HSY:n hallituksen päätökset 14.6.2019

Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päätti myös lähettää perussopimuksen muuttamisehdotuksen HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma hyväksyttiin
- sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella valittiin urakoitsijaksi Eerola-Yhtiöt Oy
- Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu tilataan M-Technology Oy:ltä
- Turuntien runkovesijohdon urakoitsijaksi välille Lähderannantie–Ratsukatu valittiin Terrawise Oy.

Hallitus sai tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen tämän kevään seurantatilanteen.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Pakojätehuone, sähköpyöriä sekä hanavesiasema – HSY tukee Suomen EU-puheenjohtajakauden tavoitteita tarjoamalla avajaistapahtumassa konkreettisia työkaluja ilmastonmuutoksen torjuntaan3.7.2019 09:54:26 EESTTiedote

Jätteiden lajittelu, pyöräily ja hanaveden juonti – kuka tahansa voi helposti vaikuttaa ilmastonmuutokseen ja kestävään kehitykseen. Avajaisissa paikalla olevilta HSY:n ympäristöasiantuntijoilta voi kysyä lajitteluvinkkejä ja neuvoja ympäristöystävälliseen elämäntapaan.