Home Instead on nyt Kotona Asuen

1.1.2019 lähtien Home Instead Seniorihoiva on Kotona Asuen Seniorihoiva.

”Tämän muutoksen avulla voimme ottaa paremmin huomioon suomalaisen yhteiskunnan tarpeet, mukautua ja palvella paremmin kullakin paikallisella alueella sekä laajentaa palveluita mahdollistaen yhä useamman ikäihmisen palvelemisen” kertoo yhtiön toimitusjohtaja Samuli Suominen.

Vahvistamme merkittävästi kotimaisuutta

Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan kotimaisuuden merkitys on lisääntynyt merkittävästi suomalaisten kuluttajien keskuudessa. Vuonna 2013 kotimaisuutta suosi 57 % suomalaisista; uusimman tutkimuksen mukaan huomattavat 84 % suomalaisista kuluttajista suosivat kotimaista. Nämä kuluttajat kokevat kotimaisuuden olevan kriteeri heidän ostopäätökselleen.

Samuli Suomisen (2018) Executive MBA tutkintoa varten tekemässään haastattelututkimuksessa yli 86 % avainhenkilöistä piti kotimaisuutta tärkeänä tai erittäin tärkeänä.

Nämä ovat hätkähdyttäviä lukuja; sosiaali- ja terveydenhoitoalalla jo perinteisesti on koettu kotimaisuuden olevan erittäin tärkeää. “Työntekijöiltä ja asiakkailta saamamme palautteen mukaan kotimaisuutta tuli lisätä. Toiveena oli myös nimenmuutos. Nämä ovat merkittävimpiä syitä sille, miksi uudeksi nimeksi on valikoitunut nimenomaan Kotona Asuen Seniorihoiva”, kertoo Samuli Suominen.

“Nimenmuutoksen lisäksi Kotona Asuen Seniorihoivalla tulemme vahvistamaan Avainlipun roolia ja lisäämään Avainlipun käyttöä painotuotteissa ja muussa materiaalissa”, sanoo toimitusjohtaja Samuli Suominen. Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu on selkeästi tunnetuin kaikista merkeistä. Markkinointi&Mainonnan ja Taloustutkimuksen tutkimuksessa Avainlippu ylsi Suomen 8. arvostetuimmaksi brändiksi (M&M ja Taloustutkimus, 2017).

SOTE häämöttää

SOTE-markkina on kuluneen 11 vuoden aikana kokenut muutoksen. Moni asia on muuttunut ja päättäjien tavoitteena on saada aikaan historiallinen SOTE-uudistus. Yrityksen on tärkeää paitsi mukautua jo tapahtuneisiin muutoksiin niin myös valmistautua tuleviin muutoksiin. “Tämä nimenvaihdos ja muutos Master Franchise -yhtiöstä Franchisingantaja-yhtiöksi osaltaan valmistaa yhtiötä näitä asioita varten”, sanoo Samuli Suominen

Brändiuudistus

Yhtiön markkinointinimi 1.1.2019 alkaen on Kotona Asuen Seniorihoiva. Samalla yhtiön kotisivun osoite ja logo muuttuvat. Uusi kotisivuosoite on www.KotonaAsuen.fi.

Sähköpostiosoitteet

Sähköpostiosoitteissa verkkotunnuksen pääte @homeinstead.fi on muuttunut @KotonaAsuen.fi tammikuun alussa.

Lisätietoja antaa:

Samuli Suominen
Samuli.Suominen@KotonaAsuen.fi

Kotona Asuen Seniorihoiva tarjoaa kotihoidon sosiaalipalveluita ikäihmisille kotiin. Yhtiö tarjoaa kumppanuus- ja seuranpito-, kotiapu, henkilökohtaisen ja muistihoivan palveluita sekä lääkkeiden muistuttamista ja avustamista liikkumiseen ja muihin seniorin kotona asumiseen tarvitsemiin palveluihin. Kaikki Kotona Asuen Seniorihoivan palvelut mahdollistavat ikäihmisen asumisen omassa kodissaan niin pitkään kuin mahdollista.

Kotona Asuen Seniorihoiva on vuodesta 2008 lähtien palvellut satoja asiakkaita ja tarjonnut kymmeniä tuhansia tunteja ei-sairaanhoidollista hoivaa.

Kotona Asuen Seniorihoiva palvelee Pääkaupunki-, Lahden ja Tampereen seuduilla.

Jouluiloa yli 10 000 vanhukselle – Ole joulupukkina seniorille -hyväntekeväisyyskampanja keräsi ennätysmäärän kukkalahjoituksia18.12.2020 06:00:00 EETTiedote

Vanhuksille jouluiloa tuova hyväntekeväisyyskampanja käynnistyy tänään – kukkalahjoitukset nyt myös verkossa16.11.2020 06:00:00 EETTiedote

Kukkalahjoitukset tuovat jouluiloa vanhusten korona-ajan yksinäisyyteen7.10.2020 05:30:00 EESTTiedote

Muusikko Arttu Wiskarin ravintola seniorikummiksi muistisairaalle vanhukselle15.9.2020 05:30:00 EESTTiedote

Kotona Asuen Seniorihoiva käynnistää yrityksille suunnatun kummitoiminnan, joka tuo avuntarpeessa oleville vanhuksille seuraa sekä hoiva-apua arjen askareisiin. Toimintaan osallistuvat yritykset tarjoavat paikallisille vanhuksille eri mittaisia kummipaketteja, joissa sama koulutettu hoivanantaja viettää vanhuksen kanssa viikoittain kolme tuntia. Yksi ensimmäisistä Seniorikummitoimintaan mukaan lähteneistä yrittäjistä on muusikko ja Wiskarila-ravintolan omistaja Arttu Wiskari.