HSY:n toimitusjohtaja irtisanoutuu

Helsingin seudun ympäristöpalveluiden toimitusjohtaja Raimo Inkinen irtisanoutuu virastaan erosopimuksen mukaisesti 30.9.2021 alkaen. Käytännössä viranhoito loppuu jo 30.4. mennessä. Viransijaisena toimitusjohtajana toimii talousjohtaja Pekka Hänninen 1.5.2021 alkaen. Inkinen on toiminut tehtävässään vuodesta 2009 alkaen.

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Pääkaupunkiseudun juna- ja metroasemille on lyhyt matka pyörällä – Yhteiskampanja kannustaa liityntäpyöräilyyn12.5.2021 08:59:53 EEST | Tiedote

Pääkaupunkiseudulla on lähes 70 juna- ja metroasemaa, joiden saavutettavuus pyörällä on erittäin hyvä. Fiksu Assa -yhteishankkeen ”Pyöräillen pysyt raiteilla” -kampanjassa muistutetaankin, että liityntäpyöräily on nopeaa, helppoa ja ilmastoystävällistä. Kampanja näkyy Oulunkylän, Leppävaaran ja Riihimäen asemien ympäristössä toukokuussa.

Uusi tutkimus selvittää joustavien asuntojen haluttavuutta – Pääkaupunkiseudun asukkaita etsitään tutkimukseen mukaan10.5.2021 08:15:00 EEST | Tiedote

Tampereen yliopisto, Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY ja Vantaan kaupunki toteuttavat tutkimuksen, jossa selvitetään, miten tavanomaista helpommin muunneltavissa olevat asunnot pystyvät vastaamaan asukkaiden tarpeisiin heidän elämäntilanteensa muuttuessa. Tällä hetkellä tämäntyyppiset joustavat asunnot eivät ole kovin yleisiä Suomessa.

HSY haluaa kiinteistöjen omistajat mukaan vesihuollon aluesaneeraukseen26.4.2021 06:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY aloittaa toukokuun alussa vesihuoltoverkoston saneerauksen Pitäjänmäen, Marttilan ja Reimarlan alueilla. Hankkeessa testataan uutta aluesaneerauksen toimintamallia, jossa myös kiinteistönomistajille tarjotaan mahdollisuus kunnostaa omat tonttijohtonsa HSY:n urakan yhteydessä. Mukaan lähteville kiinteistönomistajille on tarjolla erityinen taloudellinen etu.