HSY:n hallituksen päätökset 13.12.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa valita osaltaan Kruunusillat -hankkeen suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavaksi konsortioksi Kruuvin Helsingin kaupungin kaupunkiympäristön toimialan päätöksen mukaan. Kruuvin konsortion muodostavat YIT Suomi Oy, NRC Group Finland Oy, Ramboll Finland Oy ja Sitowise Oy. Hallitus päätti myös esittää Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA:lle vuonna 2020 sovellettavien valtion tukemassa asuntotuotannossa olevien tonttien enimmäishinnat.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- Finnoo III tekniikkaurakan urakoitsijaksi valittiin Skanska Infra Oy.

Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 syksyn 2019 seurantakatsauksen.

Kokouksessa käsitellyt muut asiat päätettiin ehdotusten mukaisesti.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Finnoo III tekniikkaurakasta.

Kokouksen esityslista/pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut käsitellyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Jouluisin terveisin
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY jatkaa pientalojen päävesimittareiden vaihtoja 17.8.2020 alkaen3.8.2020 09:00:00 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY jatkaa omakoti-, rivi- ja paritalojen päävesimittareiden määräaikaisvaihtoja 17.8.2020 alkaen. Koronarajoitusten vuoksi pientalojen päävesimittareiden vaihdot jäivät maaliskuussa poikkeuksellisesti tauolle. HSY:n toimialueella on yhteensä yli 80 000 vesimittaria, joista vuosittain vaihdetaan noin 8 000. Pientalon vesimittarin kunto kannattaa myös tarkistaa itse vuosittain.