Hulvaton uutuuskirja treffikokemuksista tarjoaa vertaistukea entisille ja nykyisille sinkuille

Tuntuuko sinusta, että päädyt treffeille aina kummajaisten kanssa, kun taas kaikilla ystävilläsi käy flaksi sokkotreffeilläkin? Et ole yksin! Maiju Markkasen ja Tero Tiittasen kokoama kirja "Miten täältä pääsee pois?" sisältää yli 100 herkullista tarinaa pieleen menneiltä treffeiltä.

Painokelpoinen kansikuva (kansi: Satu Kontinen)

Treffikokemusten kokoelma viihdyttää sekä sinkkuja että entisiä sinkkuja. Se on tarkoitettu jokaiselle, joka on joskus käynyt huonoilla treffeillä, ja toimii myös vertaistukena kaikille niille, jotka ovat deittailussaan jo epätoivon partaalla. Ehkä pieleen menneet treffit eivät olekaan niin paha juttu – ainakaan silloin, jos niistä saa hyvän tarinan!

Maiju Markkanen (s. 1991) on markkinointiyrittäjä ja hyvinvointibloggaaja. Blogissaan hän on keskittynyt kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja muistuttaa, ettei itseään kannata ottaa liian vakavasti. Teksteissään Markkanen on käsitellyt myös sinkkuutta, treffejä ja ihmissuhteita.
www.instagram.com/maijumarkkanen

Tero Tiittanen (s. 1978) on näyttelijä ja sisällöntuottaja, joka tunnetaan mm. Me naiset -lehden Love Doctorina. Teron ääneen lukemat Tinder-profiilit ovat saaneet suuren suosion hänen kanavissaan ja inspiroineet Epätoivoklubi-nimisen live-shown. Syksyllä 2020 hänet nähdään televisiossa Salatut elämät -sarjan spin-offissa Pihlajasatu ja urheiluohjelmassa Penkinlämmittäjät.
www.instagram.com/terotiittanen

Maiju Markkanen ja Tero Tiittanen:
Miten täältä pääsee pois? – Hauskimmat ja hirveimmät treffikokemukset
208 sivua | Saatavana painettuna kirjana, sähkökirjana ja äänikirjana

Painokelpoinen kansikuva (kansi: Satu Kontinen)
Maiju Markkanen (kuva: Anni Griinari)
Tero Tiittanen (kuva: Janne Haapamäki)

Kylmäävä uutuuskirja sukeltaa syvemmälle aivovammautuneen jääkiekkoilijan elämään ja tuo esiin myös läheisten näkökulman10.9.2020 08:51:00 EESTTiedote

Jenny Rostainin tietokirja Jääkylmä on vahva kannanotto jääkiekkoväkivallan vähentämiseksi kertoessaan ottelutilanteessa aivovammautuneen Tommi Kovasen elämästä. Kirja on tarina päähän kohdistuneiden taklausten todellisista seurauksista, joilta monet, myös vammautuneet itse, ovat halunneet sulkea silmänsä. Jääkylmä antaa äänen myös vammautuneiden läheisille.