Home Instead on nyt Kotona Asuen
”Tämän muutoksen avulla voimme ottaa paremmin huomioon suomalaisen yhteiskunnan tarpeet, mukautua ja palvella paremmin kullakin paikallisella alueella sekä laajentaa palveluita mahdollistaen yhä useamman ikäihmisen palvelemisen” kertoo yhtiön toimitusjohtaja Samuli Suominen.
Vahvistamme merkittävästi kotimaisuutta
Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan kotimaisuuden merkitys on lisääntynyt merkittävästi suomalaisten kuluttajien keskuudessa. Vuonna 2013 kotimaisuutta suosi 57 % suomalaisista; uusimman tutkimuksen mukaan huomattavat 84 % suomalaisista kuluttajista suosivat kotimaista. Nämä kuluttajat kokevat kotimaisuuden olevan kriteeri heidän ostopäätökselleen.
Samuli Suomisen (2018) Executive MBA tutkintoa varten tekemässään haastattelututkimuksessa yli 86 % avainhenkilöistä piti kotimaisuutta tärkeänä tai erittäin tärkeänä.
Nämä ovat hätkähdyttäviä lukuja; sosiaali- ja terveydenhoitoalalla jo perinteisesti on koettu kotimaisuuden olevan erittäin tärkeää. “Työntekijöiltä ja asiakkailta saamamme palautteen mukaan kotimaisuutta tuli lisätä. Toiveena oli myös nimenmuutos. Nämä ovat merkittävimpiä syitä sille, miksi uudeksi nimeksi on valikoitunut nimenomaan Kotona Asuen Seniorihoiva”, kertoo Samuli Suominen.
“Nimenmuutoksen lisäksi Kotona Asuen Seniorihoivalla tulemme vahvistamaan Avainlipun roolia ja lisäämään Avainlipun käyttöä painotuotteissa ja muussa materiaalissa”, sanoo toimitusjohtaja Samuli Suominen. Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu on selkeästi tunnetuin kaikista merkeistä. Markkinointi&Mainonnan ja Taloustutkimuksen tutkimuksessa Avainlippu ylsi Suomen 8. arvostetuimmaksi brändiksi (M&M ja Taloustutkimus, 2017).
SOTE häämöttää
SOTE-markkina on kuluneen 11 vuoden aikana kokenut muutoksen. Moni asia on muuttunut ja päättäjien tavoitteena on saada aikaan historiallinen SOTE-uudistus. Yrityksen on tärkeää paitsi mukautua jo tapahtuneisiin muutoksiin niin myös valmistautua tuleviin muutoksiin. “Tämä nimenvaihdos ja muutos Master Franchise -yhtiöstä Franchisingantaja-yhtiöksi osaltaan valmistaa yhtiötä näitä asioita varten”, sanoo Samuli Suominen
Brändiuudistus
Yhtiön markkinointinimi 1.1.2019 alkaen on Kotona Asuen Seniorihoiva. Samalla yhtiön kotisivun osoite ja logo muuttuvat. Uusi kotisivuosoite on www.KotonaAsuen.fi.
Sähköpostiosoitteet
Sähköpostiosoitteissa verkkotunnuksen pääte @homeinstead.fi on muuttunut @KotonaAsuen.fi tammikuun alussa.
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja antaa:
Samuli Suominen
Toimitusjohtaja
044 364 2222
Samuli.Suominen@KotonaAsuen.fi
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kotona Asuen Seniorihoiva on muuttamassa ikääntymisen kasvot. Vuonna 2008 perustettu yhtiö kohottaa ikäihmisten ja heidän läheistensä elämänlaatua tarjoamalla yksilöllisiä ja kiireettömiä hoivapalveluita, joiden ansiosta seniorit voivat asua kotona turvallisesti ja mielekkäästi mahdollisimman pitkään. Kotona Asuen Seniorihoiva toimii pääkaupunkiseudulla ja Keski-Uusimaalla sekä Kotkan, Lahden, Oulun, Tampereen ja Turun (1.5. alkaen) alueilla.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kotona Asuen Seniorihoiva
Erityiskiitoksen sotaveteraaneille tuova hyväntekeväisyyskampanja käynnistyy tänään — kuka tahansa voi jälleen ryhtyä joulupukiksi seniorille13.11.2023 08:00:00 EET | Tiedote
Kotona Asuen Seniorihoivan Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja käynnistyy tänään. Pienten tekojen suuresta merkityksestä muistuttava kampanja tuo tänä vuonna erityiskiitoksen ja jouluiloa sotiemme veteraaneille pääkaupunkiseudulla sekä Lahden, Tampereen ja Turun alueilla. Kampanja on käynnissä 19. joulukuuta asti.
Hyväntekeväisyyskampanja kerää jouluiloa sotaveteraaneille ja muistuttaa pienten tekojen suuresta merkityksestä6.11.2023 07:30:00 EET | Tiedote
Kotona Asuen Seniorihoivan Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja muistuttaa pienten tekojen suuresta merkityksestä. Tänä vuonna kampanja tuo erityiskiitoksen ja jouluiloa sotiemme veteraaneille pääkaupunkiseudulla sekä Lahden, Tampereen ja Turun alueilla.
Hyväntekeväisyyskampanja toi jälleen iloa ja arvostusta tuhansien ikäihmisten jouluun – vanhin lahjansaaja 106-vuotias virkeä seniori27.12.2022 11:53:03 EET | Tiedote
Pienten tekojen suuresta vaikutuksesta muistuttava Kotona Asuen Seniorihoivan Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja toi jälleen jouluiloa sekä tunteen arvostuksesta yli 9500 ikäihmiselle. Kampanjassa kuka tahansa pystyi ilahduttamaan senioreita joulukukalla. Tänä vuonna vanhin lahjansaaja on 106-vuotias.
Tänään käynnistyvän hyväntekeväisyyskampanjan vanhin lahjansaaja 106-vuotias - kuka tahansa voi jälleen ryhtyä joulupukiksi seniorille14.11.2022 08:00:00 EET | Tiedote
Pienten tekojen suuresta vaikutuksesta muistuttava Kotona Asuen Seniorihoivan Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja käynnistyy tänään. Kampanjassa kuka tahansa voi kukkalahjan antamalla tuoda ikäihmisten jouluun tunteen välittämisestä ja arvostuksesta. Kampanja on käynnissä 18. joulukuuta asti ja siinä on mukana lähes 100 kukkaliikettä. Tänä vuonna vanhin lahjansaaja on 106-vuotias.
Kukkalahja ikäihmiselle on joulun pieni teko, jolla on suuri vaikutus - kuka tahansa voi jälleen ryhtyä joulupukiksi seniorille18.10.2022 09:00:00 EEST | Tiedote
Kotona Asuen Seniorihoivan Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja haluaa jälleen muistuttaa pienten tekojen suuresta merkityksestä. Kampanjassa kuka tahansa voi kukkalahjan antamalla tuoda ikäihmisten jouluun iloa, tunteen välittämisestä sekä arvokkaan kontaktin toiseen ihmiseen. Kampanja on käynnissä 14.11.–18.12.2022.