Honor Finland

HONOR 20 -lippulaivapuhelin tulee myyntiin 15.7.

Kiinassa jo yli miljoona kappaletta myynyt HONOR 20 -lippulaivapuhelin tulee Suomessa myyntiin heinäkuun puolivälissä. Puhelin on Android Q -päivityksen piirissä.

Matkapuhelinvalmistaja HONOR on vahvistanut tuovansa uuden HONOR 20 -lippulaivapuhelimen Suomen markkinoille maanantaina 15. heinäkuuta. Puhelimen jälleenmyynnin aloittavat Elisa ja DNA, ja myöhemmin puhelin on ostettavissa myös muilta HONORin jälleenmyyjiltä.

HONOR 20 -puhelimen koko on 6+128GB ja sitä on saatavilla kahdessa eri värissä: Midnight Black ja Sapphire Blue. Valmistaja on vahvistanut, että HONOR 20 ja HONOR 20 LITE ovat molemmat Android Q -päivityksen piirissä.

Uusi HONOR 20 -sarja esiteltiin alun perin kansainvälisille markkinoille lanseeraustilaisuudessa Lontoossa 21. toukokuuta. Sarjaan kuuluvat HONOR 20 -puhelimen lisäksi myös HONOR 20 LITE sekä HONOR 20 PRO. Lippulaivasarja on 48 megapikselin tekoälyneloiskameran, dynaamisen holografimuotoilun, Kirin 980 -piirisarjan sekä GPU Turbo 3.0:n tehokas yhdistelmä. HONOR 20 -lippulaivasarja jatkaa yrityksen vahvaa asemaa älypuhelinmarkkinoilla valokuvauksen, muotoilun ja suorituskyvyn saralla.

Essi Kautonen
essi.kautonen@huawei.com

Läkkisepäntie 23

Honor on Huawei Groupin johtava älypuhelinperhe. Se on tarkoitettu vaativille ja rohkeille diginatiiveille. Huawein tuotteita ja palveluja on saatavilla yli 170 maassa, ja niitä käyttää kolmasosa maailman väestöstä. Huawei oli vuonna 2017 maailman kolmanneksi suurin puhelinvalmistaja toimitettujen puhelinten kappalemäärissä mitattuna.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Honor Finland