HONORin lippulaivamallisto laajenee – HONOR 20 -sarja lanseerattiin tänään

Globaali älypuhelinbrändi HONOR lanseeraasi tänään virallisesti ensimmäisen älypuhelinsarjansa. Sarjaan kuuluvat mallit HONOR 20 LITE, HONOR 20 ja HONOR 20 PRO.

Juuri julkaistu lippulaivasarja on 48MP AI -neloiskameran, dynaamisen holografidesignin ja Kirin 980 -piirisarjan sekä GPU Turbo 3.0:n tehokas yhdistelmä. HONOR 20 -lippulaivasarja jatkaa yrityksen vahvaa asemaa älypuhelinmarkkinoilla valokuvauksen, muotoilun ja suorituskyvyn saralla.

”HONOR toivottaa tervetulleeksi tuoreimman perheenjäsenensä, HONOR 20 -sarjan, ja pyytää käyttäjiä tallentamaan ihmeitä ammattitason kameran ja dynaamisen holografisen designin voimin. Tämä muotoilu perustuu HONORin perinteeseen leikkiä valolla. Toivotamme käyttäjät ympäri maailmaa todistamaan HONOR 20 -sarjan ihmettä virallisilla verkkosivuillamme osoitteessa www.hihonor.com”, sanoo HONORin puheenjohtaja George Zhao.

Honor20-puhelimen neloiskamera markkinoiden huippua

Lippulaivasarjan Sony IMX586 48MP -pääkamerassa on kehittynyt AI Ultra Clarity -tila ja AIS Super Night -tila, joiden avulla käyttäjät voivat tallentaa selkeämpiä kuvia. Neloiskamerassa on myös 16 megapikselin superlaajakulmakamera, 8MP:n telekamera ja 2MP:n makrokamera. 48MP:n pääkamera ja 8MP:n telekamera yhdistettynä OIS-kuvanvakaimeen tuottavat parempia kuvia läheltä ja kaukaa. Optinen kuvanvakautus (OIS) komentaa pieniä liikesensoreita liikuttamaan linssin osia nopeasti ja kompensoimaan liikettä ennen kuvan siirtämistä digitaaliseen muotoon, luoden terävämpiä kuvia käsien tärinästä huolimatta.

HONOR 20 -sarja haluaa järisyttää matkapuhelinalaa AIS Super Night -tilan lisäksi myös alan valovoimaisimmalla F1.4 -optiikalla. Tekoälyalgoritmin vauhdittama usean ruudun vakauttamisteknologia tuottaa ultraselkeitä ilta- ja yökuvia, joiden kirkkaus, vähäinen rakeisuus ja värit lupaavat hämmästyttää käyttäjää. F1.4-aukon ansiosta objektiivin läpi kulkee enemmän valoa, joten käyttäjät voivat tallentaa maagisia hetkiä hyvin yksityiskohtaisesti myös erittäin hämärässä valaistusolosuhteissa.

Neloiskamera mahdollistaa valokuvien ottamisen erinomaisella kirkkaudella myös päivän aikana AI Ultra Clarity -tilan avulla. Sen avulla 7 nanometrin Kirin 980 AI -piirisarjan tupla-NPU ja -ISP kokoavat neloiskameran parhaat yksityiskohdat yhdeksi Super 48MP -kuvaksi, jonka laatu ylittää normaalin 48 megapikselin kuvan tason.

Yksityiskohdat ja värit on säädetty korostamaan kuvien eloisuutta. 16MP:n Super Wide Angle -laajakulmakameran avulla käyttäjät saavat kuvaansa enemmän, 117 asteen kuva-alan ansiosta.

2MP-makro-objektiivi antaa käyttäjille etulyöntiaseman luovuudessa tarjoamalla uusia perspektiivejä, joita ei näkisi koskaan paljaalla silmällä. Sen avulla käyttäjät voivat napata uskomattomia yksityiskohtia lyhimmillään 4 senttimetrin etäisyydeltä, luoden täysin uusia mahdollisuuksia kasvi- ja eläinkuvaajille. Mahdollisuus zoomata kolminkertaisella optisella zoomilla, viisinkertaisella hybridizoomilla ja 30-kertaisella digizoomilla tarjoaa huomaamattoman tavan kuvata kohteita niin villissä luonnossa kuin kadun vilskeessäkin.

Dynaamisen holografidesignin edistyksellinen ihme

HONOR 20 -sarja lupaa määritellä käyttäjäkokemuksen uudelleen, koska se on HONORin historian ensimmäinen tuote, joka esittelee moniulotteisen, dynaamisen holografisen takalasin. HONORin Triple 3D Mesh -teknologialla pikkutarkasti valmistettuun takalasiin luodaan ensin syvyyskerros, johon kaiverretaan nanoteknologialla miljoonia miniatyyriprismoja. Tämän monimutkaisen prosessin jälkeen insinöörit yhdistävät lasin, värin ja syvyyskerroksen. Kun valo kulkee syvyyskerroksen prismojen läpi, se heijastuu ja taittuu kaikiiin suuntiin.

HONOR 20 PRO on päällystetty joko Phantom Black - tai Phantom Blue -värillä ja HONOR 20 Icelandic White-, Midnight Black- tai Sapphire Blue -värillä. Värikerros yhdistetään lasin ja syvyyskerroksen kanssa tarkasti lämpötilaltaan ja paineeltaan säädetyssä tyhjiössä. Tuloksena on syvyysvaikutelman aikaansaava optinen ilmiö, joka saa HONOR 20 -sarjan erottumaan edeltäjistään. Monimutkaisen prosessin takia sadasta tuotetusta takakannesta vain 20 täyttää tiukat vaatimukset.

Yleisen käyttäjäkokemuksen ihme

HONOR 20 -sarjassa on 6,26 tuuman all-view näyttö, jossa näytön ja rungon välinen suhde on 91,7%. Halkaisijaltaan 4,5 millimetrin näyttöön upotettu kamera mahdollistaa all-view-näytön ja esteettisen visuaalisen kokemuksen.

Alumiinikehyksen oikealla puolella oleva sormenjälkitunnistin on sijoitettu mukailemaan sormien luonnollista sijoittelua kun puhelin otetaan käteen. Neljän kameran linssin asymmetrinen L-muoto antaa tilaa 4000 mAh:n akulle, jolla onnistuu koko päivän keskeytymätön käyttö. HONOR 20 Pro ottaa käyttöön grafeeni-jäähdytyslevyteknologian, joka hajottaa lämmön entistä tehokkaammin ja ylläpitää optimaalista suorituskykyä.

Mobiilipelien osalta HONOR 20 -sarja on varustettu alan johtavalla GPU Turbo 3.0:lla, joka parantaa laitteen pelitoimintoja tarjoamalla käyttäjille sekä paremman visuaalisen että tunne-elämyksen. Kuluttajien palautteen perusteella HONOR 20 -sarja tukee noin kahtakymmentäviittä halutuimpaa mobiilipeliä, mukaan lukien Fortnite, PUBG Mobile ja Valor Arena.

Katselu- ja pelikokemusten lisäksi käyttäjät voivat nauttia upeasta ja mukaansatempaavasta äänikokemuksesta Virtual 9.1 Surround Sound -ominaisuuden avulla, jota vauhdittaa Histen 6.0. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tätä huipputeknologiaa sovelletaan älypuhelimiin. Virtual 9.1 -surroundääni tukee useimpia ​​langallisia ja langattomia kuulokkeita ja sisältää sisäänrakennetun kaksoismikrofonin, jossa on tekno- ja audiofiilien erityistarpeiden mukaan räätälöity kohinanvaimennusjärjestelmä.

Essi Kautonen
essi.kautonen@huawei.com

Läkkisepäntie 23

HONOR yhtiönä

HONOR on johtava älypuhelinbrändi. Brändi on luotu vastaamaan diginatiivien tarpeisiin internet-optimoiduilla tuotteilla, jotka tarjoavat ensiluokkaisia ​​käyttäjäkokemuksia, innostavat toimintaan, ruokkivat luovuutta ja auttavat nuoria saavuttamaan unelmansa. HONOR erottautuu muista esittelemällä omaa rohkeuttaan tehdä asiat eri tavalla ja viemällä tuoreimman teknologian sekä innovaatiot asiakkaidensa ulottuville.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Honor Finland