HOK-Elanto laajentaa tänään koronapassin käytön lähes kaikkiin ravintoloihinsa kaikkina aukiolotunteina

HOK-Elanto laajentaa tänään 26.11. koronapassin käyttöä ravintoloissaan. Koronapassia kysytään jatkossa kaikkina aukioloaikatunteina lähes kaikissa ravintoloissa muutamia pikaruokapaikkoja ja kahviloita lukuun ottamatta.

- Vaatimus koronapassista tulee voimaan kaikkiin ravintoloihimme muutamia pikaruokapaikkoja ja kahviloita lukuun ottamatta. Koronapassi tarkastetaan ravintolaan tullessa koko aukiolon ajan, kertoo HOK-Elannon ravintolatoimialan toimialajohtaja Henriikka Puolanne.

HOK-Elanto omistaa Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Hyvinkäällä, Järvenpäässä ja Keravalla 77 ravintolaa. Koronapassi on 26.11.2021 klo 17 mennessä käytössä näissä ravintoloissa kaikkina aukiolotunteina:

Amsterdam, Angleterre, Belge, Casa Largo, Chico's Sello, Chico's Tikkurila, Chico's Töölö, Chico's Viikki, Chico's Jumbo, Corner Mikonkatu, Dubliner, La Famiglia Flamingo, Sir Eino Flamingo, Rosso Hyvinkää, Rosso Iso Omena, Joutsen, Jyvänen Martinlaakso, Jyvänen Myllypuro, Kaisa, Kitty's Public House, Korona, Kuikka, La Famiglia Helsinki, Memphis Hakaniemi, Mummotunneli/Amarillo Aleksanterinkatu, Mummotunneli/Gaselli Pub, Mummotunneli/Sing & Pore, Mummotunneli/Tapas Barcelona Helsinki, Mummotunneli/Venn, Oluthuone Konepaja, Pino, Poseidon, Praha, Pub 99, Rosso Kerava, Rotterdam, Sailor’s, Salve, Sports Academy Citykäytävä, Sports Academy Iso Omena, Spårakoff, Stone's, Ale-Pub, Amarillo, Amarillo night, Fredde's, Oluthuone Ratamo, Urban Rabbit, William K. Kurvi, William K. Mannerheimintie, William K.Sello, Vltava, Zetor, Ølhus Helsinki, Ølhus København, Ølhus Stockholm.

Toimi näin:

1. Lataa tai tulosta koronapassi Omakanta-palvelusta kanta.fi

Kirjaudu sisään Omakantaan ja lataa pdf-tiedosto kohdasta koronatodistus. Tallenna pdf-tiedosto omaan puhelimeesi tai muulle laitteelle. Näin todistus on sinulla valmiina, kun tarvitset sitä. Voit varmuuden vuoksi myös tulostaa todistuksen paperille.

2. Näytä koronapassia ravintolassa

Koronapassia kysytään ravintolan ovella. Järjestyksenvalvoja tai henkilökunta lukee passissa olevan QR-koodin. Lukusovellus ei kerää tai tallenna koronapassin tietoja. Jos lukuohjelman käyttö ei teknisistä syistä onnistu, voimme tarkastaa koronapassin paperitodistuksesta. Taita todistus niin, että siitä näkyy vain todistuksen nimi, henkilön nimi, syntymäaika, QR-koodi ja todistuksen tunniste.

3. Muista pitää mukana myös henkilöllisyystodistus!

Ravintolalla on oikeus tarkistaa myös koronapassin esittäjän henkilöllisyys.

Henriikka Puolanneravintolatoimialan toimialajohtajaHOK-Elanto

Puh:010 76 60642

Espooseen avataan torstaina uudenlainen Alepan ja ABC-aseman yhdistelmä: ruokakauppa, sähkölataus ja autopesu mutta ei bensa- ja dieselpumppuja12.1.2022 07:00:00 EET | Tiedote

S-ryhmän suurin alueosuuskauppa HOK-Elanto avaa torstaina 13.1. Espoon Jupperiin Alepan ja ABC-aseman. Kyseessä on ensimmäinen Alepan ja ABC-aseman yhdistelmä, jossa on autopesu ja sähköautojen latauspisteet, muttei lainkaan bensan tai dieselin tankkausmahdollisuutta. Jupperin Alepa ja ABC-asema palvelevat asiakkaita, jotka haluavat käydä ruokakaupassa ja samalla ladata autoonsa lisää ajokilometrejä sekä pesettää autonsa.

Kunniamaininta kriisijohtamisesta ja liiketoiminnan jatkuvuudesta HOK-Elannolle ja Newsecille8.12.2021 15:30:00 EET | Tiedote

Vuoden työympäristöteko 2021 -kilpailussa HOK-Elannolle ja Newsecille on myönnetty kunniamaininta kriisijohtamisesta ja liiketoiminnan turvaamisesta. HOK-Elannon työympäristöä on vahvistettu koronapandemian aikana kokonaisvaltaisesti fyysisen, digitaalisen ja sosiaalisen työympäristön näkökulmasta. Laajaan työympäristökokonaisuuteen kuuluu yli 300 toimipaikkaa ja vuonna 2020 valmistunut uusi pääkonttori. Pääkonttorihankkeessa Newsec toimi HOK-Elannon luotettuna kumppanina.