 28.1.: Kaikki Jumbon Prismassa työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatestiin - kaksi todettua muuntovirustapausta11.2.2021 14:37:41 EETTiedote

Prisma Jumbon tiloissa työskennelleillä työntekijöillä on nyt todettu yhteensä 32 COVID-19-tartuntaa. Kaikki Jumbon Prismassa 30.12.2020 tai sen jälkeen työskennelleet on alkuvuoden aikana ohjattu koronatesteihin ja kaksi todetuista koronavirustapauksista on varmistunut UK-variantin eli muuntoviruksen aiheuttamaksi. Terveysviranomainen ei katso Jumbon Prisman asiakkaiden altistuneen.

KESÄTYÖTÄ YLI 500 TULEVALLE HOK-ELANTOLAISELLE 10.2.2021 12:13:40 EETTiedote

HOK-Elannossa kesätyöntekijät saavat kattavan kuvan kaupan alan työtehtävistä. Alepassa ja S-marketissa kesätyöntekijät pääsevät lähikaupan tunnelmaan ja työtä tehdään kaikilla kaupan alueilla hyllytyksestä kassaan. Prismassa tehdäänkin sitten jo töitä laajan valikoiman kanssa aina piimästä potkulautaan asti. Kesätöitä tarjoavat myös Omistajapalvelu, ABC-autopesulat ja Kodin Terra Tuusula.

Suosikkituotteet helposti hyllyyn - HOK-Elannon S-marketit haluavat asiakkaat mukaan valikoiman kehittämiseen 3.2.2021 11:54:34 EETTiedote

S-marketeissa on aina voinut esittää tuotetoiveita myymälässä, ja nyt toiveiden esittäminen on entistäkin helpompaa uuden Sinuntoive.fi-nettisivun kautta. Sinuntoive.fi-palvelu on osa HOK-Elannon jättihanketta, jonka aikana kaikki S-marketit uudistetaan vuoden 2022 alkuun mennessä. Uudistuvat S-marketit haluavat tarjota kunkin myymälän asiakkaiden tarpeisiin entistäkin paremmin osuvia valikoimia.

Prisma Jumbon työntekijöillä todettu COVID-19-koronavirustartuntoja28.1.2021 18:09:59 EETTiedote

Prisma Jumbon työntekijöillä on todettu kuluvan viikon maanantaista alkaen 12 COVID-19-tartuntaa. HOK-Elanto on toiminut tilanteessa sen vakavuuden vaatimalla tavalla, ohjannut työntekijät omaehtoiseen karanteeniin heti kun ensimmäiset sairastumistapaukset tulivat ilmi ja tehnyt tiivistä yhteistyötä Vantaan terveysviranomaisen kanssa. Terveysviranomaisen mukaan Jumbon Prismassa asioineiden asiakkaiden tartuntariski on pieni.