HSY:n hallituksen päätökset 15.11.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä Vanhankaupungin vedenpuhdistuslaitoksen selkeytyshallin julkisivujen ja vesikaton peruskorjauksen hankesuunnitelman sekä Viikinmäen jätevedenpuhdistamon IO-korttien uusinnan hankesuunnitelman.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- Immolantien ja Santerlantien lähiympäristön vesihuoltoverkoston rakentamisen urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy
- jäteveden sisältämän typpiravinteen biologiseen käsittelyyn tarvittava metanoli tilataan NovoChem Oy:ltä.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY jatkaa pientalojen päävesimittareiden vaihtoja 17.8.2020 alkaen3.8.2020 09:00:00 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY jatkaa omakoti-, rivi- ja paritalojen päävesimittareiden määräaikaisvaihtoja 17.8.2020 alkaen. Koronarajoitusten vuoksi pientalojen päävesimittareiden vaihdot jäivät maaliskuussa poikkeuksellisesti tauolle. HSY:n toimialueella on yhteensä yli 80 000 vesimittaria, joista vuosittain vaihdetaan noin 8 000. Pientalon vesimittarin kunto kannattaa myös tarkistaa itse vuosittain.